Rezultatele cautarii dupa : "p"
Ordonare dupa: data / relevanta  
OMD si Starcom Media Vest, īn fruntea celor mai creative agentii de media
Duminca, 18 Februarie 2007
The Gunn Report for Media 2006 mai listeaza, pe urmatoarele locuri MindShare, Mediaedge:cia, Universal McCann, MediaCom si ZenithMedia, iar īn topul retelelor creative GroupM (WPP) si Omnicom Media Group (Omnicom)
The Practice spune ca a cāstigat  1 client la fiecare 5 zile
Vineri, 16 Februarie 2007
"Īn cele 55 de zile lucratoare pe care le-am parcurs de la deschiderea companiei si pāna azi, am cāstigat īncrederea a 11 clienti, branduri mari locale si internationale cu care avem deja activitati īn derulare", declara Gabriela Lungu, Managing Partner The Practice, compania de PR īnfiintata de Gabriela Lungu, Ioana si Stefan Iordache
Cāt costa secretul Tarifelor de Publicitate TV?
Vineri, 16 Februarie 2007
Pentru a afla cāti bani din publicitate fac televiziunile la sfārsitul lunii, piata de media si publicitate va plati īn 4 ani peste 8 milioane de EUR (2 milioane EUR pe an), suma care reprezinta costurile realizarii Studiului National de Masurare a Audientelor TV (SNMATV):  21,2 mil RON (aprox 6,3 mil EUR, estimare AdPlayers) si 1,8 mil EUR si 
Mihail Vārtosu poate dezvolta si alte proiecte pe cont propriu
Joi, 15 Februarie 2007
"Aranjamentul meu contractual cu Grey Global Group lasa deschisa posibilitatea dezvoltarii altor proiecte, pe cont propriu", a afirmat pentru AdPlayers, fondatorul Grey Romānia si fostul sef al Grey īn Balcani, acum Strategic Advisor, Grey Global Group Balcans
Scoala IAA da meditatii cu 10 EUR, ora
Joi, 15 Februarie 2007
Cu 1.500 sau 2000 EUR reprezentānd aproximativ 10 EUR pe ora, IAA si Codecs dau "meditatii" de marketing si comunicare la Scoala IAA, campania de promovare sub sloganul "Never stop learning" semnata pro-bono de GMP avāndu-i ca protagonisti pe "baietii" Radu Florescu (Saatchi&Saatchi) si Mihai Ghyka (Interbrew)
Publicitate video gratuita pe Acasa RO
Miercuri, 14 Februarie 2007
"Postarea gratuita este destinata utilizatorilor care au posibilitatea de a crea content original", spune Mirela Ciucur de la Vodanet, iar "publicarea spoturilor pe video.acasa.ro este complet gratuita, acestea avand o audienta potentiala de peste 400.000 de vizitatori pe saptamāna, conform Trafic.ro", adauga autorii noului canal video de la acasa.ro
Cāstigatorii AdPrint 2007
Luni, 12 Februarie 2007
"Comparativ cu editia trecuta, festivalul a reunit participanti mai buni si mai multi si a reusit sa ridice standardele, atāt īn ceea ce priveste seminariile, cāt si petrecerile", a spus Andrei Bortun, Presedinte la Millenium Communication
BlackBerry 3G, sent from my McCann
Luni, 12 Februarie 2007
Pentru promovarea primei solutii BlackBerry 3G īn Romania, Vodafone colaboreaza cu agentia McCann Erickson, spun oficialii de relatii publice, campania incluzānd o serie de canale de comunicare precum: print, internet, direct mail, reteaua de magazine din tara
Webstyler a cāstigat EFFIE, de la Millenium Communication
Vineri, 09 Februarie 2007
Agentia Webstyler a lansat www.effie.ro, noul site al EFFIE Awards Romānia, dupa ce a cāstigat proiectul de la Millenium Communications: "Am fost contactati de agentia Millenium, care se ocupa de organizarea festivalului, pentru a dezvolta acest site", Bogdan Nitu, Director General la Webstyler
IAA Romānia si-a facut portal
Vineri, 09 Februarie 2007
Realizat cu sprijinul Webstyler, potrivit organizatiei, International Advertising Association - IAA Romānia a lansat portalul de comunicare www.iaa.ro ca site de stiri si informatii pentru mediul de comunicare din Romānia, website care a primit deja de la unul dintre membri, pe lānga felicitari, si o observatie: "Bannerele sunt cam enervante"
Romtelecom a dat Beetle cu ClickNet
Marti, 06 Februarie 2007
Īn concursul pentru marele premiu oferit de Romtelecom, din cadrul promotiei ClickNet Bonus, au intrat toti utilizatorii ClickNet Start care au navigat pe Internet un numar de cel putin 100 de ore
Publicis a cāstigat licitatia JOE
Marti, 06 Februarie 2007
Dupa un concurs (pitch) cu McCann Erickson si Mercury Promotions, agentia Publicis Romania spune ca a fost desemnata cāstigatoarea licitatiei organizata de Nestlé pentru creatia promotiei JOE din primavara lui 2007
Jurnalul si Saptamāna Financiara fac toti banii pe internet cu Netbridge
Luni, 05 Februarie 2007
Īncepānd din luna martie 2007, Jurnalul National si Saptamāna Financiara - publicatii editate de Trustul Intact, īsi vor vinde publicitatea online exclusiv prin reteaua Boom, īn prezent aceasta fiind derulata de AdEvolution
4 Ace pune accent pe internet
Luni, 05 Februarie 2007
"Am īnceput o campanie de informare a clientilor agentiei, asupra avantajelor pe care folosirea mediului online le are pentru īmbunatatirea imaginii companiei sau a produsului promovat", sustine Elena Olteanu (foto), General Manager 4 ACE–pr&publicity
23
Publicitate de Weekender
Luni, 05 Februarie 2007
Cu un tirajul de debut de 10.000 de exemplare si distributie gratuita, potrivit editorilor, īn format tabloid, 16 pagini tiparite īn policromie, Weekender.ro se autoproclama prima publicatie destinata exclusiv turistilor de pe Valea Prahovei si are un tarif lista de publicitate de 3.500 EUR
Seminariile AdPrint 2007
Joi, 01 Februarie 2007
Ami Hasan (hasan&partners, Finlanda),  Amir Kassaei (DDB Group Germania) si Frank Bodin (foto) (Euro RSCG Worldwide, Elvetia) - Presedintele juriului AdPrint, vor sustine seminarii la festivalul de publicitate de la Brasov, saptamāna viitoare
Alegeri noi la IAA Romānia
Miercuri, 31 Ianuarie 2007
Īn Adunarea Generala a International Advertising Association (IAA) - Filiala Romānia, ce va avea loc īn data de 28 Februarie 2007, se va alege noul Comitet Director al asociatiei, candidaturile fiind asteptate pāna la 21 februarie
Liber la īnscrierile EFFIE Romānia
Marti, 30 Ianuarie 2007
Festivalul are 18 categorii de concurs, iar īnscrierile se pot face pāna pe 9 martie 2007, cāstigatorii urmānd sa fie cunoscuti la sfārsitul lunii martie
Scholz&Friends da bursa de 6.000 EUR
Vineri, 26 Ianuarie 2007
Aflata la cea de-a sasea editie, Bursa pentru Excelenta Creativa 2007 se adreseaza studentilor īn an terminal la facultati care au cursuri cu profil creativ si ofera cāstigatorului 500 euro pe luna, timp de un an
Īngerii AdPrint se bat īn 300 de printuri
Joi, 25 Ianuarie 2007
Īn cadrul singurului festival european dedicat printului, care va avea loc īn perioada 8-11 februarie la Brasov, participa 64 echipe de creatie de la 20 de agentii din strainatate si 37 echipe apartinānd unui numar de 22 de agentii romānesti