Ordonare dupa: data / relevanta
Vineri, 29 Aprilie 2011
Straut spune ca desi o parte din iesirile in presa legate de numele sau si Starlink au fost niste mizerii ale unor jurnalisti pe care ar fi trebuit sa-i dea in judecata, s-a multumit ca afacerea Top Deals a crescut cu mai bine de 25% atat in audienta, cat si in cifra de afaceri.
Vineri, 29 Aprilie 2011
Top Deals, un nou business pentru care lucreaza ex managerul Starlink, Marcel Straut, face spam, se plange un cititor al AdPlayers, angajat in cadrul unei...
Joi, 07 Aprilie 2011
Cu o industrie macinata de lupta pentru preturi, Legea privind autorizarea si amplasarea mijloacelor de publicitate in localitati, care ar urma sa reglementeze viitorul publicitatii stradale, desfiinteaza panourile din apropierea intersectiilor
Luni, 28 Februarie 2011
Afisarile cu mare audienta la public aduc o savoare speciala unui nou brand de produse din categoria panificatie
Joi, 06 Ianuarie 2011
Editorialul de inceput de an „Doamne ajuta, in 2011” privind drama marketingului si comunicarii care ar trebui...
Marti, 28 Decembrie 2010
Realitatea TV: Frunza din Slovenia si brandul de Romania.
Vineri, 19 Noiembrie 2010
„Au lipsit destule agentii, clienti, si proiecte bune, iar campanii digitale bune au pierdut in fata unor campanii bune de PR sau ATL la care online-ul a avut o contributie prea mica”, a afirmat pentru AdPlayers fondatorul Green Pixel, Marius Deak
Miercuri, 17 Noiembrie 2010
Piraeus Bank „Vine pensia A 13-a!” nu este o inventie a lunii noiembrie. Cu un mesaj asemanator insa mult mai bine executat, mesajul „A venit Pensia”, a fost...
Miercuri, 17 Noiembrie 2010
La 10 ani de Internetics, festivalul a facut un pas periculos de mare in marketing.
Miercuri, 17 Noiembrie 2010
“Vine pensia A 13-a!” este cea mai recenta productie manuala a bancii, amplasata pe geamul unei sucursale din cartierul Militari, langa afise corporate frumos inramate.
Marti, 09 Noiembrie 2010
Aceiasi investitori in marketing si comunicare, ce ofera credit de consum cu 180% dobanda, cer in stanga si in dreapta servicii de marketing si comunicare cu plata la 90 sau 120 de zile si dobanda „zero”.
Joi, 07 Octombrie 2010
Un ecran generos la un pret accesibil, diferit de pretul piperat al iPad-ului, ar putea face sa ca mii sau zeci de mii de oameni sa redescopere placerea citirii si arhivarii printului la purtator.
Iordache despre ADOR: Industriei sau presei ii este mai usor sa denigreze un festival, de pe margine
Miercuri, 06 Octombrie 2010
Stefan Iordache, COO, Leo Burnett: „Este singurul festival de publicitate local. Festivalul UAPR. Si la fel ca in toate demersurile din Romania, industriei de publicitate, sau...
Luni, 04 Octombrie 2010
„Marea problema pleaca de la temelia pe care s-a construit aceasta industrie - si sa ma ierte batranii ei, nu a fost una care sa se fi bazat pe facut bani prin creativitate... A plecat stramb - acum merge stramb”,
Joi, 30 Septembrie 2010
La 9 ani distanta de prima editie Ad’Or, premiile sunt mai putine dar amintirea zecilor de trofee castigate la kilogram mai bantuie inca imaginea festivalului
Miercuri, 22 Septembrie 2010
„Probabil ca niciun aparat nu este “apt de zbor” spun doi specialisti in industria de evenimente despre Red Bull Flugtag. In plus, „Nu reusesc totusi sa incadrez profesional omul care sare de la 6 m intr-un rau fiind calare, de exemplu, pe o „libelula” facuta din pet-uri, deci ar fi dificil de ales breasla care s-ar ocupa de pilotare”, completeaza...
Miercuri, 15 Septembrie 2010
Opinie de Giancarlo Di Salvatore - Director General si actionar unic ITALIAN EXPRESS SRL. Compania activeaza in producatia si importul de obiecte promotionale si carti ilustrate, din care a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de aprox 4 Mil. EUR an
Marti, 07 Septembrie 2010
„Cea mai tare cartela” Cosmote sau „Cea mai tare retea” Vodafone vin sa completeze tabloul ametitor al ofertelor din seria „cea mai”
Vineri, 27 August 2010
Dezvaluirile „incendiare” ale puritatii berilor, apelor minerale si plate, sau chiar a ciocolatei, facute de o televiziune al carei singur produs de prestigiu este o marca disparuta si inca nedescoperita daca este moarta sau ingropata, produc ingrijorari in industria de marketing si comunicare.
Luni, 23 August 2010
„Nu sustin neaparat reluarea licitatiei, dar sper ca cei responsabili cu acest proiect sa puna intregul proces pe baze reale cu aceeasi companie”, a afirmat Bogdan Branzas pentru AdPlayers
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: