Rezultatele cautarii dupa : "partners"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 5 6 7 8 9 »
Andreea Chirica (Lowe), in juriul festivalului Adrenalinas (Lituania)
Marti, 17 Iunie 2008

Group Creative Director la Lowe & Partners, Andreea Chirica a fost in juriul competitiei publicitare Adrenalinas din Lituania

11 agentii de media au sefi noi, in mai putin de 4 ani
Luni, 09 Iunie 2008
Numai in ultimii 4 ani, un numar de 11 agentii de media relevante pe piata au fie manageri noi: Initiative, MindShare, Optimedia, Media Direction, Mediacom, OMD, fie sunt chiar ele noi companii relevante pe piata cu...
Rexona: Transpiratia strica reputatia, semnata de Lowe, eLowe si Lowe PR
Luni, 02 Iunie 2008

Comunicarea a fost adjudecata de cele doua agentii in urma unui pitch castigat in luna februarie a acestui an.

Barsan, Timisoreana, la AdBreak: 'Am venit sa-l sustin pe Felix (Tataru, GMP n.r), pentru ca eu cred ca clientul trebuie sa decida cine ia premiul'
Joi, 22 Mai 2008
"GMP este singura agentie care primeste premiul, si cred ca trebuie sa fie agentia GMP in numele tuturor celor care au lucrat la aceasta campanie".
2 impotriva 70: Adrian Botan si Razvan Matasel contesta EFFIE Awards 2008
Marti, 20 Mai 2008

Intr-o Scrisoare Deschisa Comitetului de Organizare EFFIE 2008, Adrian Botan – McCann Erickson si Razvan Matasel – Leo Burnett aproape ca recomanda rejucarea festivalului

 

Castigatorii Effie Awards Romania 2008
Joi, 15 Mai 2008

Castigatorii festivalului de eficienta in publicitate Effie Awards Romania 2008

Adrian Preda: ''Eu nici macar nu aveam ca optiune Tempo, insa Dragos (Grigoriu, n.r) a avut un discurs foarte clar''
Miercuri, 23 Aprilie 2008

Viitorul Chief Creative Partner la Tempo Advertising, Adrian Preda venea la agentia Leo Burnett in urma cu nici trei luni, convins fiind, spunea el atunci, de Stefan Iordache, Bogdan Naumovici si Emilian Arsenoaiei

Emilian Arsenoaiei si Adrian Preda pleaca la Tempo
Marti, 22 Aprilie 2008

Tempo i-a numit pe Emilian Arsenoaiei si Adrian Preda in functia de Chief Creative Partners, cel mai probabil din a doua jumatate a lunii mai

Stefan Voloaca, AdPlayersCRITIC – Viral Lowe: Nu stiu daca sunt ridicole sau geniale, dar obiectivul lor este atins
Luni, 14 Aprilie 2008
Stefan Voloaca, Creative Director, BIGGER Group mai spune ca l-au amuzat multe din comentariile malitioase ale colegilor de breasla
Ema Prisca (Graffiti BBDO), AdPlayersCRITIC- Viral Lowe:  ' ' Concluzia mea e ca viralul asta nu are virus si ca atare nu s-a raspandit ' '
Luni, 14 Aprilie 2008

„Cand dai ceva mai departe, ceva-ul ala te reprezinta: arati la ce razi, ce te impresioneaza, ce consideri frumos sau hidos. Viralul Lowe sta intr-o injuratura, nici macar una nemaiauzita”, mai este de parere Ema Prisca, Creative Director la Graffiti BBDO

Carmen Tiderle (GMP), AdPlayersCRITIC – Viral Lowe: ''In ciuda faptului ca n-au valoare creativa, iata ca noi vorbim despre ele''
Vineri, 11 Aprilie 2008

„Nu m-ar fi deranjat deloc cuvantul acela daca ar fi fost justificat si ar fi folosit ideii spotului, idee ce lipseste cu desavarsire”, este de parere Carmen Tiderle, Creative Director la GMP

AdPlayersCRITIC – Viral Lowe, Robert Tiderle: ''Deci astia sunt Lowe? Astia cu ''sa moara mama si ''ce p…a mea!''
Joi, 10 Aprilie 2008
„Faptul ca se fac asemenea gesturi de comunicare, ar trebui sa ne bucure pe noi toti. Pe noi toti care avem in coada la numele nostru Advertising. Lowe n-are. Ei au Lintas.”, afirma seful de la Papaya...
AdPlayersCRITIC Viralul Lowe, cu Iulian Trasa (imagoo.nu), despre ''alaturarea injuraturilor ''p...la mea'' si ''sa moara mama'', bancile copilariei si chipul mamei Savanciuc''
Joi, 10 Aprilie 2008
„Ultimul creativ nu vrea sa iasa dintre coapsele calde ale sediului vechi. Ii e frica de schimbare, asa cum nici noua nu ne-a fost bine cand, am iesit din p...zdele mamelor noastre”, adauga Trasa,...
AdPlayersCRITIC –Viral Lowe, cu Cristian Manafu (Evensys): ''Cand Internetul e considerat de o agentie de publicitate drept locul in care poti arunca usor orice si oricum, atunci avem o problema''
Joi, 10 Aprilie 2008

„Internetul nu e o hazna si nici o joaca. Are acum o putere mult mai mare decat multe alte media si de aici oricine isi poate inchipui ce se poate intampla”, mai spune Cristian Manafu, Managing Partner la Evensys.

AdPlayersCRITIC - Viralul LOWE, cu Mihail Vartosu: ‚Pentru o persoana educata, ‚scaparea’ este de neiertat’
Miercuri, 09 Aprilie 2008
„Pentru o persoana educata, "scaparea " este de neiertat, chiar intr-o situatie de viata mai dura. Cu atat mai mult, intr-un scenariu menit sa comunice pietei ceva legat de viata firmei, pe cale...
Final de viral neasteptat: Lowe este autoarea campaniei
Luni, 07 Aprilie 2008
Agentia motiveaza paternitatea filmelor trimise pe email in ultimele zile, nu si limbajul, cu siguranta „memorabil”, folosit in campania virala
Viral controversat: PRO sau ANTI Lowe?
Duminca, 06 Aprilie 2008
Un al treilea film care contine elemente de identificare Lowe pare sa confirme paternitatea altor doua productii virale, din care cel putin unul dovedeste ca agentia are intradevar nevoie de oameni la creatie
Beneficiar al unei investitii de 6 milioane EUR, Carol Parc Hotel comunica prin Lowe PR
Vineri, 07 Martie 2008
Potrivit agentiei de relatii publice, strategia de comunicare va viza in egala masura informarea publicului despre aparitia categoriei de nisa pe care o reprezinta hotelul, precum si pozitionarea brandului
Lowe PR va fi condusa de Hortensia Nastase, Deputy Managing Director
Marti, 12 Februarie 2008

In urma despartirii de sefa companiei de relatii publice - Nora Ionita, atributiile fostului Managing Director Lowe Public Relations vor fi preluate de Hortensia Nastase – Deputy Managing Director, de la inceputul acestui an

Nora Ionita confirma plecarea din pozitia de Managing Director, Lowe Public Relations
Marti, 12 Februarie 2008
“Sunt (..) o mie de motive pentru care m-am simtit bine in aceasta companie si o mie unul care ma fac sa ma simt bine ca am luat aceasta decizie”, a declarat Nora Ionita (foto), pentru AdPlayers, despre...
« 5 6 7 8 9 »