Rezultatele cautarii dupa : "perfect"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 8 9 10 11 12 »
Asociatia IAB Romania vs IAB Romania, cu Eveline Fabritius (Splendid Media Interactive)
Miercuri, 16 Mai 2007
"Se pune, din nefericire, un prea mare accent pe licentiere, si mai putin relevant ni se pare faptul ca IAB Romania are o serie de obiective, care pot fi implementate si indeplinite, la nivel national, cu sau fara aceasta licenta, dar pastrand un focus clar, pentru scopurile initiale ale Asociatiei."
MTV emite online cu Romtelecom
Joi, 19 Aprilie 2007
mtvondemand.ro, prima televiziune on-line personalizata, dupa cum o pozitioneaza initiatorii Romtelecom si MTV Romania, va oferi mii de videoclipuri pana la finalul anului 2007 si se adreseza publicului tanar si foarte tanar, pasionat nu numai de entertainment de calitate, dar si de ultimele performante in tehnologie
Ogilvy Group a cāstigat Petrom CSR
Luni, 16 Aprilie 2007
In urma licitatiei organizate in luna martie a acestui an, Petrom a selectat Ogilvy Group Romania pentru dezvoltarea si comunicarea platformei si a proiectelor de responsabilitate sociala a companiei
Incizie īn Anatomia unui media plan
Miercuri, 04 Aprilie 2007
Workshop-ul  organizat de curānd de Media Hub Consultants a avut ca invitati jucatori din piata de publicitate printre care s-au numarat oameni de marketing si publicitate de la Berlin-Chemie, Friends Advertising, Germanos, MOL Romania, Real Hypermarket, Supreme Chocolat
Ruxandra Stefan (OMD) 'Sansele noastre de a cāstiga (licitatia media Vodafone n.r.) au fost foarte mari'
Joi, 29 Martie 2007
"Poate ca, intr-adevar existenta unei relatii solide construite in 10 ani de colaborare a fost un factor important in luarea deciziei finale", a declarat, pentru AdPlayers, Ruxandra Stefan - Managing Director la OMD, referindu-se la licitatia de media Vodafone Romania, recent incheiata si castigata de Universal McCann
Fantomele Ad’Or 2007 pot fi vazute pāna la 10 aprilie
Miercuri, 21 Martie 2007
BMG anunta lansarea īnscrierilor la Ad’Or 2007, festivalul de creatie publicitara urmānd sa se desfasoare  īn perioada 16-19 mai 2007, la World Trade Center & Plaza Bucuresti, avānd ca termen limita de īnscriere īn concurs  - 4 mai , respectiv 10 aprilie - pentru cel de expunere a lucrarilor sau potentialelor fantome
(Ne)Comunicarea platilor online Madalin Matica, DotCommerce
Luni, 12 Martie 2007
Īntr-un editorial pentru AdPlayers, Madalin Matica -  Director de Operatiuni Europene, DotCommerce International USA afirma: "Comertul electronic a generat foarte multe articole de presa, mii de īnsemnari pe bloguri si zeci de conferinte dar, īn ciuda acestor eforturi, facute īn cea mai mare parte de magazinele virtuale sau de procesatorii de carduri, plata prin intermediul cardurilor...
RoBlogFest 2007: Sa Blogati bine!
