Ordonare dupa: data / relevanta
Miercuri, 14 Aprilie 2010
Ajunsa la jumatate fata de 2008, si prinsa intre ratele rezultate in urma investitiilor de zeci de milioane de euro si muchia de cutit a cererii de tipar la preturi...
Miercuri, 03 Iunie 2009
Elementele de decor ale unei piese de mobilier stradal de la News Outdoor au zburat 20 de metri, in urma lasand doar 3-4 corpuri de iluminat
Miercuri, 01 Aprilie 2009
Pepsi Lipton International a adaptat campania internationala semnata de agentia DDB New York cu agentia locala DDB Bucharest, iar contul de media este derulat de agentia Media...
Miercuri, 03 Septembrie 2008
Dupa ce a venit in 2001 cu 1.000 de EUR de acasa, presedintele companiei - Alexandru Copaci afirma ca a investit in Coza peste 1 Milion de EUR, si ca va mai adauga inca 1 Milion in viitoarele 12 luni
Duminca, 27 Iulie 2008
Executivul si-a anuntat partenerii ca va parasi la 1 septembrie compania outdoor - numarul 2 pe piata de profil din Romania la sfarsitul anului 2007, cand inregistra 10,5 Milioane...
Luni, 30 Iulie 2007
“Promovam in general revista cu imagini din interiorul aparitiei si coperta, care, de aceasta data, nu au fost acceptate de catre agentia de outdoor. Ni s-a spus ca sunt indecente”, a afirmat pentru AdPlayers, Noemi Revnic - responsabilul de Comunicare al revistei Tabu despre Sex Issue, revista pe luna iulie
Miercuri, 13 Iunie 2007
Scala JWT a abordat la 360° campania Jacobs 3 in 1. Asa mai stam de vorba
Luni, 11 Decembrie 2006
Initiativa unica īn Romānia a companiilor de outdoor Euromedia & Beta Cons, studiul audientei la metrou spune ca 23% dintre bucuresteni circula cu metroul si aproximativ 60% dintre ei se uita la panourile publicitare īn timp ce asteapta īn statie
Vineri, 17 Noiembrie 2006
Imaginile din cea mai recenta campanie fac parte din calendarul Lavazza 2007 - The Most Incredible Espresso Experience, semnat de agentia agentia Armando Testa (Barcelona), campania fiind implementata īn Romānia de Foote Cone&Belding Bucharest
Vineri, 28 Aprilie 2006
Bridge Communication a realizat campania de promovare a filmului Legaturi Bolnavicioase si "cea mai extinsa strategie de comunicare" din ultimii ani pentru o pelicula romaneasca
Joi, 23 Martie 2006
Conceptul noului spot semnat pentru Romania Libera continua Nopti nedormite, campania fiind difuzata incepand din 17 martie pe TVR1, B1TV, Realitatea TV, Antena 3, Prima TV, National Geographic si AXN la care se adauga radio, print si outdoor
Vineri, 27 Ianuarie 2006
Festivalul de print ce va avea loc la Brasov, se va deschide joi, 2 februarie, la Hotel Aro, Gala de Premiere fiind programata sambata seara, 4 februarie, intre orele 20:00 si 23:00
Luni, 05 Decembrie 2005
Campania desfasurata de Papaya Advertising sub sloganul "Aproape de tine" se deruleaza pe televiziune, presa si outdoor
Miercuri, 12 Octombrie 2005
Holdingul ce detine 60% din piata romaneasca de outdoor si lider pe piata romaneasca de mobilier urban, aduce solutii pentru o noua imagine a capitalei
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: