Rezultatele cautarii dupa : "oportunitati"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 4 5 »
Un nou ”Plan de Viata” de integrare a tinerilor care ies din sistemul de protectie sociala, lansat de AFI Europe Romania si Asociatia The Social Incubator
Joi, 09 Iunie 2022
 Dezvoltat cu McCann PR Romania si Asociatia The Social Incubator, proiectul isi propune sa incurajeze integrarea sociala si profesionala a tinerilor care parasesc sistemul institutionalizat la 18 ani si sunt nevoiti sa se descurce pe cont propriu.
ING Bank Romania a ales McCann PR. Compania de PR condusa de Imola Zoltan a devenit agentia de comunicare partenera a bancii pe urmatorii ani
Vineri, 20 Mai 2022
 Imola Zoltan, Managing Director, McCann PR ,,ING isi propune sa transforme modul in care banking-ul este prezent in vietile romanilor, si credem ca acest lucru ne ofera oportunitati de comunicare in care putem demonstra capacitatile si creativitatea unui parteneriat care pune impreuna ceea ce noi consideram a fi...
La 5ani #InStareDeBine, Kaufland aloca peste 600.000 de euro pentru cultura, sport si viata sanatoasa
Marti, 17 Mai 2022
 Suma va fi alocata pentru finantarea proiectelor ce vor fi depuse de organizatiile neguvernamentale in perioada 8-10 iunie 2022 si care vor avea ca obiectiv sprijinirea grupurilor vulnerabile din Romania si a comunitatilor din care acestea fac parte prin initiative dezvoltate in cele 3 directii-cheie ale...
Oportunitati de cariera in media pentru tinerii absolventi de facultate oferita de specialistii Group M, una dintre cele mai mari retele globale de media.
Marti, 03 Mai 2022
 GroupM Romania, parte din grupul international WPP confirma angajamentul pe care si l-a luat la inceput de an pe termen lung si deschide, o noua sesiune de recrutare in programul de formare Campus Media Academy.
Tiriac Operating Lease, divizia de leasing operational a Grupului Tiriac, preluata de Autonom
Vineri, 15 Aprilie 2022
 Autonom si Grupul Tiriac anunta incheierea tranzactiei prin care Autonom preia Tiriac Operating Lease, un business cu venituri anuale de 19,3 milioane EUR, active in valoare de 48,9 milioane EUR si o flota de peste 2.600 de masini. Prin acest pas, Autonom depaseste semnificativ pragul de 10.000 de masini in leasing...
GroupM (WPP): Inteligenta Artificiala (AI) ar putea reprezenta 90% din publicitate in viitorii 10 ani.
Luni, 11 Aprilie 2022
 Potrivit grupului de media international, marketingul bazat pe Inteligenta Artificiala inseamna in acest moment 370 miliarde de dolari, adica 45% din publicitatea globala, si este in continua crestere si ar putea ajunge la 1,3 trilioane de dolari in 2032.
„De la inceput cu SPOR!”. Marca de vopsea lavabila de la Policolor sustine proiectele de relocare in Romania, parte din migratia de la oras la sat.
Miercuri, 30 Martie 2022
 Neo-ruralii sunt noua generatie de adepti urbani ai relocarii la sat sau oras mai mic, fenomen care ia avans fata de migrarea inversa spre marile orase
#OameniiDeLaProfi: primele contracte de munca semnate cu refugiati ucraineni
Vineri, 18 Martie 2022
 „Ne-am adaptat 360 procesul de recrutare, angajare si inductie, astfel incat suntem pregatiti sa le spunem noilor nostri colegi ,,Bine ati venit! ”, declara Pawel Musial, Directorul general Profi. „La doar 1 zi dupa inceperea actiunii, s-au semnat deja primele contracte cu persoane sosite din...
Cheil | Centrade isi intareste Creatia si Strategia cu trei noi Wonder Women - Denisa Armasu, Group Creative Director, Raisa Soare – Sendroiu, Group Creative, Miruna Baias, Strategy Head
Marti, 08 Martie 2022
 „Evenimentele extraordinare din ultimii ani, dar si cele prin care Europa trece acum in aceste zile dramatice, ne-au aratat ca oamenii buni cu simtul echipei sunt cei care fac diferenta, mai mult decat orice alt factor, iar aceasta observatie este perfect relevanta si pentru industria de comunicare”,...
Studiu Ogilvy: Influence Trends Report 2022. De la influencing-ul purpose-driven, la metavers si fenomenul incluziunii
Vineri, 28 Ianuarie 2022
 In al treilea an consecutiv de la declansarea celui mai puternic eveniment global contemporan, pandemia, industria comunicarii si instrumentele aferente acesteia trebuie sa se reinventeze astfel incat sa fie relevante pentru noua realitate.