Sambata, 03 Martie 2007
Traian Basescu este personalitatea romāneasca cea mai asteptata sa īsi faca blog, arata RoBlogFest 2007, festival care a scos īn fruntea categoriei media blogurile lui Zoso, Manafu, Catalin Tolontan, Jurnalism online, Media lui Comanescu, iar la bloguri de afaceri - Radu Ionescu, Orlando Nicoara, Succes Dublu, BlogInvest si BusinessIDEAS
Bugetul mediu de PR īn Romānia este de 70.000 EUR
Miercuri, 28 Februarie 2007
Clubul Companiilor de Relatii Publice si Daedalus Consulting au finalizat primul studiu asupra imaginii si utilizarii relatiilor publice īn Romānia, desfasurat pe baza a 200 de interviuri cu reprezentanti ai companiilor care utilizeaza sau intentioneaza sa utilizeze servicii de relatii publice, la nivel de director de comunicare, director de marketing sau director general
Decizia CNA nr.194 din 22 februarie 2007, privind continutul audiovizual
Joi, 22 Februarie 2007
Consiliului National al Audiovizualului a votat Decizia nr. 194 din 22 februarie 2007, pentru modificarea Deciziei nr. 187 din 3 aprilie 2006 privind Codul de reglementare a continutului audiovizual
PR, GMP
GMP a concesionat Apa Nova
Duminca, 18 Februarie 2007
Apa Nova - concesionarul serviciilor publice de alimentare cu apa si de canalizare din Bucuresti, a ales agentia GMP ca partener in dezvoltarea comunicarii externe pentru urmatorii 2 ani, in urma unei licitatii publice si vizeaza comunicarea integrata ATL, BTL si PR
Grey Global Group are un nou Presedinte si CEO
Joi, 21 Decembrie 2006
Compania mama a Grey Worldwide si parte a WPP, Grey Global Group a anuntat numirea lui James R. Heekin III īn functia de Presedinte si CEO īncepānd cu 1 ianuarie 2007, iar Joe Celia au fost avansati VicePresedinti īnsarcinati, la nivel global, cu comunicarea integrata, respectiv creativitatea
PR, TV, 23
Salma Hayek joaca īn Hotel Campari
Sambata, 09 Decembrie 2006
Campania este  implementata īn Romānia de agentiile Luna Promotions si Starlink Media, noul concept Hotel Campari īn imaginea lui Mario Testino si regia lui Matthew Rolston fiind disponibil īn versiunea tiparita, reclame TV, online si īntr-o editie limitata de colectie a unui calendar distribuit īntr-un tiraj de 9999 exemplare pe piete selecte din īntreaga lume
Brandstalk livreaza Suzuki Swift prin Media Investment
Marti, 21 Noiembrie 2006
Agentia de publicitate Brandstalk deruleaza campania B&S Motors pentru Suzuki Swift avānd ca beneficiu central flexibilitatea īn trafic, strategia media fiind dezvoltata si implementata de Media Investment
SMI estimeaza 120.000 EUR pe RadioGuerrilla.ro
Vineri, 13 Octombrie 2006
"Vrem ca, odata cu lansarea site-ului RadioGuerrilla.ro si includerea acestuia īn portofoliul SMI, sa ne construim un pachet special, premium, care sa serveasca unui segment special de clienti", a mai spus, pentru AdPlayers, Eveline Fabritius, Managing Partner Splendid Media Interactive (SMI), la preluarea site-ului īn portofoliul de vānzari
Beretta, centrale recomandate cu caldura de Publicis Romānia
Joi, 07 Septembrie 2006
Publicis Romānia a lansat pentru Riello Romania prima campanie promotionala pentru centralele termice Beretta, campania media fiind asigurata de Optimedia Romania si este desfasurata īn special pe suport TV - ProTv, B1 TV, National TV si Realitatea TV
COOL GIRL: 210.000 de cititori
Miercuri, 05 Iulie 2006
Burda Romania spune ca Studiul National de Audienta confirma faptul ca revista COOL GIRL "este cea mai tare revista pentru fete din Romania!", editorului citand, in crestere, si audiente ale unor titluri precum Casa de Vacanta - 127.000, Copilul Meu 128.000, Perfect pentru casa mea -  81.000 si campiona grupului Practic in Bucatarie, cu 1.094.000 de cititori
Boom TV la GMP si Media Investment
Luni, 19 Iunie 2006
Inceputa in luna mai, campania pentru BOOM Tv se deruleaza prin agentia de publicitate GMP si agentia de media Media Investment, dupa un proiect care a inceput cu o licitatie DTH Television Grup la care "au mai participat alte 4 agentii mari de pe piata"
TRADITII ALE INVATAMANTULUI PUBLICITAR ROMANESC
Joi, 25 Mai 2006
Editorial de Marian PETCU, conf. univ. dr., Facultatea de Jurnalism si Stiintele Comunicarii, Universitatea din Bucuresti
Badcat:Alcoolul nu te face mare
Luni, 15 Mai 2006
Intr-o campanie semnata de agentia de publicitate Badcat_, Asociatia Berarii Romaniei si Politia Romana l-au convins pe Leonard Doroftei sa le vorbeasca liceenilor despre riscurile consumului de alcool
« 8 9 10 11 12 »