Rezultatele cautarii dupa : "online"
Ordonare dupa: data / relevanta  
CNA
Campania Interesul Public realizata doar cu resurse CNA
Luni, 18 Februarie 2013
 Campania CNA ,,Interesul public mai presus de gustul publicului” a fost realizata doar cu resurse interne ale Consiliului National al Audiovizualului, dupa cum au afirmat pentru adplayers reprezentantii  institutiei

OMD, Carat si MediaCom in primele 3 retele de media globale
Marti, 12 Februarie 2013
 Lansat de compania de cercetare RECMA, Global Report Network Diagnostics 2013 analizeaza punctele tari si slabiciunile a peste 700 de agentii de media in 46 de tari din intreaga lume
Campania GMP - Gandul versus The Guardian, la Stirile Pro TV
Joi, 31 Ianuarie 2013
 Semnata de GMP, campania Gandul cu mesajul “S-ar putea ca noua sa nu ne placa Marea Britanie, dar voi o sa iubiti Romania” a...
Creative Strategist-ul Facebook se destainuie pe platforma The Blank Sheet Project
Miercuri, 23 Ianuarie 2013
Pe platforma creativa The Blank Sheet Project lansata de hartiile Arjowiggins, Ji Lee – Facebook Creative Strategiest si fostul Director de Creatie al Google impartaseste...
Parlamentari Europeni jurizeaza EACA Care Awards
Marti, 15 Ianuarie 2013
 Membri ai Parlamentului European vor juriza campanii Social Marketing la EACA Care Awards 2013 alaturi de specialisti de marketing, media si investitori in comunicare.
Cei mai grei jucatori din piata de publicitate online vazuti de Doru Panaitescu
Luni, 17 Decembrie 2012
 Cunoscut ca specialist dar si analist in comunicarea online, Doru Panaitescu trece in revista cei mai importanti jucatori din piata de publicitate online 2012, estimata la un volum total de peste 30 Mil. EUR
Raiffeisen a vandut Epamedia. Exclusiv adplayers.
Miercuri, 28 Noiembrie 2012
 Cu afaceri in Slovacia si Republica Ceha in TV, outdoor si online, cumparatorul slovac JOJ Media House urmareste expasiunea afacerii in Europa Centrala si de Est.

Dragos Stanca: O campanie premium pe facebook incepe de la 5-6 mii de euro
Marti, 20 Noiembrie 2012
 „In Romania, momentan, peste 85% merg in campanii normale, marketplace, la click, si anunturi 'mici'. Un procent cuprins intre 10% si 15% se indreapta spre formatele premium, cu care piata se invata mai greu”, este de parere Dragos Stanca, managerul Thinkdigital Romania, reprezentantul facebook pe piata locala.
Nou in emisie: Domo arunca in media 250.000 EUR in campania Cumpara Destept. Exclusiv adplayers.
Joi, 15 Noiembrie 2012
 Cu o productie de estimata de surse din piata la 40-50.000 de euro, spotul vrea sa lamureasca sloganul Domo. Cumpara destept.
175.000 de euro in noua campanie Whirlpool
Joi, 08 Noiembrie 2012
 Campania „Upgradeaza ce conteaza” este sustinuta de magazinele partenere din intreaga tara si este promovata in mediul online prin instrumente specifice dar si in media printr-un spot TV.
ARIA si-a lansat primul anuar de publicitate Indoor
Joi, 01 Noiembrie 2012
Cu un numar de noua companii membre, pana in prezent din ARIA fac parte Brand Management, Elevate, Indoor Media, Reteaua Info-Sanatate, Invent Media, Oops Media, Salon Style Media, Spectacular, Sugar Media.
Drumul rebate-ului neauditat in publicitatea online. Cheltuielile intre Net si Rate Card.
Joi, 18 Octombrie 2012
 Cum  ar putea avea astazi publicitatea online din Romania 40-45 Milioane de euro? Cam tot la fel cum populatia tarii ar fi de 40 Milioane de cetateni. Virtual.

 

Cheltuielile de publicitate online monitorizate in 2007 – 2012
Miercuri, 17 Octombrie 2012
 Chiar daca vorbim de 11 editori in urma cu cinci ani, sau 22 de editori si peste 1500 de site-uri monitorizate in prezent, evolutia publicitatii...
Mult zgomot, pe bani putini. Publicitate online de 46,6 Mil. Lei pe Sem I. 2012.
Marti, 16 Octombrie 2012
 Cifra a fost dezvaluita la editia 2012 a evenimentului IAB Forum Romania 2012, eveniment care a avut loc marti, 16 octombrie la Hotel Intercontinental Bucuresti, unde au fost prezenti mai multi profesionisti din industria online.

 

Propaganda nu-i Armada. Adrian Tuluca: Nici o implicare la nivel decizional si strategic
Vineri, 12 Octombrie 2012
 Care este implicarea lui Adrian Tuluca, managerul Propaganda? “Nici o implicare la nivel decizional si strategic, am ajutat doar la fondarea companiei ca actionar minoritar si investitor. Cam asta este legatura intre mine si deciziile care se iau in Armada in privinta campaniilor.
Uraste ne iubeste! Ce spune agentia autoare? Raspunde Armada Marketing.
Vineri, 12 Octombrie 2012
 Ne-a raspuns: “Mesajul campaniei noastre este mai puternic decat al celeilalte, dar in acelasi timp si mai controversat” spun reprezentantii Armada Marketing despre comparatia mesajului de pe uraste.ro cu o campanie italiana de responsabilitate sociala
eMag a refuzat Headvertising. Noul spot: “ca afara. Surse adplayers.
Vineri, 12 Octombrie 2012

Noul spot eMag s-a vrut “ca afara”. Cea mai recenta campanie a fost dezvoltata cu un atelier de strategie

Licitatie Omniasig pentru Omnisana, la The Ad Store
Marti, 09 Octombrie 2012
 Agentia de publicitate a realizat campania de lansare a asigurarii de sanatate Omnisana. Cu un buget estimat de surse adplayers din piata de media intre 150.000 si 200.000 de euro, campania de lansare Omnisana se desfasoara in print, online si POSM.

 

Campanie DIGI World si DIGI Life de 200-300 mii de euro. Contul la Millenium People. Media la Spoon.
Miercuri, 03 Octombrie 2012
 Canalelor media outdoor si online li se alatura instrumentelor de marketing proprii RCS-RDS – brosuri, inserturi si comunicarea directa cu clientii.
Bani din Internet, Legislatie, Tendinte. IAB Forum Romania pe 16 octombrie.
Vineri, 28 Septembrie 2012
 IAB Romania, asociatia industriei de publicitate online din Romania organizeaza IAB Forum Romania 2012 pe 16 Octombrie in Sala Ronda a Hotelului Intercontinental.