Rezultatele cautarii dupa : "online media"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 9 10 11
IAB România a validat 37 de membri
Miercuri, 20 Decembrie 2006
Din cei aproximativ 60 de participanti la prima Adunare Generala de constituire a IAB România, doar 37 au reusit sa îndeplineasca pâna acum toate formalitatile pentru a deveni membri oficiali ai organizatiei, aderentii celui de-al doilea val urmând sa fie anuntati la începutul anului viitor
Ovidiu Florea de la Media Investment este Presedintele IAB România
Vineri, 24 Noiembrie 2006
Organizatia care numara mai mult de 60 de membri îi are în Consiliul Director, din partea clientilor si agentiilor pe Ana Maria Bogdan (Altex), Oana Petroff (Mindshare), Cristi Parvan (Zenith Media) si Ciprian Stavar (New Media Agency), iar din regiilor/publisherilor online: Val Voicu (AdEvolution), Mihai Seceleanu (Internet Corp), Orlando Nicoara (MPI) si Doru Panaitescu (Arbomedia)
Sefa demisionara de la Ogilvy PR a plecat la Leo Burnett România
Miercuri, 01 Noiembrie 2006
Gabriela Lungu (foto), Manging Director demisionar la Ogilvy PR, va fi Managing Partner la The Practice – compania de PR din Leo Burnett România, alaturi de Ioana Iordache si Stefan Iordache, primii fondatori ai companiilor din grupul de comunicare
WebGraphic la Internetics: 47 de site-uri spera la premii de Visual Design
Miercuri, 04 Octombrie 2006
Festivalul de comunicare digitala nu a facut risipa de categorii de concurs la sectiunea Visual Design din cadrul competitiei WebGraphic, punând în aceeasi oala 47 de site-uri care vor premii
Fantome la Internetics?
Marti, 03 Octombrie 2006
70 de autori si proiecte, unele nemaivazuite, se îngramadesc la trofele Internetics în cele 3 sectiuni principale din competitia WebPromo a festivalului de comunicare digitala : Site-uri de prezentare, Advertising Online si Campanii Interactive
Puiul UCPR este gatit la GMP
Joi, 21 Septembrie 2006
Conceptul pentru "Puiul gatit nu face rau" a fost declinat in 2 spoturi TV, 2 postere, un website (www.fengpui.ro ) si o campanie online, site-ul precum si campania web fiind  dezvoltate de Webstyler, iar partea de media (strategie, planning si buying) de Spoon Media
BRAT vrea si online, în aprilie 2007
Luni, 11 Septembrie 2006
Saptamâna aceasta, Comisia Tehnica a Departamentului Internet din cadrul BRAT va stabili prima descriere completa a sistemului de masurare online si prima versiune a cererii de oferte, care sa cuprinda masurare de trafic, audienta si profile demografice pentru utilizatorii site-urilor, primele audiente urmând sa fie cunoscute în aprilie 2007
SMI vrea 25% din publicitatea online
Miercuri, 30 August 2006
Eveline Fabritius, Managing Partner, Splendid Media Interactive, companie care vinde publicitate online pentru Grupul Catavencu, Neogen, Vodanet Media si Magnetique Marketing, mai apreciaza ca piata de publicitate online din România se cifreza în acest an la 5,5 milioane EUR si ca va atinge cota de 7,5-8 milioane EUR, în 2007
Ocupam in continuare, (..) pozitia nr.1
Duminca, 02 Iulie 2006
"In drum spre 1 milion EUR", Ciprian Stavar, Marketing & Communication Director, Vodanet reitereaza pozitia publisher-ului online "din punct de vedere al audientei site-urilor proprii", spre deosebire "de retele de site-uri, in genul celor de la netBridge, iMedia sau ARBOmedia, care vand publicitatea pe o audienta generata pe alte zeci sau sute de site-uri"
Initiative Worldwide are blog
Joi, 08 Iunie 2006
Prin Bloginitiative.com , una dintre cele mai mari retele de media din lume subliniaza inca o data ca "jurnalul personal" online este unul cat se poate de "corporatist"
Rachad El Jisr:Vodanet este un jucator mic pe piata de publicitate online care incearca sa joace in prima liga
Miercuri, 15 Februarie 2006
Managing partner-ul Imedia mai sustine ca "Veniturile lor ( n.r. Vodanet Media) din publicitatea online se situeaza undeva sub jumatate din cat a facut Imedia"
Vodanet Media vrea 1 milion EUR
Luni, 13 Februarie 2006
Publisher-ul online a decis sa se reprezinte singur in fata agentiilor si advertiserilor incepand de maine pentru a vinde solutii complexe de comunicare online pe site-urile proprii si consultanta in comunicare
Santal Kids ia putere de la Scala JWT
Luni, 07 Noiembrie 2005
Sub sloganul "Santal Kids - Castigi putere!", campania de lansare a noii game de produse Parmalat se deruleaza in perioada octombrie - noiembrie 2005 pe televiziune, presa scrisa si media online
Imedia Network a lansat portalul TopSanatate.ro
Miercuri, 03 August 2005
Publisherul de media online a ajuns la site-ul cu numarul 15, dupa nume precum Eva.ro, BizCity.ro, Bumerang.ro, BusinessRomania.ro, eAstrolog.ro, Ziare.com
Productia de premii Internetics 2005
Luni, 27 Iunie 2005
Festivalul a schimbat eticheta comunicarii digitale de la "ieftin" la "indispensabil"
NextCap, Gavrila&Asociatii, Cohn&Jansen si Headvertising justifica neparticiparea la Ad’Or
Marti, 17 Mai 2005
Costin Popescu de la NextCap vorbeste si de o complicitate a clientilor in proiecte speciale de festival, in scopul dobandirii unui regim de tratament preferential in agentiile de publicitate
Internetics expune deja public inscrierile 2005, inaintea premierii
Luni, 16 Mai 2005
Spre deosebire de alte festivaluri, cele 222 de lucrari inscrise la festivalul de comunicare digitala pot  fi vazute de catre oricine are un calculator legat la internet
« 9 10 11