Ordonare dupa: data / relevanta
Joi, 22 August 2019
Instrument destinat industriei de comunicare digitala care ofera suport companiilor in mentinerea conformitatii cu prevederile si obligatiilor ce le revin prin GDPR si Directiva de ePrivacy, Noua versiune actualizata a TCF 2.0 va opera in piete alaturi de TCF 1.0 pana la finalul trimestrului 1 2020 - interval ce va...
Luni, 12 August 2019
In trimestrul al-II-lea 2019, Telekom Romania raporteaza un numar de 802,511 clienti pe segmentul serviciilor integrate fix-mobil, in crestere cu 34,4% de la un an la altul, si venituri consolidate de 231,2 milioane de euro
Vineri, 19 Iulie 2019
Potrivit datelor celei mai recente cercetari - Romanian Online Advertising Study ( ROADS ), elaborat de IAB Romania in colaborare cu PWC Romania, Programmaticul si Mobile isi aloca tot mai mult din bugete. Pe intreg anul 2018, Display Embedded, Social Media si Video raman cele mai importante formate: 76% din piata.
Miercuri, 22 Mai 2019
“Cu toate ca suntem la inceput de drum cu Mirro, am discutat si modelat functionalitatile impreuna cu peste 20 companii de diferite dimensiuni si din industrii variate, companii ce ne-au fost alaturi in calitate de early-adopters” afirma Alex Lapusan, CEO si Co-Fondator Zitec.
Miercuri, 03 Aprilie 2019
Calin Fusu, pentru AdPlayers: "Aplicand tehnologie si branding putem construi un Clever Taxi care sa eficientizeze ‘dispetcheratele’ individuale si sa reduca costul agentului per tranzactie. Casta va prelua aducerea vanzatorilor - agentii avand mai mult timp pentru consultanta live oferita...
Joi, 28 Februarie 2019
"In anul 2019 continuam sa dezvoltam marca SUBWAY® si sa o facem mai puternica in Romania. Planificam sa deschidem noi restaurante stradale in marile orase universitare si sa continuam parteneriatul cu statiile de benzina in tranzit din toata tara", spune Andrei Trifan, Business Development Agent...
Miercuri, 14 Noiembrie 2018
Ioana Zamfir si-a inceput cariera in publicitate in anul 2010. S-a alaturat echipei Centrade | Cheil Romania in luna mai a acestui an, ca director de creatie. Anterior, a ocupat pozitia de Group Creative Director la McCann Bucuresti.
Marti, 30 Octombrie 2018
1000 de producatori de vin cu peste 2000 de branduri ajung sa vanda abia cat 5% din volumul pietei de bere, dar cu circa 30% din valoarea acesteia, arata un cel mai nou studiu local Nielsen Wine Consumers’ Insights, care mai releva si care sunt ocaziile de cumparare a vinului si criteriile de alegere a acestuia.
Marti, 19 Iunie 2018
Potrivit responsabililor de comunicare ai marcii, colaborarea cu Ambasadorul de Brand presupune o campanie de marketing complexa, care include un spot TV cu Alexandra in rol principal, dar si o componenta ampla dezvoltata in mediul digital.
Joi, 10 Mai 2018
Sistemul de dockless bike sharing este o inovatie pe piata globala, unde a devenit rapid mijlocul de transport alternativ preferat datorita disponibilitatii si proximitatii bicicletelor pentru inchiriat, acesta fiind atuul principal pentru cresterea organica rapida a acestui serviciu, Miercuri, 04 Aprilie 2018
„Practic, functia digital a crescut exponential ca volum de activitate si a devenit parte integrata in toate campaniile noastre de comunicare (in unele cazuri, este chiar punctul de plecare in strategia clientului)” afirma Radu Florescu, CEO Centrade | Cheil South East Europe
Marti, 09 Ianuarie 2018
Marketingul Global pentru INNA aduce 3 din 4 dolari de pe piata internationala, potrivit omului din spatele marketingului si business-ului de entertainment Global Records, Lucian Stefan, CEO al grupului Global.
Joi, 16 Noiembrie 2017
Pe o piata romaneasca a asigurarilor de credit care se ridica la aproximativ 24 de milioane de euro, cu o rata medie de crestere de 10% pe an, Atradius isi propune sa asigure asistenta la un inalt grad de expertiza, atat companiilor romanesti, cat si clientilor internationali prezenti in Romania.
Joi, 31 August 2017
The HUB Partners, prima agentie integrata de direct communication, angajeaza Account Manager si Senior Account Manager. Clientul este mare, strategic, inovativ si plin de provocari (din acelea pozitive). Citeste mai multe despre ce cautam mai jos, iar despre noi aici:...
23 de elevi din Irlanda de Nord, pe santier pentru 200 de tineri din grupuri vulnerabile din Romania
Vineri, 14 Iulie 2017
Scopul proiectului este crearea de sanse pentru o viata normala, independenta pentru 200 de tineri cu varste cuprinse intre 18 si 25 de ani expusi excluziunii din cauza vulnerabilitatii datorate lipsei scolarizarii, saraciei extreme, etniei sau dizabilitatilor.
Luni, 10 Aprilie 2017
United Marketing Partner a lansat, potrivit agentiei, primul studiu de acoperire mediatica in industria dezvoltarii proiectelor de birouri
Miercuri, 15 Februarie 2017
Primaria Municipiului Bucuresti pregateste pentru consultare Regulamentului local pentru autorizarea, construirea si amplasarea mijloacelor de publicitate. Revista adplayers prezinta cele aproximativ 100 de zone protejate unde este interzisa publicitatea stradala precum si distantele fata de intersectii sau alte repere la care sunt autorizate mijloacele de amplasare a publicitatii...
Luni, 06 Iunie 2016
Avand ca public tinta principal publicul feminin, consumatoarele sunt invitate sa incerce orice iaurt Activia de baut, sa intre pe www.activia.ro sau sa trimita un SMS la 1772 cu numarul bonului fiscal si pot castiga doua bilete la cele mai dorite concerte ale verii
Primul instrument de masurare a audientei OOH TV trece de ARMA si ARIA. Digital Indoor TV Analytics.
Joi, 03 Decembrie 2015
Joi, 23 Iulie 2015
„N-avem nimic cu Metrorex, partenerul de contract. Vinovatii sunt doar 2-3 oameni iresponsabili ca pierd milioane de euro din publicitatea Metrorex” este pe scurt pozitia lui Vlad Ruta, reprezentantul legal Spectacular, compania care a castigat reprezentarea spatiului de publicitate la metrou in 2011.
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: