Ordonare dupa: data / relevanta
Marti, 14 Martie 2006
Agentia de media a fost desemnata sa administreze contul de media Michelin in Romania si in alte sase tari din regiune: Bulgaria, Croatia, Serbia si Muntenegru, Macedonia, Albania si Bosnia-Hertegovina
Joi, 09 Martie 2006
Foote, Cone & Belding Bucharest coordoneaza de la inceputul anului in media pentru campaniile producatorului de cafea din Romania si Bulgaria, prima dintre acestea derulandu-se in perioada martie – mai sub denumirea "First Class Espresso Experience"
Marti, 28 Februarie 2006
Roxana Carausu, Marketing Manager, Cosmopolitan si Beau Monde spune ca revista Cosmopolitan are, potrivit datelor BRAT (septembrie 2005), un tiraj de 43.000 exemplare si media lunara de difuzare de 35.382 exemplare, audienta fiind de 236.500 persoane (SNA aprilie 2005)
Luni, 27 Februarie 2006
Ruxandra Voda, Chief Marketing Officer, ALTEX a declarat pentru AdPlayers ca "ALTEX a incheiat anul 2005 cu o cifra de afaceri de 275 milioane de Euro (fara TVA), inregistrand vanzari mai mari cu 87% decat in anul 2004" in timp ce cheltuielile de marketing au crescut cu 188% fata de anul precedent
Duminca, 26 Februarie 2006
Schering-Plough va schimba comunicarea Claritine de la publicul de specialitate la publicul larg, odata cu trecerea de curand a medicamentului de la statutul "eliberat cu prescriptie medicala" (RX) la cel "fara prescriptie medicala" (OTC)
Vineri, 24 Februarie 2006
Cu o cifra de afaceri de 12 milioane de euro la sfarsitul anului trecut si cu o echipa de 30 de oameni, la 5 ani de la infiintare agentia are printre clienti AutoItalia, Focus Sat, Guzu Chim, KFC, Pizza Hut, Univer
Vineri, 17 Februarie 2006
Agentia de BTL se ocupa de evenimentele de deschidere ale hipermarketurilor Kaufland, retea care, dupa intrarea pe piata romaneasca din 13 octombrie ( Bucuresti), a mai deschis magazine la Ramnicu Valcea, Ploiesti si Alba Iulia
Luni, 13 Februarie 2006
Compania este rezultatul unei actiuni prin care GCS ISSUE Management si RSLB Partners intra pe piata relatii publice din Romania printr-un parteneriat cu One Communication
Vineri, 10 Februarie 2006
Derulata sub sloganul "daca n-ai timp sa gatesti ... ai mezelurile ALPINIA", StarLink Media a dezvoltat strategia de media pentru marca Alpinia de la Cris-Tim
Joi, 09 Februarie 2006
Pe langa bugetul castigat in urma unei licitatii la sfarsitul anului 2005, divizia de relatii publice a mai adaugat in portofoliul de relatii publice si CEZ Group
Miercuri, 08 Februarie 2006
Singurii creativi romani premiati provin de la McCann Erickson, in clasamentul agentiilor romanesti fiind GMP – 8 puncte, Saatchi & Saatchi - 6 puncte, McCann Erickson , adviser | chillimedia si Cohn&Jansen (cate 5 puncte fiecare), Lowe&Partners si DDB cu cate 1punct
Marti, 31 Ianuarie 2006
Liviu Irimia, noul Marketing Director, Interbrew Romania, mentioneaza in special McCann Erickson dar si TBWA \ Merlin, FCB si Media Insight
Vineri, 27 Ianuarie 2006
Festivalul de print ce va avea loc la Brasov, se va deschide joi, 2 februarie, la Hotel Aro, Gala de Premiere fiind programata sambata seara, 4 februarie, intre orele 20:00 si 23:00
Marti, 24 Ianuarie 2006
Centrul pentru Jurnalism Independent (CJI), Conventia Organizatiilor de Media si Agentia de Monitorizare a Presei - Academia Catavencu solicita Parlamentului sa nu adopte noul proiect de lege
Joi, 19 Ianuarie 2006
Sub denumirea Familia Coca – Cola, 141 Romania a reunit sase personaje-vedete ale spoturilor care au vizitat si au impartit cadouri in 44 de orase
Marti, 17 Ianuarie 2006
Trimis pe e-mail in fiecare miercuri, acesta face posibila lecturarea articolelor publicate in Business Magazin, pentru moment gratuit, urmand ca acestea sa fie accesibile numai abonatilor publicatiei
Luni, 16 Ianuarie 2006
Sub sloganul Conteaza ce e inauntru, agentia OgilvyOne a semnat al saselea spot TV din 2005 pentru Ozone Laboratories
Joi, 22 Decembrie 2005
Editia care va avea loc la sfarsitul lunii martie are ca Presedinte al Juriului pe Manuela Necula (Ogilvy Group), comitetul de organizare fiind format din Felix Tataru -GMP/Ashley (Presedinte), Razvan Matasel -Leo Burnett&Target, Radu Florescu - Saatchi&Saatchi, Cristofor Iosub - OgilvyOne & 141, Sorin Psatta - Graffiti BBDO si Serban Alexandrescu - Headvertising
Vineri, 09 Decembrie 2005
Revista lunara de la Inter Press Group a intrat in portofoliul companiei de publishing a grupului MediaPro si va fi relansata in primele luni ale anului 2006
Joi, 08 Decembrie 2005
Saatchi & Saatchi desfasoara un program de fidelizare pentru reteaua de farmacii pentru cardurile de reduceri
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: