Rezultatele cautarii dupa : "outdoor"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Cohn&Jansen | Ashley & Holmes baga 3.000 EUR pe an īn exprimarea libera
Vineri, 14 Septembrie 2007
Dupa ce a abordat teme sociale precum terorismul, demagogia, disparitiile lui Steve Irwin, Cristian Nemescu si Toni Alexe sau pupincurismul, un panou devenit suport de exprimare al agentiei a ajuns de curand chiar pe prima pagina la Gazeta Sporturilor, cu revenirea lui Dorinel Munteanu in Echipa Nationala de fotbal a Romaniei
Epica 2007/2008 da start īnscrierilor
Vineri, 07 Septembrie 2007
Editia din acest an va aduce 4 premii Epica d’Or la categoriile Film, Press, Outdoor si Interactive, spre deosebire de Epica 2006/2007, cand festivalul oferea doar doua astfel de distinctii
Agentia de Monitorizare a Presei si Grey semneaza “Nu taia padurea ca-n codru”
Vineri, 07 Septembrie 2007
Pe langa campania media, 50 de copaci din Bucuresti sunt, la propriu, indoliati, in memoria celor 32 de milioane de copaci ce cad prada anual defrisarilor abuzive
Neconventional Ikea - Ogilvy & Mather
Vineri, 31 August 2007
Ogilvy & Mather semneaza un neconventional pentru Catalogului Ikea 2008, campania lansata sub titlul Singurul pachet plat cu 3000 de produse, fiind desfasurata in perioada 1 august – 15 septembrie pe mai multe canale: radio, presa, outdoor (atat conventional, cat si neconventional), internet
Cu buget de 500.000 EUR, Wabe comunica prin AD(D)VERITAS
Joi, 30 August 2007
Cu o cifra de afaceri de aproape 80 Mil. EUR, producatorul BCA-ului Wabe - grupul de companii de materiale de constructii Simcor, detine pe zona Transilvaniei o cota de piata pe BCA de 45%, la nivel national de 15%, dar si o cota de piata de var de 40% si 10 % pe cea de betoane
Starlink Group estimeaza 10% din BTL
Joi, 23 August 2007
“Intr-un an, BTL-ul ar putea fi in jurul a 10% din business-ul Starlink Group”, a declarat la infiintarea diviziei BTL, pentru AdPlayers, Marcel Straut - Managing Partner al grupului, care nu ezita sa deconspire si noul pas la Starlink: “Cautam acum cei mai buni oameni de outdoor din piata”
The Ad Store lanseaza TATA, Daihatsu si Ziebart
Miercuri, 22 August 2007
Agentia de publicitate The Ad Store va demara pentru Gold&Platin Group campania de lansare pe piata romaneasca a marcilor TATA, Daihatsu si Ziebart, comunicarea urmand sa inceapa din 15 septembrie pe canale media print si outdoor
5000 EUR pusi la bataie pentru Corbis Award for Creative Photography
Joi, 09 August 2007
Competitia  īsi propune sa rasplateasca cea mai buna fotografie creata pentru advertising si promotii īn 2006 si 2007, si recunoasterea rolului pe care īl are aceasta īn campanii de publicitate Print, Online, Promotion, Direct Mailing, Packaging si Outdoor
Cont Alka de 250.000 EUR, la Cohn & MediaCafe
Joi, 09 August 2007
O editie speciala de napolitane Alka se promoveaza cu Cohn&Jansen/Ashley&Holmes, agentie care a castigat recent contul de napolitane in urma unei licitatii, pentru campania pe Internet campania fiind derulata de Ninespices si MediaCafe
Lowe a exportat prima campanie integrata Eximbank
Miercuri, 08 August 2007
Oficialii agentiei de publicitate au declarat pentru AdPlayers ca prima campanie integrata Eximbank s-a derulat in perioada Iunie-iulie, iar contul de media full service (toate serviciile) a fost si acesta in grija Lowe&Partners
Cine a vandut The Wall Street Journal pe 5,6 Mld. USD?
