Mai degraba "O Scrisoarea Pierduta saptamana trecuta de catre 2 membri ai juriului EFFIE catre ceilalti 70", o Scrisoare Deschisa semnata de McCann Erickson si Leo Burnett, doua dintre...
Intr-o Scrisoare Deschisa Comitetului de Organizare EFFIE 2008, Adrian Botan – McCann Erickson si Razvan Matasel – Leo Burnett aproape ca recomanda rejucarea festivalului
Opinii, Effie Awards Romania 2008- Alina Tudose, Strategic Planner, Cohn&Jansen | Ashley&Holmes
AdPlayersCritic: RAC – Cava D’Oro; Opinii dupa avizul negativ al Consiliului Roman pentru Publicitate (RAC) legat de primul spot Cava D’Oro
AdPlayersCritic: RAC – Cava D’Oro: Opinii dupa avizul negativ al Consiliului Roman pentru Publicitate (RAC) legat de primul spot Cava D’Oro
Opinii dupa avizul negativ al Consiliului Roman pentru Publicitate (RAC) legat de primul spot Cava D’Oro
Opinii dupa avizul negativ al Consiliului Roman pentru Publicitate (RAC) legat de primul spot Cava D’Oro
Dupa decizia Consiliului Roman pentru Publicitate (RAC) legata de primul spot Cava D’Oro, AdPlayersCritic culege cateva opinii ale unor oameni de publicitate
Effie Romania aduce categorii noi de concurs in fiecare an si, din pacate, chiar in timpul inscrierilor
Intr-o scrisoare adresata CNA, Comitetul etic al Consiliului Roman pentru Publicitate (RAC) spune ca spotul Cava D’Oro incalca doua articole cu referire directa la discriminare, ofensa sau denigrare
Ce s-ar fi facut Saatchi& Saatchi, Graffiti BBDO, Young & Rubicam sau OFC (fosta D’Arcy) fara Leo Burnett?
„Cand dai ceva mai departe, ceva-ul ala te reprezinta: arati la ce razi, ce te impresioneaza, ce consideri frumos sau hidos. Viralul Lowe sta intr-o injuratura, nici macar una nemaiauzita”, mai este de parere Ema Prisca, Creative Director la Graffiti BBDO
„Nu m-ar fi deranjat deloc cuvantul acela daca ar fi fost justificat si ar fi folosit ideii spotului, idee ce lipseste cu desavarsire”, este de parere Carmen Tiderle, Creative Director la GMP