Ordonare dupa: data / relevanta
Luni, 01 Iulie 2024
Intr-o piata extrem de competitiva, cu numerosi jucatori activi, Alcalia si-a propus sa se diferentieze prin campania de imagine „Alcalia. Imi face bine!", avand ca obiectiv de business o crestere double digits.
Luni, 28 Noiembrie 2022
Competitia ”AMINTIRI GUSTOASE: RETETE FESTIVE” si Workshopul de Cooking AMINTIRI GUSTOASE sunt organizate de agentia Zaga Brand, prin platforma Cronicari Digitali, powered by Electrolux, Lidl si Delaco. Partener pentru visual storytelling este Samsung Romania. Proiectul este sutinut de Sezamo, Unisol,...
Joi, 07 Iulie 2022
,,Revolut in Romania a devenit unul dintre performerii companiei, cu aproximativ 500.000 de clienti noi inclusi anual, consolidandu-si pozitia pe piata locala prin lansarile de noi produse financiare" Gabriela...
Joi, 07 Octombrie 2021
,,Publicul este cel chemat sa jurizeze competitia de idei si sa raspunda, ca la referendum, cu DA sau NU, pe platforma online a partenerului nostru media, HotNews.ro. Sunt toate premisele sa avem un public mai implicat intr-o dezbatere, mai aproape de o emisiune ca nicaieri altundeva. Ne dorim enorm acest lucru. Va...
Luni, 30 August 2021
Sustinut de 4700 de artisti straini si romani, pe o durata record de patru saptamani, Festivalul International George Enescu va oferi publicului cel mai amplu program de lucrari enesciene din istoria sa, interpretate de artisti si orchestre internationale - 42 la numar, inclusiv cele cinci simfonii. In calitate de...
Miercuri, 12 Mai 2021
„Preluarea conducerii unei retele globale de agentii intr-un an in care lumea speram ca incepe sa-si revina din pandemia de Covid-19 reprezinta o adevarata provocare de leadership, din orice perspectiva. Imi plac provocarile si, totodata, oportunitatile care apar intr-un astfel de context fara precedent”,...
Joi, 06 Mai 2021
,,Am ales sa fim empatici cu clientii nostri, carora le multumim pentru deschidere si curaj. I-am ajutat sa suplineasca prin productii multimedia inovative absenta contactului social fizic intre membrii echipelor si al...
Miercuri, 31 Martie 2021
Biroul Roman de Audit Transmedia (BRAT), in cadrul sedintei Adunarii Generale, a ales noul Consiliul Director pentru mandatul 2021-2023 si a lansat proiectul „Publicitate responsabila in media de incredere”
Luni, 15 Iunie 2020
Roxen devine brand ambassador al gamei LONCOLOR EXPERT HEMPStyle pentru urmatorii 3 ani. Un artist complex, cu o voce unica si profunda, versurile Roxen creeaza un univers in care totul pare a fi permis, in deplina armonie cu sloganul gamei noastre: Culori de vis permis.
Luni, 09 Martie 2020
Dintre cei 130.000 de romani care au accesat Harta in ultimele 8 luni ale anului trecut, 36.000 au revenit periodic pe platforma pentru a cauta cele mai apropiate puncte de colectare separata. Platforma a fost lansata in luna mai 2019 de Asociatia ViitorPlus, cu sprijinul Coca-Cola HBC Romania, cu sustinerea Ministerului Mediului si face parte din proiectul Dupa Noi, strangem tot noi.
Joi, 07 Martie 2019
Dupa o analiza atenta a tuturor aplicatiilor, interviuri online cu solicitantii si prezentari sustinute de un grup de 30 de companii selectate, un juriu de experti a ales 9 cele mai promitatoare startup-uri si companii scale-up.
Vineri, 11 Mai 2018
La sectiunea video on demand, in luna martie, au fost urmãrite un numãr total de 641.712 ore, iar in aprilie 593.481 ore vizionate.
Joi, 11 Ianuarie 2018
Campania tactica de comunicare „Energia inspira energie” realizata de McCann PR se va derula pe o perioada de doua luni, dupa cum au declarat pentru adplayers responsabilii de relatii publice si este o campanie de comunicare integrata, cu o componenta principala de ATL, constituita dintr-un spot TV de...
Luni, 31 Iulie 2017
Campania „Tu de unde iti iei energie?” a fost realizata de McCann PR impreuna cu Studioset, iar spotul a fost regizat de Zak Emerson, cel care a semnat si campania globala prin care GDF SUEZ anunta rebrandingul ENGIE in urma cu doi ani
Marti, 14 Februarie 2017
Cel mai recent studiu eJobs derulat in luna februarie si care arata ca 56% dintre romani (mai mult de 1 din 2 romani) au avut o relatie la birou, din care 45% a fost o relatie serioasa, de lunga durata, in timp ce pentru 11% dintre ei a fost doar o aventura
Miercuri, 08 Iunie 2016
Comunicarea integrata a fost realizata de agentiile Unity Group: Bloom Communication – branding, creatie, digital si Social Media, We-Do Communication – Media Buying, Impressum Communication – PR, Nomenius - consultanta inregistrare marci si proprietate intelectuala.
Joi, 12 Noiembrie 2015
„Doar anul trecut, afiliatii 2Parale au generat vanzari de peste 2,6 milioane de euro cu ocazia Black Friday, iar anul acesta, ne asteptam sa depasim 100.000 de vanzari generate intr-o singura luna” a declarat Dorin Boerescu, CEO 2Performant Network S.A
Joi, 18 Septembrie 2014
Cele mai bune afaceri din Horeca vor fi premiate in 14 sectiuni de concurs: restaurante, companii de catering si de delivery, pub-uri si baruri, cluburi, cafenele si ceainarii, patiserii, cofetarii, brutarii, precum si unitati cu servire rapida (QSR).
Vineri, 24 Mai 2013
„Vrem sa crestem numarul de tranzactii Okazii.ro cu 10%-30%, tranzactii venite din sistemul de afiliere si afiliatii care sa ne genereze acest volum de business, parteneri carora sa le generam veniturile asteptate” a afirmat pentru adplayers Emilia Corban, Senior Marketing Project Manager.
Miercuri, 27 Martie 2013
Dezvoltata de agentia de publicitate Three, cele mai importante medii de comunicare in campania “Fa acum ce visezi de mic. Daca nu acum, atunci cand?” sunt televiziunea si onlineul, asa incat peste 80% din bugetul ei este alocat acestora”, au afirmat pentru adplayers oficialii de marketing ai Bancii Transilvania.
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: