Rezultatele cautarii dupa : "or"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 6 7 8 9 10 »
Cannes Lions 2007: Starcom dubla finalista la Media Lions, GMP si Leo Burnett finaliste la Press Lions
Luni, 18 Iunie 2007
Starcom a intrat in finala Media Lions cu o dubla nominalizare la Campania Impotriva Cancerului la San (1 din 8 Femei) pentru Avon Cosmetics, iar la Press Lions au intrat in finala GMP cu Mandra (Carpalat) si Leo Burnett cu Money Transfer (Sweden) pentru Western Union
'AdOr traieste din inertie. Din entuziasmul anilor frumosi', Dan Moldovan si Adrian Tuluca (Propaganda), la AdOr 2007 Exclusiv
Joi, 31 Mai 2007
Dan Moldovan (foto) Director de Creatie si Adrian Tuluca – Director Executiv la Propaganda sunt de parere ca “Pe masura ce timpul trece, AdOr-ul, din nefericire, imbatraneste. AdOr, spun  ei, "nu mai e resimtit ca un fenomen, ca pe o forta care duce publicitatea inainte. Din diverse motive, Ad’Or-ul si-a pierdut din personalitate"
AdOr 2007 Exclusiv: Replica lui Bogdan Naumovici (CCO, Leo Burnett) pentru Felix Tataru (MD, GMP)
Joi, 24 Mai 2007
"Pentru teologul Felix Tataru, un citat aproximativ: Iarta-l Doamne, ca nu stie ce spune", raspunde in replica Bogdan Naumovici (CCO, Leo Burnett) afirmatiilor lui Felix Tataru (MD, GMP) din interviul publicat in AdPlayers, luni, 21 mai
AdOr 2007 Exclusiv: Bogdan Naumovici (CCO, Leo Burnett) 'Piata nu cere creativitate'
Marti, 22 Mai 2007
Bogdan Naumovici (CCO, Leo Burnett), agentia care si-a adjudecat pentru a cincea oara consecutiv titlul de Agentia Anului, spune ca a castigat pariul cu Agentia Anului dar a pierdut pariul cu industria, "Da, mi-am dorit sa fiu cel mai bun dintr-o industrie buna. Numai ca intre timp s-au mai pierdut cativa pe drum si uite ca din ce in ce mai multi aleg sa abandoneze competitia in loc sa...
AdOr 2007 Exclusiv: Adrian Botan (CEE CD, McCann Erickson): 'Ar trebui sa fie un festival la care sa participe toata lumea'
Marti, 22 Mai 2007
Directorul Regional de Creatie al McCann Erickson - Agentia Anului la Golden Drum, Adrian Botan explica in AdPlayers de ce nu a participat agentia la AdOr, si lanseaza ideea ca festivalul de publicitate ar trebui reformat total
AdOr 2007 Exclusiv, Felix Tataru (GMP): 'Agentia Anului din viata reala nu a fost in sala'
Luni, 21 Mai 2007
Seful celei de-a doua clasete in ultimii doi ani la rand in festivalul autohton de publicitate, Felix Tataru - Managing Director la agentia GMP, vorbeste despre faptul ca Leo Burnett a luat cele 5 titluri de Agentia Anului la AdOr cu orice pret (subliniaza el), inclusiv acela de a fura 3 din 4 echipe de creatie de la GMP, cu care Bogdan Naumovici, Directorul de Creatie al Grupului Leo...
AdOr 2007 Exclusiv, Radu Miu (Mercury360) 'AdOr-ul, festivalul creativitatii romanesti, merita mai mult'
Luni, 21 Mai 2007
Radu Miu - General Manager la Mercury360, fosta Mercury Promotions, se bucura ca o agentie mare (Leo Burnett) si-a atins obiectivul de a fi 5 ani Agentia Anului la AdOr, ii pare tare rau ca o forta mare in piata ca agentia McCann nu a participat nici la editia din acest an si este placut impresionat de evolutia pe care o are GMP-ul, o agentie romaneasca independenta care arata ca se poate si...
Castigatorii AdOr 2007
Duminca, 20 Mai 2007
Leo Burnett a luat pentru a cincea oara, consecutiv, titlul de Agentia Anului la AdOr, urmatoarea clasata fiind, pentru al doilea an consecutiv, GMP
Ad’Or a vandut inscrieri in festival si cu casa inchisa
Miercuri, 16 Mai 2007
Potrivit organizatorilor de la BMG, cu acordul comitetului de organizare dar si agentiilor inscrise, editia de anul acesta are 389 de inscrieri din partea a 26 de agentii. In mod exceptional, spun organizatorii, a fost acceptata o inscriere dupa data de 4 mai, cand erau inregistrate doar 361 de lucrari.  
Leo Burnett a inscris 10.000 EUR +TVA in contul BMG pentru Ad’Or
Joi, 10 Mai 2007
Cu cele 95 de lucrari inscrise dintr-un total de 361, agentia de publicitate Leo Burnett detine 1 din 4 lucrari in competitia din acest an care a facut dupa toate probabilitatile numai din inscrieri aproximativ 50.000 EUR, inclusiv TVA
Ad’Or inscrie 361 de lucrari in contul Business Media Group (BMG)
Marti, 08 Mai 2007
Chiar daca nu a convins Headvertising, McCann, Gavrila&Asociatii, Next, Cap sau Cohn&Jansen, un numar de 25 de agentii au votat DA pentru inscrieri la Ad’Or 2007: ADDV, Bad Cat Production, DDB Bucuresti, GAV | Scholtz&Friends, GMP, Graffiti BBDO, Grey Worldwide Romania, Imager, Leo Burnett & Target, Luna Promotions, Mercury Promotions, MRM Partners, Notorious Advertising,...
GMP bricoleaza imaginea Mr.Bricolage
Vineri, 04 Mai 2007
Campania de primavara se desfasoara in perioada 25 aprilie – 25 mai si vine sa intareasca pozitionarea Mr. Bricolage pe piata Do It Yourself si se bazeaza exclusiv pe comunicare outdoor in Bucuresti
23 scoate din cusca noul Prigat
Joi, 03 Mai 2007
Cum termenul limita de expunere a campaniilor care pot fi inscrise in festivalul de publicitate Ad’Or de la BMG este 10 aprilie, iar campania Prigat este derulata din 6 aprilie, este foarte posibil ca noile creatii sa le puteti vedea inscrise in competitie alaturi de alte lucrari recente ale agentiilor de publicitate. Bafta 23! "Restul e Can Can".
DDB a luat 6 branduri din 7 licitatii
Marti, 24 Aprilie 2007
De la inceputul anului 2007, DDB a participat la 7 licitatii, in urma carora si-a adaugat in portofoliu 6 noi branduri: Hercesa, CEZ Romania, Peugeot, Ozone Extremvit,  Finetti YUP si Splendor Cruises
Senior textier nou, la Brandstalk
Miercuri, 11 Aprilie 2007
Marian Enache - Senior Copywriter, a intrat in publicitate in 1999 si spune ca a lucrat a lucrat in cam toate "genurile de agentii": de la buticuri de creatie cu 5-10 angajati pana la multinationalele "in care nici dupa un an nu stii cum ii cheama pe toti colegii tai"
Câstigatorii Effie Awards România 2007
Vineri, 30 Martie 2007
Effie Awards Romania 2007 si-a desemnat aseara, la clubul Bamboo din Bucuresti, castigatorii si finalistii festivalului de eficienta in publicitate din acest an
500 de participanti si cea mai buna organizare a Galei EFFIE România
Vineri, 30 Martie 2007
In cea mai reusita si mai populara participare din istoria organizarii festivalului de eficienta in publicitate din Romania, la Gala Effie Awards Romania 2007 au participat aproximativ 500 de oameni din industria de marketing si comunicare depasind pentru prima data popularitatea Ad'Or in randul oamenilor din industrie
Fantomele Ad’Or 2007 pot fi vazute pâna la 10 aprilie
Miercuri, 21 Martie 2007
BMG anunta lansarea înscrierilor la Ad’Or 2007, festivalul de creatie publicitara urmând sa se desfasoare  în perioada 16-19 mai 2007, la World Trade Center & Plaza Bucuresti, având ca termen limita de înscriere în concurs  - 4 mai , respectiv 10 aprilie - pentru cel de expunere a lucrarilor sau potentialelor fantome
Lowe a refuzat licitatia Timisoreana
Vineri, 16 Martie 2007
Dupa 4 ani în care a fost agentia de publicitate full service a brandului si Timisoreana a devenit cea mai vânduta bere din România pe segmentul mainstream, potrivit companiei de publicitate, Lowe & Partners a decis sa decline, din motive ce tin de politica agentiei, invitatia lansata în decembrie anul trecut de compania Ursus Breweries pentru participarea la licitatia de selectie a agentiei...
Povestea Timisoreana merge mai departe cu GMP
Miercuri, 14 Martie 2007
În urma unei licitatii organizate de Ursus Breweries, GMP este noua agentie de brand pentru Timisoreana pentru urmatorii 2 ani, dupa ce marca de bere a fost anterior în portofoliul Lowe & Partners
« 6 7 8 9 10 »