Ordonare dupa: data / relevanta
Marti, 28 Iunie 2005
Pe langa 2 nominalizari obtinute de McCann Erickson (Film Lions) si Leo Burnett (Media Lions), legenda gimnasticii romanesti a fost subiectul unui Film Bronze Lion cu agentia 180 Amsterdam (Olanda) si Adidas International
Marti, 28 Iunie 2005
Lista Castigatorilor la sectiunea Titanium Lions din cadrul Festivalului de Publicitate Cannes Lions 2005
Marti, 28 Iunie 2005
Lista Castigatorilor la sectiunea Media Lions din cadrul Festivalului de Publicitate Cannes Lions 2005
Marti, 28 Iunie 2005
Lista Castigatorilor la sectiunea Lions Direct din cadrul Festivalului de Publicitate Cannes Lions 2005
Vineri, 24 Iunie 2005
Agentia Prospero a dat drumul pe strada unei noi promotii de vara Tuborg cu "10 Peugeot 407 in cautarea unor stapani"
Vineri, 17 Iunie 2005
Festivalul de publicitate de la Cannes reuneste in 2005 peste 22.000 de inscrieri si zeci de seminarii si workshop-uri tinute de top executivi ai unor retele internationale din publicitatea mondiala
Joi, 26 Mai 2005
AdPlayers va pune la dispozitie lista posibilelor “adrese” spre care va pleca Ad’Or 2005 la Campania Anului, Cel mai bun Ad de presa, Cel mai bun outdoor si Cel mai bun spot radio
Miercuri, 18 Mai 2005
Noul cotidian de sport va fi condus de Andi Vilara – director al ziarului si de Marius Mitran – redactor sef, vinde publicitatea prin ARBOmedia si face PR cu GMP/MAP
Vineri, 13 Mai 2005
Campania "Intelegi mai mult" este construita de agentia condusa de Bogdan Enoiu dupa campania de lansare de la sfarsitul anului trecut semnata Leo Burnett si de o licitatie avand lista scurta cu ceeasi agentie
Miercuri, 27 Aprilie 2005
Potrivit agentiei, in finala licitatiei se mai calificasera Ogilvy PR Worldwide si United Communications
Luni, 25 Aprilie 2005
Mireasa de la Leo Burnett este on air ‘cu liftul’ media al ProTv, Antena 1, TVR1, TVR2, MTV, Prima, TV Sport, presa scrisa, outdoor si POSM
Joi, 21 Aprilie 2005
Revista online cu 25.000-28.000 de cititori unici pe zi a facut “un rebranding care sa defineasca mai bine adevarata natura a produsului” spune Serban Alexandrescu
Miercuri, 20 Aprilie 2005
RAAA supervizeaza festivalul prin Radu Florescu, Adrian Dura, Tereza Munteanu, Cristina Jansen, Lucian Georgescu, Bogdan Naumovici, Adrian Botan si Daniel Gavrila
Marti, 19 Aprilie 2005
Dupa cum spun reprezentantii sai, revista are abonate deja 2.500 de companii de top iar tariful paginii de publicitate este 2.999 EUR
Vineri, 15 Aprilie 2005
Campaniile CAMIN BCR si REZIDENTIAL BCR sunt “on air”, print si outdoor de cateva zile
Miercuri, 13 Aprilie 2005
Campania impotriva abandonului - "on air" pe TVR1, TVR2, PrimaTV, AcasaTV si ProTV
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: