Ordonare dupa: data / relevanta
Marti, 05 Iunie 2007
Chiar si asa, directoarea de creatie a agentiei Graffiti BBDO este convinsa ca festivalul mai poate fi schimbat doar daca toti cei intreresati de soarta festivalului se vor aduna la o masa rotunda, schimbare in urma careia Prisca - fosta executiv de creatie Leo Burnett, crede ca Naumovici ar putea reveni asupra deciziei de neparticipare a agentiei Leo Burnett in 2008, ca sa-si masoare fortele...
Luni, 04 Iunie 2007
La Festivitatea de Premiere din cadrul Olimpiadelor Comunicarii, Razvan Matasel, Deputy Managing Director & Head Of Planning Leo Burnett Romania si Adrian Botan, Director de Creatie Regional McCann Erickson, membrii in Juriul probei de Advertising, au anuntat ca la editia de anul acesta nu se acorda premiile I, II si III
Marti, 29 Mai 2007
Robert Tiderle - General Manager la Papaya Advertising, spune ca este nevoie de un AdOr dar ca este dezamagit de cel ce astazi si explica: "A fost a doua participare la vreun festival, dupa Portoroz (Golden Drum 2006 n.r.) si intradevar, nu exista niciun termen de comparatie, niciun un lucru comun la aceste doua festivaluri. Mai am un motiv de dezamagire, pentru ca ce a luat (premiu n.r.)...
Vineri, 25 Mai 2007
Claudiu Dobrita - Creative Director si Stefan Vasilachi - Associate Creative Director, spun ca nici nu stiu daca sa se bucure pentru un premiu AdOr, in conditiile unui numar mare de premii acordate
Marti, 22 Mai 2007
Bogdan Naumovici (CCO, Leo Burnett), agentia care si-a adjudecat pentru a cincea oara consecutiv titlul de Agentia Anului, spune ca a castigat pariul cu Agentia Anului dar a pierdut pariul cu industria, "Da, mi-am dorit sa fiu cel mai bun dintr-o industrie buna. Numai ca intre timp s-au mai pierdut cativa pe drum si uite ca din ce in ce mai multi aleg sa abandoneze competitia in loc sa...
Luni, 21 Mai 2007
Seful celei de-a doua clasete in ultimii doi ani la rand in festivalul autohton de publicitate, Felix Tataru - Managing Director la agentia GMP, vorbeste despre faptul ca Leo Burnett a luat cele 5 titluri de Agentia Anului la AdOr cu orice pret (subliniaza el), inclusiv acela de a fura 3 din 4 echipe de creatie de la GMP, cu care Bogdan Naumovici, Directorul de Creatie al Grupului Leo...
Luni, 21 Mai 2007
Desi este de parere ca nivelul lucrarilor din festival a crescut "Chestia asta cu ghost-ul a devenit institutionalizata, la modul ca probabil toata lumea o face si o accepta", spune Albert Nica, Director de Creatie al Ogilvy Group Romania care, pentru a rezolva problema neparticiparii agentiilor sau cea a dominarii festivalului, crede posibila directia in care a evoluat AdPrint:...
Luni, 21 Mai 2007
Radu Miu - General Manager la Mercury360, fosta Mercury Promotions, se bucura ca o agentie mare (Leo Burnett) si-a atins obiectivul de a fi 5 ani Agentia Anului la AdOr, ii pare tare rau ca o forta mare in piata ca agentia McCann nu a participat nici la editia din acest an si este placut impresionat de evolutia pe care o are GMP-ul, o agentie romaneasca independenta care arata ca se poate si...
Miercuri, 16 Mai 2007
Stan Faryna vorbeste in AdPlayers.ro despre faptul ca nu crede ca lista lui Ovidiu Florea (Presedinte al Asociatiei IAB Romania) reprezinta in mod adecvat sfera larga care constituie industria interactiva, si ca Orlando Nicoara (atunci NetBridge, acum MediaPro Interactiv) si Rachad El Jisr (Imedia) nu doresc sa isi aminteasca cum eu l-am trimis la inceputul anului 2006 pe Claes Andersen cu...
Miercuri, 16 Mai 2007
"Se pune, din nefericire, un prea mare accent pe licentiere, si mai putin relevant ni se pare faptul ca IAB Romania are o serie de obiective, care pot fi implementate si indeplinite, la nivel national, cu sau fara aceasta licenta, dar pastrand un focus clar, pentru scopurile initiale ale Asociatiei."
Luni, 14 Mai 2007
Oficialii de comunicare ai posesorului licentei IAB pentru Romania afirma: "In ultimele doua saptamani, dl. Stan Faryna si echipa sa IAB au studiat modalitatile de colaborare cu membri industriei de publicitate online. Domnul Stan Faryna este incantat de faptul ca membri ai acestei industrii precum Cristian Petriceanu de la Netbridge si Mihai Fanache, Mediacafe au gasit oportunitati...
Luni, 14 Mai 2007
"In primul rand as vrea sa reformulez titlul sub care apar aceste randuri: dupa parerea mea, nu ar trebui sa se intituleze Asociatia IAB Romania versus IAB Romania, ci mai curand Asociatia IAB Romania si IAB Europa"
Joi, 10 Mai 2007
"Singura piedica (in a sprijini eforturile de crestere a pietei n.r.) ar putea fi eventuala conditionare/dorinta a domnului Faryna de a ocupa un rol executiv de orice fel in boardul asociatiei, pentru ca ma indoiesc ca ar primi vreun vot din partea industriei, industrie care nu a auzit de domnia sa pana acum cateva luni... Cum ar putea coordona interesele industriei un reprezentant al unei...
Joi, 10 Mai 2007
"Vad o singura solutie, D-l Faryna sa cedeze dreptul de utilizare a marcii asociatiei IAB Romania si sa ne introduca la reprezntantele IAB din Europa si din SUA, iar daca isi doreste atat de mult sa participe la dezvoltarea industriei de internet din Romania sa particpe la urmatoarele alegeri pentru un loc in Board sau chiar pentru functia de Presedinte".
Joi, 10 Mai 2007
"Sfatul meu ar fi ca domnul Faryna sa accepte cat mai repede propunerile IAB Romania si sa coopereze neconditionat. Riscurile pe care si le asuma denigrand sunt foarte mari. E mai bine sa fii IN autobuz decat SUB autobuz (parafraza unui proverb britanic)".
Miercuri, 09 Mai 2007
"Piata romaneasca de media online isi continua cresterea exploziva si a atins un stadiu de evolutie in care simte nevoia sa reglementeze aspectele tehnice si etice legate de aceasta forma de publicitate, lucru pe care il va face oricum, printr-o organizatie sau alta, afiliata sau nu la IAB sau la alt organism international"
Miercuri, 09 Mai 2007
"Eu sper ca IAB Europe sa-i retraga licenta pentru Romania lui Stan Faryna pana la sfarsitul acestui an. Asa ar fi normal."
Miercuri, 09 Mai 2007
"Sincer mi se pare putin jenant ce face domnul Faryna. In primul rand ca si-a permis sa vorbeasca in numele industriei de advertising din Romania in momentul in care agentia dumnealui lucra in principal pentru guvernul SUA. In al doilea rand pentru ca pana acum nu l-am vazut zbatandu-se pe piata pentru a impune niste standarde sau pentru a aduce mai multa lumina in ceea ce inseamna aceasta...
Miercuri, 09 Mai 2007
"Cred ca toti cei implicati in aceasta discutie trebuie sa isi reaminteasca ceea ce scrie chiar pe site-ul IAB: "interactive advertising works. (...) A rising tide raises all ships... this is your chance to help that tide rise - and be a part of the course the industry is charting".
Luni, 07 Mai 2007
"IAB Europe este o federatie a IAB-urilor nationale, iar membrii acesteia nu pot fi decat IAB-uri nationale, nicidecum persoane fizice precum onorabilul domn Faryna", a afirmat, pentru AdPlayers, Marius Pahomi - singurul reprezentant din Romania care a participat la reuniunea Strategic Council - Interactive Advertising Bureau (IAB) Europe din 2005
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: