Rezultatele cautarii dupa : "opinii"
Ordonare dupa: data / relevanta  
McCann Erickson România a detronat Leo Burnett România la Golden Drum
Sambata, 07 Octombrie 2006
McCann Erickson România a câstigat vineri seara Golden Rose 2006 si totodata cel mai râvnit trofeu la Golden Drum , acesta reprezentând distinctia ce premiaza Agentia Anului la festivalul de publicitate din Slovenia, lasând Leo Burnett România, câstigatoarea Golden Rose de anul trecut, sa se multumeasca doar cu Agentia Anului la Ad’Or
Starlink vede prin Fereastra Suki
Vineri, 06 Octombrie 2006
Conceptul si în acelasi timp sloganul "Vezi viata altfel" aduce în prim-plan doua spoturi - Cina si Cântareata, care pot fi vizionate pe principalele canale de televiziune
Grey EMEA este Agency Network of the Year 2006 la EURO EFFIES
Joi, 05 Octombrie 2006
Reteaua Grey EMEA a câstigat trofeul pentru a doua oara consecutiv, anul acesta cu 1 Gold EFFIE, 1 Silver Effie si 6 Bronze Effie, Grand Prix-ul fiind adjudecat de 180 Amsterdam pentru adidas ‘Impossible Field’ urmând premiului Euro Gold Effie ‘Impossible is Nothing’ câstigat în urma cu un an
WebGraphic la Internetics: 47 de site-uri spera la premii de Visual Design
Miercuri, 04 Octombrie 2006
Festivalul de comunicare digitala nu a facut risipa de categorii de concurs la sectiunea Visual Design din cadrul competitiei WebGraphic, punând în aceeasi oala 47 de site-uri care vor premii
NY Festivals premiaza McCann, Lowe si TBWAMerlin
Luni, 02 Octombrie 2006
McCann Erickson, Lowe&Partners si TBWA\Merlin au plecat cu medalii de bronz de la editia din acest an a competitiei International Advertising Awards din cadrul New York Festivals
BusinessMagazin face 85% din bani prin advertising si 15% din circulatie
Vineri, 29 Septembrie 2006
Cosmina Noaghea (foto), Publisher, Business Press la PubliMedia spune ca saptamânalul MediaPro are pe fiecare editie tiparita 67.000 cititori cu un venit personal mediu de 383 de euro pe luna, ponderea cititorilor cu studii superiorare fiind de 60,4%, iar a celor din categoria A (top management, specialisti cu înalta educatie) de 50,8%
Casa si gradina în 3 luni de campanie
Marti, 26 Septembrie 2006
Sanoma Hearst România a început promovarea pentru Casa si Gradina, campania pentru cel mai recent titlu din  portofoliu care se va lansa astazi pe piata fiind realizata in-house si derulata de agentia Optimedia
Promotie Jurnalul National cu premii de 100.000 EUR si 100.000 de abonamente
Luni, 25 Septembrie 2006
"Suntem numarul unu, iar acest lucru obliga", sustine Marius Tuca, Directorul Jurnalului National, cotidian care, pe lânga premii în valoare de 100.000 de euro puse la bataie în concursul "Milionar peste noapte", mai adauga în promotie si un numar de 100.000 de abonamente speciale
Românii au pus mâna pe locul 1 la înscrierile Golden Drum
Vineri, 22 Septembrie 2006
Confirmând estimarea de saptamâna trecuta facuta de surse apropiate festivalului de publicitate pentru AdPlayers , Golden Drum 2006 a tras linie sub 278 de înscrieri românesti, plasând publicitarii din România pe locul 1 la acest capitol
Puiul UCPR este gatit la GMP
Joi, 21 Septembrie 2006
Conceptul pentru "Puiul gatit nu face rau" a fost declinat in 2 spoturi TV, 2 postere, un website (www.fengpui.ro ) si o campanie online, site-ul precum si campania web fiind  dezvoltate de Webstyler, iar partea de media (strategie, planning si buying) de Spoon Media
