Ordonare dupa: data / relevanta
Miercuri, 10 Februarie 2016
Bomba in publicitatea stradala. Odata intrata in vigoare din luna noiembrie 2015, Legea Publicitatii Stradale poate intra cu flexul oricand in 5.000 pana la 10.000 de reclame care nu o respecta.
Marti, 26 Ianuarie 2016
Romania. Bucuresti. 2016. Capitala europeana cu Metrou. Nu si publicitate europeana la Metrou. In Capitala Romaniei, Metrorex ne imbie si la inceput de 2016 cu aceleasi panouri goale, dupa aproape un an de experienta de a interzice comenzi de publicitate zilnic!
Miercuri, 20 Ianuarie 2016
Marcos de Quinto - Directorul de Marketing al Companiei Coca-Cola, dezvaluie noua strategie globala de marketing „One brand” care reuneste, pentru prima data, Coca-Cola, Coca-Cola Light, Coca-Cola Zero si Coca-Cola Life sub acelasi brand iconic Coca-Cola in campania „Taste the Feeling”
Luni, 07 Decembrie 2015
Clientii Hervis si Holsten Bier Fest / Promenada nu se mai bucura de multa vreme de ofertele promotiilor de octombrie de la Metrou, neanulate nici astazi de Metrorex, la cererea Spectacular!
Joi, 03 Decembrie 2015
O Hotarare AGA din luna noiembrie 2014 ofera juristilor si vanzatorilor de la „directia marketing, achizitii si inchirieri” ai regiei, calea legala de derulare fara licitatii a unor contracte de sute de mii de euro pe care le incredinteaza direct, ce-i drept nu anual, ci prin contracte din bucati 3 in 3 luni.
Miercuri, 04 Noiembrie 2015
Retelele de magazine si o parte din panourile de la Metrou se numara printre cele care, desi reglementarile impun afisarea interioara pe suport ignifugat, din comoditate sau din economie de bani, nu recurg la astfel de metode.
Vineri, 02 Octombrie 2015
Afisaj ANULAT. Acesta a fost raspunsul publicitatii impotriva afisajului ilegal la inceput de an 2013.
Vineri, 21 August 2015
„Demolarea panourilor ilegale se poate face si gratuit” ne-a scris, din propria experienta, managerul unei companii de publicitate outdoor cu o retea de cateva sute de panouri amplasate la nivel national!
Luni, 17 August 2015
Incepand din luna noiembrie, noua lege a publicitatii stradale intra in vigoare intr-o piata in care marii jucatori mai au mult pana la intrarea tuturor panourilor in legalitate.
Marti, 28 Iulie 2015
Potrivit unei Adrese devenita Anexa la Contractul 70/2011, Metrorex a agreat "
Joi, 23 Iulie 2015
„N-avem nimic cu Metrorex, partenerul de contract. Vinovatii sunt doar 2-3 oameni iresponsabili ca pierd milioane de euro din publicitatea Metrorex” este pe scurt pozitia lui Vlad Ruta, reprezentantul legal Spectacular, compania care a castigat reprezentarea spatiului de publicitate la metrou in 2011.
Luni, 13 Iulie 2015
Contactati de catre adplayers, reprezentatii Metrorex cer Spectacular respectarea “formei si dimensiunilor” panourilor din Contract. In replica la raspunsul trimis adplayers, Spectacular cere Metrorex revenirea in conditiile contractului licitat pentru care a acceptat forma, dimensiunile si platile in baza deconturilor lunare pe care le-a avut in perioada 2011-2015.
Vineri, 10 Iulie 2015
Potrivit comunicatului de presa al companiei, dupa un contract care garanta 750.000 de euro pe an, compania Spectacular, castigatoarea licitatiei de publicitate din 2011, a adus regiei autonome Metrorex peste 4 milioane de euro doar in Bucuresti, dintr-o piata in care toata publicitatea stradala din Romania este cuprinsa intre 35-40 milioane de euro.
Marti, 07 Iulie 2015
Din informatiile adplayers de pana la aceasta ora, mai multe comenzi ale companiei Spectacular au fost blocate decoreze statiile de metrou incepand cu luna martie a.c . Practic, de trei luni, compania Spectacular a pierdut aproape 1 milion de euro (700.000-800.000 euro din estimarile adplayers), dupa o poveste de 4 ani de colaborare si milioane de euro aduse in conturile Metrorex.
Vineri, 19 Iunie 2015
Luni, 27 Aprilie 2015
“Cand eram mica am vrut sa ma fac politista. Imi doream sa fiu ca in filmele cu Jackie Chan, sa ma bat cu oameni rai.
Luni, 23 Martie 2015
Felicitari UPS, TNT si DPD. Cu peste 5 milioane de vizualizari, campania virala “Trojan Style” semnata de Jung von Matt a luat Platina si Aur pentru eficienta in comunicare la AME Awards.
Miercuri, 02 Octombrie 2013
Cea mai mare companie de publicitate outdoor Euromedia Group SA a fost vanduta de proprietarii de la JOJ Media House. Numele noilor proprietari au fost trecuti sub tacere in comunicatul de presa.
Miercuri, 07 August 2013
Un neconventional facut in-house de RCA Ieftin a strans audienta de zeci de mii de masini cu cateva panouri pe care sunt insailate cateva versuri menite sa atraga soferii doritori de RCA
Joi, 25 Aprilie 2013
Potrivit unor surse adplayers apropiate companiei, managerul ar fi “divortat” de Spectacular, in urma scandalului rezilierii contractului publicitatii de la metrou. Din informatiile de pana la aceasta ora conducerea companiei este asigurata de patronat.
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: