Rezultatele cautarii dupa : "participante"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 3 4 5 6 7 »
Stalinskaya in pitch cu Papaya, Loco, Propaganda, Tempo si TBWA
Miercuri, 13 Octombrie 2010
 Claudia Marin, Director de Marketing, Prodal: “Licitatia se desfasoara pentru serviciile de strategie de creatie si comunicare ale Stalinskaya, unul din brandurile noastre din portofoliu”
De ce se fac licitatii in 2 saptamani in Romania, si in 3 luni in Franta ?
Marti, 05 Octombrie 2010
 In timp ce in Romania o licitatie are loc, de cele mai multe ori, pe parcursul a 2 saptamani, Asociatia Franceza a Agentiilor de Publicitate (AACC) a dat publicitatii de curand un catalog online in 64 de pagini, din care toti cei intersati pot invata de ce o licitatie dureaza 3 luni.
Red Bull Flugtag este inapt de zbor
Miercuri, 22 Septembrie 2010
 „Probabil ca niciun aparat nu este “apt de zbor” spun doi specialisti in industria de evenimente despre Red Bull Flugtag. In plus, „Nu reusesc totusi sa incadrez profesional omul care sare de la 6 m intr-un rau fiind calare, de exemplu, pe o „libelula” facuta din pet-uri, deci ar fi dificil de ales breasla care s-ar ocupa de pilotare”, completeaza...
Red Bull evita raspunsurile la intrebari privind accidentele Flugtag
Marti, 21 Septembrie 2010
Cu un "ranit" care a suferit de o fractura la coloana, in locul rapsunsurilor la 6 intrebari privind regulamentul si responsabilitatea in cazul unor accidente, reprezentantii Red...
Cine a furat cu publicitatea la click? 37% gratuit.
Miercuri, 25 August 2010
 Potrivit unui studiu eResearch realizat pe 52 de site-uri, comparativ cu 40% dintre utilizatorii online care declara ca au dat click, 37% dintre cei expusi publicitatii online fie se informeaza in vederea cumpararii, fie in proportie de 29,9% raspandesc mai departe mesaje legate de brand, produs sau serviciu.
Pitch cu 4 agentii pentru 800.000 – 1 Milion EUR media Covalact
Joi, 05 August 2010

Optimedia a castigat bugetul de media in urma unui pitch in care, potrivit informatiilor AdPlayers, au mai participat Zenith Media, OMD si divizia de media de la Odyssey

Licitatia trebuia reluata de la zero Jansen (UAPR) sau nu trebuia sa aiba loc Mucichescu (OMD)
Joi, 29 Iulie 2010
 „In mod normal, indiferent care ar fi companiile participante, procesul de selectie trebuia sa fie reluat de la inceput”, Peter Jansen (UAPR), ori „nu trebuia sa aiba loc” Cristi Mucichescu (OMD), despre licitatia Adevarul Holding
4-6 Mil. EUR pitch de media si concurs de venituri pentru Adevarul Holding
Marti, 27 Iulie 2010
 Estimat la 4-5 Milioane de euro pe an desi, potrivit unor surse AdPlayers apropiate licitatiei, contul ar avea obiective de 6 Milioane de EUR, bugetul Adevarul Holding va fi...
300-400 mii EUR creatie si media Bilbor (URBB), la Publicis si Mediaedge:cia
Joi, 01 Iulie 2010
 Creatia pe contul de comunicare a fost castigata in urma unei licitatii, insa oficialii de comunicare URBB nu au dezvaluit agentiile participante. Producatorul lucreaza in prezent cu...
Hartiile creative “Curious Collection invita designerii la concursul “Curious Story
Vineri, 21 Mai 2010
 Sustinut in Romania si de cotidianul online de publicitate, marketing si media AdPlayers, competitia se desfasoara in peste 20 de piete unde se distribuie hartiile creative...
Visa in prima campanie FIFA, de la 1 martie
Marti, 02 Martie 2010
 Campania va fi difuzata in 16 tari din Europa si este realizata de Saatchi & Saatchi impreuna cu Mediaedge:cia, agentia responsabila de achizitia media
Creatia si noul spot Alexandrion De la un Prieten, la GMP
Vineri, 05 Februarie 2010
 Potrivit oficialilor agentiei de publicitate conduse de Felix Tataru, contul de strategie si creatie al producatorului si distribuitorului de bauturi a fost castigat de GMP in urma...
Media de 1,5-2 Mil. euro UPC a plecat de la Imager la Next
Joi, 28 Ianuarie 2010
 Next administreaza contul de media UPC din ianuarie 2010, dupa o licitatie la care, potrivit unor surse AdPlayers, au mai participat fosta agentie – Imager, si Media Investment...
Licitatie indoita cu apa la Cramele Halewood
Luni, 18 Ianuarie 2010
 Doua dintre agentiile participante in procesul de selectie, Saatchi & Saatchi PR si McCann au fost instiintate ca se vor intalni cu Halewood in ianuarie, insa au aflat de la AdPlayers de finalizarea licitatiei
Creatia Granini - la Publicis Romania, media la Tempo
Joi, 25 Iunie 2009
 In urma unui proces de selectie la care au plarticipat mai multe agentii de publicitate, reprezentantii Granini Romania au ales Publicis Romania pentru comunicarea ATL a brandului de...
Din culisele plecarii Cosmote fara pitch de la Mindshare Bucuresti si Bold Ogilvy Atena la Media Investment
Miercuri, 10 Iunie 2009
 Plecarea in doar doua saptamani a unui cont de 15-20 Mil. EUR pe an la Media Investment, de la Mindshare, care avea contract cu clientul prin Bold Ogilvy Atena, lasa in urma semne de...
Promotia Goana dupa Aur sau Goana  dupa Tinichele ?
Vineri, 08 Mai 2009
 Sunt premiile despre care se vorbeste in „Goana dupa Aur” intradevar incadrate la  „metale pretioase” si...
FRIENDS Advertising: 9,4 Mil. Lei (2,55 Mil. EUR) din creatie si strategie (55%), project management (30%) si PR (15%)
Vineri, 17 Aprilie 2009
 „Pune zidarul sa construiasca, atunci cand vrei o casa” spune, la 6 ani de FRIENDS Advertising, Sorin Tranca, Managing Director al agentiei, dupa un an in care a castigat 8 din 30 de licitatii, si a fost nevoit sa renunte la 14 invitatii in pitch, atunci cand a simtit ca unii clienti nu stiu ce vor, sau ce fel de agentie cauta
Promotia Nu se mai face (II): Banii sunt in alta parte. In negocierile promotiei cu furnizorii
Luni, 13 Aprilie 2009
 Martorul AdPlayers spune ca agentia de publicitate care ar fi castigat licitatia pentru Promotia „Nu se mai face” ar fi avut numai ea un „agency fee” de 1-2%...
Licitatie Unilever pentru Promotia Nu se mai face (I)
Vineri, 10 Aprilie 2009
 In septembrie-octombrie 2008, Unilever a avut in plan o promotie de 4-5 Mil. EUR. Unul dintre participantii la brief-ul pentru ceea ce se dorea sa fie „cea mai mare promotie” Unilever facuta vreodata pe piata romaneasca rupe tacerea si spune ca la capatul a trei saptamani de munca si propuneri ale agentiei raspunsul clientului a fost ca promotia „Nu se mai face”
« 3 4 5 6 7 »