Ema Prisca este Associate Creative Director la Graffiti BBDO
Miercuri, 20 Septembrie 2006
Ex Senior Copywriter la Leo Burnett, Ema Prisca (foto) a mai lucrat pentru conturi de comunicare cum sunt BCR, Prigat, Cris-Tim, P&G sau Muzeul Grigore Antipa
Hagi s-a transferat la Vodafone
Marti, 19 Septembrie 2006
Dupa mai mult de 10 ani de publicitate cu McCann Erickson si marci precum Coca-Cola, Gillette, Texaco, agentia de publicitate condusa de Bogdan Enoiu joaca acum cu Hagi "mai mult fotbal pe telefonul mobil!" pentru Vodafone
277 înscrieri din România la Golden Drum, dupa o prima strigare
Miercuri, 13 Septembrie 2006
Cu un numar de 277 de înscrieri în festival, la o prima strigare, fata de cele 268 de anul trecut, agentiile românesti sunt în stare sa bata Ad’Or-ul la Portoroz, dupa ce turismul din Bulgaria si România a încasat o grea lovitura anul trecut, cu cei 1500 de participanti la festivalul de publicitate
Beretta, centrale recomandate cu caldura de Publicis România
Joi, 07 Septembrie 2006
Publicis România a lansat pentru Riello Romania prima campanie promotionala pentru centralele termice Beretta, campania media fiind asigurata de Optimedia Romania si este desfasurata în special pe suport TV - ProTv, B1 TV, National TV si Realitatea TV
Target MediaPro Interactiv: Playerul numarul 1 din online si (..) 35-40% cota de piata
Luni, 04 Septembrie 2006
"Vrem ca peste un an sa fim playerul numarul 1 din online si sa avem 35-40% cota de piata din vânzari", a declarat Orlando Nicoara, Director General, MediaPro Interactiv, companie a carei exclusivitate de vânzare în grup taie, pentru început, site-urile din trustul MediaPro de pe lista AdEvolution
BrandTailors vrea 500.000 EUR din piata de consultanta de brand
Vineri, 01 Septembrie 2006
Devenit de astazi BrandTailors, din FutureBrand, consultantul de brand din cadrul McCann Worldgroup România anticipeaza o crestere a cifrei de afaceri cu 10%, dupa ce a avut,  în 2005, o cifra de afaceri de peste 450.000 euro
Va fi incitant sa lucrez în ilegalitate  Marius Ursache, Grapefruit
Vineri, 25 August 2006
Pornind de la initiativa SDPR de legiferare a designului, Marius Ursache, Chief Creative Officer si cofondator al companiei Grapefruit, una dintre cele mai importante companii de consultanta de brand si design interactiv din România, motiveaza de ce nu mai vrea sa fie designer si ar fi incitant sa lucreze în "ilegalitate"
MediaPro Interactiv vrea sa valorifice pe internet cea mai mare arhiva de continut din România
Marti, 22 August 2006
Divizia de internet a trustului MediaPro "urmeaza sa valorifice în mod inteligent pe internet cea mai mare arhiva de continut din România si sa o completeze cu servicii inovatoare", afirma Orlando Nicoara (foto), General Manager al companiei
600.000 EUR în promotia Golden Brau
Vineri, 18 August 2006
Sub titlul "Tu cui ai da 3 masini?", Grey Worldwide România a semnat promotia estivala Golden Brau care a pus sub capace patru mari premii constând în câte patru Skoda Octavia, valoarea totala a premiilor fiind de 600.000 de euro
Lucrati cu V.I.A.GRA Advertising ?
Joi, 17 August 2006
Fondata pe 10 noiembrie 2003, potrivit web site-ului companiei ( www.viagra-advertising.ro ), agentia  V.I.A.GRA. Advertising colaboreaza "cu mai mult de 80% din mass media locala si nationala din România"