Vineri, 03 August 2007
Dow Jones & Company si News Corporation au semnat o intelegere definitiva, steagul tranzactiei de 5,6 Mld. USD fiind cu siguranta vedeta The Wall Street Journal – un ziar cu un tiraj global de 2,6 Mil. exemplare si 910.00 de abonati online platitori, un cotidian de afaceri global citit,  in medie, 65 de minute pe zi de oameni cu venituri de 210.000 USD pe an si o bogatie...
GMP si SECS: un copil vine unde nu te astepti
Miercuri, 01 August 2007
Partea doua a comunicarii campaniei “Dragoste fara griji”, realizata de GMP se face pe Tv, presa scrisa, BTL, si comunicare neconventionala, compnenta Tv fiind difuzata in regim de spot social pe TVR1, RealitateaTV, Prima TV, Romantica si UTV
News Outdoor cenzureaza Tabu
Luni, 30 Iulie 2007
“Promovam in general revista cu imagini din interiorul aparitiei si coperta, care, de aceasta data, nu au fost acceptate de catre agentia de outdoor. Ni s-a spus ca sunt indecente”, a afirmat pentru AdPlayers, Noemi Revnic -  responsabilul de Comunicare al revistei Tabu despre Sex Issue, revista pe luna iulie
DDB, Media Direction impreuna cu Lipton, Apa Nova si Primaria au dat mana pentru racorire cu vapori de apa
Miercuri, 25 Iulie 2007
"In cazul in care proiectul functioneaza, Primaria Bucuresti si Apa Nova ne vor lasa sa implementam mai multe asemenea porti vaporoase pentru trecatori",  a declarat pentru AdPlayers, Adina Sorescu (foto) - Managing Director la DDB Bucharest, vorbind despre tunelul racoritor cu vapori de apa, instalat vizavi de Cercul Militar, in zona Pietei Universitatii.
Interamerican a evaluat eficienta AdVenture intr-o saptamana!
Marti, 24 Iulie 2007
Agentia de publicitate AdVenture este noul furnizor de servicii de ATL si BTL pentru campaniile de marketing desfasurate de Interamerican, asigurare care a inceput deja cu o campanie de 450.000 EUR tarif lista, evaluata pentru AdPlayers, potrivit unor surse din piata, intre 50.000 si 80.000 EUR net
Pe o piata media de aproape 0,5 Mld. EUR in Romania, outdoor-ul ramane in continuare nemasurat
Joi, 19 Iulie 2007
"Mergem la client cu fotografii, cu harti ale zonei si imprejurimilor si cu un scoring propriu al locatiei", a declarat, pentru AdPlayers, Alexandra Olteanu, Buying Director la Inititative, vorbind cu regret ca, in Romania, in ciuda unor initiative punctuale, nu exista inca o audienta masurata pentru publicitatea exterioara
Oliver Kapusta (GMP) si Ema Prisca (Graffiti BBDO), in juriul Golden Drum
Joi, 12 Iulie 2007
Cei doi creativi romani au fost cooptati in juriul editiei din acest an a festivalului de publicitate de la Portoroz (Slovenia), competitie care a dat drumul inscrierilor ce se vor pana la 10 septembrie
Peste 700.000 EUR, īn campania Apla
Vineri, 06 Iulie 2007
Campania "Si casa plange" pentru gama de produse Apla beneficiaza de un buget de peste 700.000 EUR, incluzand 500.00 EUR numai pentru Tv la care se adauga peste 200.000 EUR pentru outdoor, tranzit, radio, a declarat pentru AdPlayers.ro, Florina Necula - Marketing Manager Atlas Corporation
Cine se foloseste de imaginea LG?
Marti, 03 Iulie 2007
In urma zecilor de sesizari telefonice primite in ultima luna de la clientii sai,  LG Electronics Romania atrage atentia asupra tentativelor de frauda prin care se cer date personale si/sau achizitionarea de cartele telefonice pre-paid, in schimbul unor premii constand in produse LG
Spoon Media a sustinut lansarea BauMax Cluj-Napoca si Targu Mures
Vineri, 29 Iunie 2007
"La nivel national a fost nevoie de o campanie de imagine, sustinuta doar pe print national", a afirmat pentru AdPlayers, Claudia Chirilescu, Director General al Spoon Media. "Clientul comunica la nivel local, urmand sa aiba o comunicare la nivel national odata cu dezvoltarea retelei de magazine"