McDonald’s 90 in Romania. Lantul de restaurante deschide in cartierul Pallady din Bucuresti
Luni, 29 Noiembrie 2021
 Cu o investitie care se ridica la 9.5 milioane lei, prin noul restaurant de tip Drive-Thru din Bucuresti fost create 60 de noi locuri de munca si ofera 98 locuri in interior alaturi de 68 locuri pe terasa si la cafeneaua McCafé
Nevoile varstnicilor la ,,Bune practici pentru o batranete frumoasa . Conferinta Fundatiei Regale Margareta a Romaniei si Enayati Medical City
Luni, 04 Octombrie 2021
 Fenomenul de imbatranire a populatiei este in continua crestere, astfel ca indicele de imbatranirea demografica a ajuns la 123,9 persoane varstnice la 100 persoane tinere in ianuarie 2021.
Prima campanie globala din cadrul noii platforme de comunicare Real Magic, Coca-Cola.
Vineri, 01 Octombrie 2021
 Brandul Coca-Cola prezinta Real Magic, noua sa platforma globala de marketing, si dezvaluie “Hug”, o noua abordare a emblematicului logo Coca-Cola.
Licitatie Unilever, la Mindshare. Agentia isi consolideaza pozitia de partener principal al Unilever pe servicii media si in Romania, dupa un pitch global.
Miercuri, 22 Septembrie 2021
 “Confirmarea Mindshare ca partener principal pentru servicii de media pentru un brand de nivelul Unilever este o onoare si o provocare. Sa reusesti sa mentii un astfel de parteneriat, la finalul unuia dintre cele mai mari pitch-uri globale, vine cu o imensa responsabilitate si fata de client si fata de...
„Bune practici pentru o batranete frumoasa”. Fundatia Regala Margareta a Romaniei organizeaza conferinta de solutii pentru o varsta a treia fericita
Luni, 13 Septembrie 2021
 Fundatia Regala Margareta a Romaniei si Enayati Medical City organizeaza joi, 30 septembrie, cea de-a V-a editie a conferintei nationale „Bune practici pentru o batranete frumoasa”, pentru a marca ocazia Ziua Internationala a Persoanelor Varstnice. Inscrierile la eveniment se pot face on-line, prin...
48,6% dintre utilizatorii de internet, copii si adulti, petrec zilnic de la zeci de minute, la peste o ora, jucandu-se. Httpool: Campaniile intalnesc gaming-ul.
Marti, 07 Septembrie 2021
 Diana Vlad, Client Solutions Manager / AdColony Lead, despre campania Doritos: „Recomandarea platformei AdColony pentru campania Doritos a venit in mod firesc, avand in vedere focusul echipei de brand asupra obiectivului de engagement si faptul ca AdColony livreaza excelent pe acest indicator. Istoricul de...
Concurs cu sponsorizarea a 10 CV-uri eJobs cu cate 1.000 de euro . Vodafone lanseaza platforma jobseekers.connected pentru cei ce cauta un job.
Miercuri, 11 August 2021
 Compania vine in sprijinul celor interesati cu orientare si ghidare profesionala prin Future Jobs Finder  si acces gratuit la peste 650 de cursuri online pe platforma Udemy, la care adauga si 2 luni de gratuitate urmate de o reducere de 10% la abonamentele de servicii medicale pentru adulti si copii oferite de...
PayU investeste in blockchain, prin CELO. Lanseaza noua  plata Stablecoin pentru 450.000 de comercianti
Joi, 22 Iulie 2021
 Unul dintre cei mai mari furnizori de servicii de plati online pentru pietele emergente, PayU, a achizitionat CELO si va oferi monede CELO stablecoin ca optiune de plata pentru comercianti, cu sprijinul First DAG. Potrivit companiei, decizia va deschide usile pentru milioane de oameni de pe pietele emergente, care...
Peste 100.000 de romani din Generatia Z au testat platforma vocationala Futureproof de la Telekom
Miercuri, 14 Iulie 2021
 La 30 iunie 2021, platforma numarase aproape 109.000 de vizitatori unici pe versiunea in limba romana a aplicatiei. Spre comparatie, pagina in limba germana a inregistrat peste 203 mii de unici, iar pe locul trei s-a clasat pagina in limba poloneza cu putin peste 106 mii de unici.
Graffiti PR achizitioneaza pachetul majoritar al agentiei de comunicare digitala New Moon. Companiile isi pastreaza independenta
Luni, 14 Iunie 2021
,,Ne dorim ca din acest parteneriat sa producem continut mai bun, cu digital first ca manifestare, cu oameni de calitate, care fac echipa cu clientul de fiecare data si cu meaning + in prim plan ” spune Bogdan Tomoiaga, Managing Director Graffiti PR.
« 1 2 3 4 5 »