Rezultatele cautarii dupa : "out"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 2 3 4 5 6 »
LPF vrea cresterea numarului de spectatori si clientilor de publicitate
Vineri, 14 Octombrie 2016
 Liga Profesionista de Fotbal isi propune, in noul sezon, sa creasca numarul suporterilor prezenti pe stadion si al companiilor interesate de comunicarea directa cu fanii fotbalului profesionist. 
Buget de peste 200.000 de euro in noua campanie ALTEX “Fara Teama. Media la Media Investment (The Group).
Vineri, 16 Septembrie 2016
Campania de comunicare Altex se va desfasura in perioada 15 septembrie – 15 noiembrie si se deruleaza in media TV, Radio, Online si Out of Home (OOH) si este administrata de de agentiile Cohnandjansen JWT (Creatie si strategie),...
Cinema 4DX in Romania inainte de New York. Cinema City aduce si cele mai mari ecrane IMAX
Miercuri, 27 Iulie 2016
 Peste 150,000 de spectatori au vizionat filme in format IMAX in 2015, si alti peste 150,000 de spectatori au avut parte in 2015 de experienta 4DX. Dealtfel salile 4DX din reteaua Cinema City Romania sunt aproape mereu sold-out, avand un grad de ocupare de 99% au declarat pentru adplayers reprezentantii de relatii...
Exclusiv adplayers: Detinatorii de panouri publicitare din Bucuresti au 5 zile sa declare taxele si autorizarile
Sambata, 11 Iunie 2016
 Revista adplayers a pus mana pe o circulara a Directiei Generale de Impozite si Taxe Locale a sectorului 1 in care autoritatea in Impozite si Taxe Locale a sectroului 1 da termen 5 zile detinatorilor de panouri sa declare situatia taxelor si autorizarilor din 2010 si pana in luna iunie 2016
Phoenix Media si Seaview Advertising in Monitorizarea Investitiilor in Publicitate OOH
Marti, 12 Aprilie 2016
De la inceputul lunii aprilie, suporturile de publicitate stradale ale companiilor Phoenix Media si Seaview Advertising au fost incluse in Monitorizarea Investitiilor in Publicitatea OOH (MIP OOH) realizata de catre Biroul Roman de Audit Transmedia
Sponsorizari si licente: 6% din veniturile LPF. Vicepresedintele Pongracz cauta 4 sponsori oficiali
Vineri, 05 Februarie 2016
 Cu doar 6% din totalul veniturilor LPF din sponsorizari si licente,“Cresterea numarului de sponsori LPF reprezinta unul dintre principalele obiective pentru sezonul in curs”, a declarat pentru adplayers Robert Pongracz, Vicepresedintele LPF.

Aproape 1 milion de euro in publicitate online pe segmentul parenting
Miercuri, 15 Iulie 2015
 
Bogdan Enoiu a atras sponsori de 1 Milion de euro pentru BRD Nastase Tiriac Trophy
Miercuri, 11 Martie 2015
 
Aurul in comunicarea financiara. Concurs in 88 de categorii la Midas Awards.
Miercuri, 13 August 2014
 Editia 2014 a festivalului isi asteapta deja intrarile, iar termenul limita de inscriere este 15 septembrie. Premiile vor fi cunoscute la sfarsitul anului, in luna decembrie.
Hello World Happiness Report! Romania e generoasa Bursa de Fericire (Ogilvy), finalista la Cannes.
Miercuri, 18 Iunie 2014
 Bursa de Fericire (Ogilvy) a fost pe shortlist la Cannes. Ce-a impresionat juriul Cannes Health din Bursa de fericire, vedeti mai jos in date si cifre.

Vanzari de lux cu 50% mai mari noaptea decat ziua. Special Night Out.
Luni, 12 Mai 2014
 „Magazinele au inregistrat vanzari cu 50% mai mari comparativ cu media zilnica, iar traficul in ziua evenimentului a fost cu 70% mai crescut fata de...
Divort spectacular. Vlad Ruta, artizanul mega-reclamelor de la Metrou si-a luat adio de la Spectacular.
Joi, 25 Aprilie 2013

Potrivit unor surse adplayers apropiate companiei, managerul ar fi “divortat” de Spectacular, in urma scandalului rezilierii contractului publicitatii de la metrou. Din informatiile de pana la aceasta ora conducerea companiei este asigurata de patronat.

Publicitatea moare si Millenium incaseaza banii. Eveniment.
Joi, 28 Martie 2013
 In timp ce baba isi piaptana cele 10 fire de par din frunte si crede ca isi face parul permanent, realitatea cruda arata ca dintr-o mare piata, mica Noapte a Agentiilor, la fel ca multe alte evenimente, atrag la numaratoarea participarii 10-20 de entitati din comunicare, in timp ce sponsorii evenimentelor au facut dintr-o agentie un adevarat grup. Millenium Group.
Vandalizarea publicitatii 2012. La Multi Ani 2013!
Miercuri, 09 Ianuarie 2013
 Cat costa vandalizarea publicitatii Out Of Home?
Radu Florescu sprijina campania lui Obama
Marti, 25 Septembrie 2012
 Radu Florescu, Presedintele grupului Centrade, si fratele sau, John Florescu, co-prezideaza Comitetul pentru realegerea lui Obama. 
Outdoor de 40 Mil. euro. Indoor de 10 Mil. euro. BRAT monitorizeaza publicitatea OOH.
Joi, 21 Iunie 2012
 Volumul de publicitate outdoor cheltuit in Romania este de aproximativ 40 Milioane de euro net, iar cel al publicitatii Indoor este de aproximativ 10 Mil. euro, au estimat astazi pentru adplayers jucatorii din piata de media prezenti la evenimentul de lansare a Monitorizarea Investitiilor in Publicitate Out Of Home (MIP OOH).

 

Clientii Agentiilor de PR 2012. Free Communication.
Joi, 26 Ianuarie 2012
 adplayersMARKET PR 2012: Clientii Agentiilor de Relatii Publice. Free Communication & Free Communication Consulting
Newcast (Zenith Media) Pentru Oameni Mari (ING)
Luni, 20 Iunie 2011
 Divizia dedicata conceperii si implementarii de solutii neconventionale, “off-rate card” din cadrul Zenith Media Romania, a contribuit la realizarea campaniei de refinantare a creditelor de la ING Bank, dezvoltata sub sloganul „Pentru Oameni Mari”.
Piata de media outdoor a scazut cu aproximativ 30% Bogdan Vasile, noul CEO, Epamedia
Luni, 08 Noiembrie 2010
 Cu un business outdoor de 12,5 Milioane EUR anul trecut, Bogdan Vasile, noul CEO Epamedia Group, din care fac parte Euromedia si Betacons, spera ca grupul pe care il conduce sa ramana deasupra caderii generale a publicitatii OOH.
Noutatile mobile marketingului de la Mobile World Congress, Barcelona 2010
Luni, 22 Februarie 2010
 Maia Novolan, Managing Partner, Syscom Digital, prezenta la evenimentul desfasurat intre 15 si 18 februarie la Barcelona
« 2 3 4 5 6 »