„Prietene, eu nu-s interesat de “marfa”ta, daca n-ai inteles. Ocupa-te in continuare de glumitze si de barzdeis pentru cititorii naivi. Hai gata ca time is money”, a raspuns Octavian Popescu, MD, Initiative, invitatiei AdPlayers de a vorbi despre castigarea contului...
Juriul Golden Drum in care unul dintre managerii noncreativi ai agentiei Leo Burnett, a acceptat sau poate chiar si-a dorit sa intre pentru o saptamana in pielea unui director de creatie a deliberat
AdPlayersCRITIC: Bogdan Tomoioaga, Pleon Graffiti, despre PR Award: „Ne-ar fi placut sa vedem in sala mai multe agentii decat in anii precedenti - din cele care sunt in topurile de care am citit cu totii in presa in septembrie”
AdPlayersCRITIC PR Award, Larisa Petrini, Saatchi & Saatchi PR: 'E prima inscriere si primul premiu pentru Saatchi PR”
AdPlayersCRITIC PR Award: Ioana Manoiu, Managing Partner, GMP: „Agentia anului am iesit deja, deci nu mai era un deziderat”
AdPlayersCRITIC, PR Award: Imola Zoltan, Managing Partner, McCann PR:„A existat cel putin o campanie controversata care nu ar fi trebuit in opinia mea premiata”
AdPlayersCRITIC, PR Award: Hortensia Nastase, Managing Director Lowe PR: „Usoarele adieri de ... ghost”
AdPlayersCRITIC, PR Award: Eliza Rogalski- Managing Partner, Rogalski Grigoriu:„Cred ca putem vorbi despre vreo 10 agentii ale anului in mod constant pe tot parcursul anului, iar unele din ele nici macar nu participa la competitii de acest gen, ceea ce nu le descalifica deloc in fata propriilor...
Licitatia in care concureaza discounturile speciale...
Agentia a inregistrat o cifra de afaceri cu 22% mai mare fata de aceeasi perioada a anului precendent
„Eu zic ca seamana, fir-ar sa fie. Oricat ar parea de ciudat, nu vazusem spotul Volkswagen”, a afirmat Liviu David - Director de Creatie Next Advertising, pentru AdPlayers
Exista asemanari intre ideea creativa a spotului Dufa semnat de Next si cea a germanilor de la DDB pentru Volkswagen?
Spune-mi ce tiraje ai avut in aprilie 2007, in aprilie 2008 si ce Audiente in SNA intre cele doua luni, ca sa-ti spun ce audienta reala ai acum
Internetics a devenit un simplu festival de eficienta, iar ideea, dezvoltarea, web designul, creatia unei campanii, sau alte instrumente de masurare a relevantei unui proiect pe Internet luate in calcul pana mai ieri dispar
Comunicarea a fost adjudecata de cele doua agentii in urma unui pitch castigat in luna februarie a acestui an.
„Regulamentul de jurizare EFFIE, aloca 66% din punctaj rezultatelor de campanie si doar 33% comunicarii,”, a mai spos Ghyka, intr-un APEL LA LUCIDITATE, trimis la sfarsitul saptamanii trecute, de fostul GM Inbev si membru in comitetul de organizare al primului EFFIE