Rezultatele cautarii dupa : "out of home"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2
Crestere estimata cu 31% in 2017 pentru publicitatea de tip Programmatic
Vineri, 09 Decembrie 2016
 Cresterea va devansa celelalte canale digitale (si non-digitale)
Buget de peste 200.000 de euro in noua campanie ALTEX “Fara Teama. Media la Media Investment (The Group).
Vineri, 16 Septembrie 2016
Campania de comunicare Altex se va desfasura in perioada 15 septembrie – 15 noiembrie si se deruleaza in media TV, Radio, Online si Out of Home (OOH) si este administrata de de agentiile Cohnandjansen JWT (Creatie si strategie),...
Exclusiv adplayers: Detinatorii de panouri publicitare din Bucuresti au 5 zile sa declare taxele si autorizarile
Sambata, 11 Iunie 2016
 Revista adplayers a pus mana pe o circulara a Directiei Generale de Impozite si Taxe Locale a sectorului 1 in care autoritatea in Impozite si Taxe Locale a sectroului 1 da termen 5 zile detinatorilor de panouri sa declare situatia taxelor si autorizarilor din 2010 si pana in luna iunie 2016
Phoenix Media si Seaview Advertising in Monitorizarea Investitiilor in Publicitate OOH
Marti, 12 Aprilie 2016
De la inceputul lunii aprilie, suporturile de publicitate stradale ale companiilor Phoenix Media si Seaview Advertising au fost incluse in Monitorizarea Investitiilor in Publicitatea OOH (MIP OOH) realizata de catre Biroul Roman de Audit Transmedia
Divort spectacular. Vlad Ruta, artizanul mega-reclamelor de la Metrou si-a luat adio de la Spectacular.
Joi, 25 Aprilie 2013

Potrivit unor surse adplayers apropiate companiei, managerul ar fi “divortat” de Spectacular, in urma scandalului rezilierii contractului publicitatii de la metrou. Din informatiile de pana la aceasta ora conducerea companiei este asigurata de patronat.

Vandalizarea publicitatii 2012. La Multi Ani 2013!
Miercuri, 09 Ianuarie 2013
 Cat costa vandalizarea publicitatii Out Of Home?
Outdoor de 40 Mil. euro. Indoor de 10 Mil. euro. BRAT monitorizeaza publicitatea OOH.
Joi, 21 Iunie 2012
 Volumul de publicitate outdoor cheltuit in Romania este de aproximativ 40 Milioane de euro net, iar cel al publicitatii Indoor este de aproximativ 10 Mil. euro, au estimat astazi pentru adplayers jucatorii din piata de media prezenti la evenimentul de lansare a Monitorizarea Investitiilor in Publicitate Out Of Home (MIP OOH).

 

Clientii Agentiilor de PR 2012. Free Communication.
Joi, 26 Ianuarie 2012
 adplayersMARKET PR 2012: Clientii Agentiilor de Relatii Publice. Free Communication & Free Communication Consulting
Newcast (Zenith Media) Pentru Oameni Mari (ING)
Luni, 20 Iunie 2011
 Divizia dedicata conceperii si implementarii de solutii neconventionale, “off-rate card” din cadrul Zenith Media Romania, a contribuit la realizarea campaniei de refinantare a creditelor de la ING Bank, dezvoltata sub sloganul „Pentru Oameni Mari”.
Noutatile mobile marketingului de la Mobile World Congress, Barcelona 2010
Luni, 22 Februarie 2010
 Maia Novolan, Managing Partner, Syscom Digital, prezenta la evenimentul desfasurat intre 15 si 18 februarie la Barcelona
Contul Algida (Unilever), incredintat direct DDB Bucuresti
Joi, 16 Iulie 2009
 „Contul Algida ne-a fost incredintat direct de catre Unilever in ianuarie”, a afirmat Mirela Angelescu, Managing Director la DDB Bucharest
Brand Management intra in Cehia pe o piata de 1,7 Miliarde EUR
Marti, 11 Noiembrie 2008
Brand Management intra in Cehia pe o piata de 1,7 Miliarde EUR, din care OOH (out of home, Outdoor si Indoor) se ridica la un volum de 79 milioane EUR
Coza Advertising vrea 5 Milioane EUR in 2008
Miercuri, 03 Septembrie 2008

Dupa ce a venit in 2001 cu 1.000 de EUR de acasa, presedintele companiei - Alexandru Copaci afirma ca a investit in Coza peste 1 Milion de EUR, si ca va mai adauga inca 1 Milion in viitoarele 12 luni

Estimat la peste 2,5 milioane EUR, contul de media Dr. Oetker a ales MediaCom Romania
Joi, 24 Aprilie 2008

Fost Media Direction, bugetul de media al Dr. Oetker va fi gestionat, in 2008, de agentia condusa de Carmen Lixandru (foto), in urma unei licitatii organizate in primul trimestru al acestui an

Peste 200 de participanti vor fi prezenti la Mediafax Talks about OOH
Miercuri, 18 Aprilie 2007
Mai mult de 200 participanti si-au confirmat prezenta maine, 19 aprilie, la Mediafax Talks about OOH, au afirmat pentru AdPlayers, organizatorii evenimentului care va aduce in fata vorbitorilor reprezentantii unora dintre cele mai mari companii de outdoor la nivel mondial
Mediafax Talks despre Publicitatea OOH
Marti, 03 Aprilie 2007
"Am conceput Mediafax Talks ca pe un forum in care investitorii si oamenii de afaceri sa poata discuta in mod direct cu autoritatile care reglementeaza domeniile in care activeaza", explica Cristina Vulpe - Director General la Mediafax, pentru AdPlayers, conceptul evenimentelor Mediafax Talks; evenimentul dedicat pulicitatii Out of Home (OOH) urmand sa aiba loc pe 19 aprilie, taxa de...
Adtv Crowdvertising duce televizorul în orice multime tinta
Joi, 16 Noiembrie 2006
Initiatorii noului concept spun ca noul canal media neconventional ADtv consta în sisteme audio-video portabile, mobile si autonome, purtate în spate de promoteri în orice multime tinta - statii de metrou, mall-uri, concerte, campusuri universitare, dar mai ales la punctele de vânzare
Elevate Media trage reclama in lift
Joi, 18 August 2005
Agentia  vrea sa faca afaceri mari in spatii mici si spune ca are in acest moment un portofoliu consistent de locatii in cele mai bune zone
« 1 2