Rezultatele cautarii dupa : "pagini"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 4 5 »
The Economist vine in limba romana la Bucuresti
Joi, 13 Iunie 2013
 The Economist – Intelligent Life, cel mai bine vandut si cel mai citit magazin de business si life-style la nivel mondial, potrivit editorilor, urmeaza sa apara din toamna, la Bucuresti. Publicatia va fi lansata pe piata de Revista Romana de Consultanta aflata in portofoliul Lion House, dupa cum a afirmat pentru adplayers Andrei Cristea, managerul companiei.
Dupa 11 ani de PR, a ales copiii
Marti, 19 Martie 2013
 Cu 11 ani de PR la Graffiti, Fundatia Dinu Patriciu, Nissan Romania si Action Global Communication, Diana Gamulescu a intrat in antreprenoriat cu un magazin de produse pentru copii, deocamdata pentru bebelusi. Micolino.ro
OMD, Carat si MediaCom in primele 3 retele de media globale
Marti, 12 Februarie 2013
 Lansat de compania de cercetare RECMA, Global Report Network Diagnostics 2013 analizeaza punctele tari si slabiciunile a peste 700 de agentii de media in 46 de tari din intreaga lume
A castigat Forbes si 100.000 EUR in 2012. Raluca Zamfir investeste 15 ani in activele Ran Events.
Joi, 07 Februarie 2013
 Dupa 12 ani de publicitate si evenimente la BRD la care se adauga doi ani in agentiile Nicola Porter Novelli si Gollin Harris, Raluca Zamfir a luat taurul de coarne cu propria initiativa antreprenoriala. Agentia de relatii publice Ran Events.

Cei mai grei jucatori din piata de publicitate online vazuti de Doru Panaitescu
Luni, 17 Decembrie 2012
 Cunoscut ca specialist dar si analist in comunicarea online, Doru Panaitescu trece in revista cei mai importanti jucatori din piata de publicitate online 2012, estimata la un volum total de peste 30 Mil. EUR
Sexgate razbunat. Newsweek inchide revista tiparita.
Joi, 18 Octombrie 2012
Altadata cu 3-4 Milioane de exemplare tiparite vandute, revista care a scris pentru prima data de scandalul sexual Clinton & Lewinsky si care a  declansat o isterie mediatica pe marginea copertii cu fosta guvernatoare americana Sarah Palin, trece din 31 decembrie 2012 integral in format digital cu plata - Newsweek Global.

Marketing pentru tineret de 750.000 EUR pe an. Ambition.
Marti, 07 August 2012
 Daca vi se pare ca cifra de afaceri ar trebui sa fie pe masura varstei echipei Ambition, aflati ca lucrurile stau altfel. O firma cu orizonturi de afacere de 1 milion de euro nu mai este deloc o trotineta in complicata masinarie a serviciilor de marketing pe praful crizei din jurul nostru  
Mobile marketing de la markeri vizuali la NFC. Subtire, subacvatic sau proiector?
Luni, 05 Martie 2012
Editia din acest an a Mobile World Congress Barcelona 2012 a avut un numar de 1.400 de expozanti, un catalog de 450 de pagini (cantarind peste 2 kg !!!) si un cont bancar al organizatorilor cu siguranta mult mai gras decat cel de anul trecut. Scurt overview Mobile World Congress 2012, de Maia Novolan, Managing Partner Syscom Digital.
Furata public la cantar. TVR pierde 30-40% pe audiente urban 18+
Vineri, 27 Ianuarie 2012
 De la audientele furnizate de Gfk pana la cele furnizate de Kantar, programe cu greutate in grila TVR pierd in audienta chiar si 30-40%, in publicul comercial, discrepante care nu sunt explicate, cel putin pentru moment, de catre furnizorul de date.
National Geographic n-a vrut publicitate pentru 1989 - Revolutia Romana in imagini
Sambata, 17 Decembrie 2011
 Un numar realizat pe baza a aproximativ 100 de fotografii-document din decembrie 89, Editia Speciala de Colectie „1989 - Revolutia Romana in imagini” nu si-a propus sa contina si pagini de publicitate, dupa cum au afirmat pentru AdPlayers oficialii de comunicare ai publicatiei.
EXCLUSIV: Nu ne-ati prins. N-am copiat. Robert Tiderle, Papaya
Luni, 19 Septembrie 2011

