Rezultatele cautarii dupa : "participare"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 6 7 8 9 10 »
Topul premiatilor la Effie România 2007
Vineri, 30 Martie 2007
Din cele 71 de campanii de publicitate inscrise in festival, Effie Awards Romania 2007 a adus pe lista nominalizarilor 54 de finaliste si a acordat 37 de premii (1 Grand Effie, 14 Gold Effie, 12 Silver  Effie, 10 Bronze Effie)
Gala Societatii Civile da start înscrierilor
Miercuri, 28 Martie 2007
Un proiect initiat de Millenium Communications si sprijinit de ApaNova, editia anterioara a Galei Societatii Civile adus in randul participantilor  peste 100 de organizatii nonprofit din toate regiunile tarii care au inscris in concurs 127 de proiecte sociale
Pozitionarea de brand în 400 de pagini, 100 de exemple si 40 de spoturi
Joi, 15 Martie 2007
Fost Senior Vice President, Household Care la Unilever Londra si President Unilever and Chairman Lever Faberge, Austria si având 30 de ani în marketing si comunicare, Erich Buxbaum – Presedinte IAA Europe prezinta pe 28 si 29 martie workshop-ul cu tema "Pozitionarea de brand", adresat segmentului de middle management  din industria de comunicare, costul participarii la eveniment fiind de...
Biletul la Gala Effie costa 476 sau 714 lei
Joi, 15 Martie 2007
Gala Effie Awards Romania 2007 va avea loc în cadrul clubului Bamboo, din Bucuresti, iar costul unui bilet este de 400 RON plus TVA (pentru membrii IAA/RAAA si 600 RON plus TVA pentru non-membri, clubul având o capacitate de 600 de locuri cu posibilitatea de suplimentare
Sorin Doru (Media Hub) desface Anatomia unui media plan
Marti, 13 Martie 2007
Cu 11 ani în publicitate, fost Head of Media Planning la Optimedia România (2001-2003) si Managing Director Optimedia (2003-2006), Sorin Doru – General Manager la compania specializata în audit si consultanta de media Media Hub Consultants începe "Anatomia unui media plan" - primul workshop destinat executivilor din departamentele client service ale agentiilor de publicitate si clientilor de...
Evensys face pe 13 Martie PR Forum
Vineri, 02 Martie 2007
Dedicat Relatiilor Publice din Romania, evenimentul îl va avea ca invitat pe Sandro Baricevic - Communications & Public Affairs Manager, Coca-Cola Adriatic and Balkans Region, si va fi sustinut de Coca-Cola Romania, DC Communication, GMP PR, Image Promotion, Premium PR, taxa de participare fiind de 95 EUR, la care se adauga TVA
AdPrint a tras linie sub 200.000 EUR si 328 înscrieri
Miercuri, 21 Februarie 2007
"AdPrint-ul de anul acest a adus un venit de 200.000 euro din taxe de participare la evenimente, înscrieri si sponsorizari", a afirmat, pentru AdPlayers, Andrei Bortun (foto), Presedintele festivalului AdPrint si managerul Millenium Communications, organizatorul competitiei de publicitate dedicate print-ului, care a înregistrat în acest an 328 de lucrari înscrise
Mihail Vârtosu poate dezvolta si alte proiecte pe cont propriu
Joi, 15 Februarie 2007
"Aranjamentul meu contractual cu Grey Global Group lasa deschisa posibilitatea dezvoltarii altor proiecte, pe cont propriu", a afirmat pentru AdPlayers, fondatorul Grey România si fostul sef al Grey în Balcani, acum Strategic Advisor, Grey Global Group Balcans
Scoala IAA da meditatii cu 10 EUR, ora
Joi, 15 Februarie 2007
Cu 1.500 sau 2000 EUR reprezentând aproximativ 10 EUR pe ora, IAA si Codecs dau "meditatii" de marketing si comunicare la Scoala IAA, campania de promovare sub sloganul "Never stop learning" semnata pro-bono de GMP avându-i ca protagonisti pe "baietii" Radu Florescu (Saatchi&Saatchi) si Mihai Ghyka (Interbrew)
Peste 1000 de participanti, la IAA European Summit din România
Luni, 12 Februarie 2007
Desi estimarea initiala de participare la IAA European Summit 2007 era de 700 de persoane, în urma feed-back-ului primit de la colegii IAA din Europa dar si din Romania, oficialii filialei IAA românesti se asteapta la o participare de peste 1000 de oaspeti, evenimentul urmând sa aiba loc în perioada 26-28 Septembrie 2007, la Palatul Parlamentului, din Bucuresti
IAA a ales România pentru primul Summit European
Miercuri, 17 Ianuarie 2007
Eveniment planificat sa aiba loc timp de 2 zile, la sfârsitul lunii septembrie si estimat la o participare de peste 700 de invitati din Europa, congresul IAA Europe a ales România ca loc de desfasurare pentru, probabil, cea mai importanta reuniune a industriei de marketing si comunicare de la Bucuresti, în ultimii 17 ani
Licitatia pentru audientele TV din 2008 a fost câstigata de oferta tehnica
Miercuri, 10 Ianuarie 2007
În competitia la care au mai participat TNS-AGB International si MediaResearch Cehia, câstigatoarea - compania GFK România a fost desemnata de Comisia Paritara formata din 5 membri ai CNA, 5 reprezentanti ai statiilor de televiziune si 5 reprezentanti ai agentiilor de publicitate
Nu stiu daca si în business vom avea de câstigat neaparat, Robert Tiderle, Papaya Advertising
Joi, 12 Octombrie 2006
Prima participare la vreun festival si primul premiu, pentru agentia Papaya: Cel mai bun spot TV la bauturi alcoolice, Silver Drum la Golden Drum 2006 pentru Kreskova, deschide filmul AdPlayers, în serial "Ati fost sau n-ati fost, la festivaluri"
Seful Imagoo pleaca, dar ramâne actionar
Joi, 05 Octombrie 2006
Iulian Trasa (foto) cel care a fondat revista imagoo, a ales un post de marketing, destul de legat de piata de publicitate, mai ales de cea outdoor indoor, la Cocor, conducerea portalului de imagine si comunicare fiind asigurata de Marius Pahomi, Business Development Manager CEE, Vodanet Media, si unul din initiatorii IAB România
BMW accelereaza seria Golf Cup
Miercuri, 27 Septembrie 2006
Automobile Bavaria a organizat împreuna cu BtB Advertising, pentru a patra oara consecutiv, competitia nationala BMW Golf Cup International, una din marile linii care directioneaza implicarea BMW în organizarea si sponsorizarea de evenimente sportive, printre care se numara golful, yachting-ul si motociclismul
Don Schultz a adus sefii la scoala
Vineri, 15 Septembrie 2006
Conferinta IAA pe tema comunicarii de marketing integrate a captat atentia unor nume cum sunt Mihai Ghyka (Interbrew), Mihail Vârtosu, Cristiana Spataru si Razvan Gavrilescu (Grey Worldwide), Sorin Psatta (Graffiti BBDO), Cristofor Iosub (OgilvyOne Romania si 141), Afrodita Blasius (Bridge Communication) si multi altii
Parintele comunicarii de marketing integrate vine la Bucuresti
Marti, 22 August 2006
Don E. Schultz (foto) este invitat la Conferinta anuala IAA, cu tema "Next Generation Integrated Marketing Communication" care va avea loc pe 14 septembrie, costul unui bilet fiind cuprins între 150 EUR si 170 EUR
16.000 EUR dupa Maratonului DHL organizat de Prospero
Marti, 25 Iulie 2006
Cu o participare de peste 500 de alergatori, datorata atat promovarii ATL cat si operatiunii de direct mailing, in urma Maratonului DHL Stafeta Carpatilor, organizatorii au strans fonduri de peste 16.000 EUR pentru Asociatia Noi Orizonturi, care se ocupa de 1200 de copii cu deficiente
Minim 65.000 EUR la startul Internetics
Miercuri, 28 Iunie 2006
Cu un buget de "minim 65.000 EUR, (..) fara costurile campaniei de comunicare" dupa cum a declarat pentru AdPlayers, Andrei Bortun (foto), General Manager, Millenium Communications, festivalul comunicarii digitale Internetics 2006 a anuntat deja ca inscrierile sunt programate pentru perioada 15 iulie – 8 septembrie si ca lista sponsorilor este (inca) deschisa
Alexandru Dumitrescu, McCann Erickson: Lucrari pe care Ad’Or-ul nu le-a luat in seama au obtinut succese importante in afara
Luni, 05 Iunie 2006
10 Q&A AdPlayers pentru Ad’Or cu Alexandru Dumitrescu (foto) – Associate Creative Director – McCann Erickson
« 6 7 8 9 10 »