De ce “Nu gasim timp sa ascultam”, in exclusivitate pentru AdPlayers - Robert Tiderle, managerul agentiei de publicitate Papaya, care semneaza strategia si creatia platformei de comunicare „Time to listen” a operatorului de telefonie mobila

 

Etarget urmareste vizitatorii unui site cu publicitate
Marti, 26 Iulie 2011

Avand costuri similare clasicii publicitati contextuale de tip PPC (pay-per-click), Retarget urmareste vizitatorul unei pagini web si afiseaza reclamele tintite, aducandu-i aminte produsele si serviciile advertiser-ului pana cand acesta este dispus sa intreprinda o actiune online – sa achizitioneze ori sa dea clic pentru a afla mai multe despre ele.

Monitorizare de brand pe 12.500 de pagini Facebook
Miercuri, 18 Mai 2011
 Mediafax Monitorizare completeaza serviciile de monitorizare web cu peste 12.500 de pagini de Facebook. Andra Voiculescu, Publisher: „Targetul...
Cum sa omori un Effie ?
Miercuri, 16 Martie 2011
 Pentru ca, de-a lungul existentei festivalului de eficienta in comunicare Effie Awards Romania, zecile de cazuri scoase din competitie au fost de acelasi ordin de marime cu cel al inscrierilor acceptate, AdPlayers incepe astazi o pledoarie impotriva descalificarii abuzive, de forma, ale competitiei

Effie Awards 2011: Comitet, Calendar, Jurizare.
Joi, 03 Martie 2011
 Comitet: Blaga, Psatta, Blasius, Jansen, Mercurian, Marcovitz, Olaru, Bordeanu, Toacse. Campaniile pot fi inscrise in competitie intre 3 martie – 23 mai 2011. Lucrarile vor fi jurizate in zilele de 9-10 iunie.

 

Suplimente de 400.000 EUR pe an, si pana la 500.000 exemplare pe aparitie la Medien Holding
Marti, 01 Februarie 2011
 Cu tiraje de la 100-150.000 exemplare pana la peste 500.000 exemplare, proiectele speciale si suplimentele editate de companiile Medien Holding au fost inserate nu numai in produsele grupului ci si in publicatiile altor editori
BIZ a incheiat socotelile cu DBV Media House
Luni, 22 Noiembrie 2010
 Dupa ce a incheiat colaborarea de comun acord cu regia DBV, revista de business se va reprezenta direct pe piata de media
Noul Biz la 1 an: 500.000 EUR, si 200-250.000 EUR din evenimente
Joi, 11 Noiembrie 2010
 Estimat de AdPlayers la 100-120.000 EUR pe an, Zilele Biz, cel mai important dintre acestea, are loc in acest an in  perioada 15-19...
50.000- 60.000 EUR in Esquire Big Black Book
Vineri, 05 Noiembrie 2010
 Extensia de brand a atras 20 de advertiseri si este tiparita in 10.000 de exemplare, care vor avea expunere la vanzare o perioada de 6 luni 
De ce se fac licitatii in 2 saptamani in Romania, si in 3 luni in Franta ?
Marti, 05 Octombrie 2010
 In timp ce in Romania o licitatie are loc, de cele mai multe ori, pe parcursul a 2 saptamani, Asociatia Franceza a Agentiilor de Publicitate (AACC) a dat publicitatii de curand un catalog online in 64 de pagini, din care toti cei intersati pot invata de ce o licitatie dureaza 3 luni.
« 1 2 3 4 5 »