Ordonare dupa: data / relevanta
Marti, 18 Septembrie 2007
Dragos Tanase este al 18-lea membru al echipei care se ocupa de post-productie la Chainsaw Europe
Marti, 04 Septembrie 2007
Diana Oanta (foto) si Catalina Târlea, doi Account Directors Ogilvy&Mather, si Donald Simionoiu - Senior Art Director sunt noii veniti în echipa Ogilvy Group
Vineri, 31 August 2007
Ogilvy & Mather semneaza un neconventional pentru Catalogului Ikea 2008, campania lansata sub titlul Singurul pachet plat cu 3000 de produse, fiind desfasurata in perioada 1 august – 15 septembrie pe mai multe canale: radio, presa, outdoor (atat conventional, cat si neconventional), internet
Joi, 12 Iulie 2007
Cei doi creativi romani au fost cooptati in juriul editiei din acest an a festivalului de publicitate de la Portoroz (Slovenia), competitie care a dat drumul inscrierilor ce se vor pana la 10 septembrie
Marti, 26 Iunie 2007
Ogilvy & Mather a dezvoltat recent o noua campanie de promovare a produselor aflate sub marca IKEA, campanie care se deruleaza in perioada 1 iunie – 31 iulie 2007
Marti, 08 Mai 2007
Potrivit autorilor, noul spot TV semnat de agentia Ogilvy& Mather va fi urmat in vara de o campanie neconventionala, care va cuprinde doua componente: outdoor si internet, campania media fiind derulata de Starcom
Marti, 08 Mai 2007
Chiar daca nu a convins Headvertising, McCann, Gavrila&Asociatii, Next, Cap sau Cohn&Jansen, un numar de 25 de agentii au votat DA pentru inscrieri la Ad’Or 2007: ADDV, Bad Cat Production, DDB Bucuresti, GAV | Scholtz&Friends, GMP, Graffiti BBDO, Grey Worldwide Romania, Imager, Leo Burnett & Target, Luna Promotions, Mercury Promotions, MRM Partners, Notorious Advertising,...
Vineri, 23 Martie 2007
"Ne-am ales ca partener de comunicare Ogilvy & Mather, pentru ca in procesul de selectie, deloc simplu, echipa Ogilvy a reusit sa demonstreze ca are competenta necesara pentru a sustine constructia brandului Ikea pe piata romaneasca", motiveaza alegerea agentiei de publicitate Mihaela Muresan - Marketing Manager la Ikea
Marti, 20 Martie 2007
Sub sloganul "Milli are grija de sanatatea familiei!", campania de promovare a noilor produse Milli se desfasoara pe TV în perioada: 19 februarie – 29 aprilie, print 12 martie - 29 aprilie, activitati de PR care sustin lansarea noilor produse, promotia in-store derulata în perioada: 9 martie - 1 aprilie, si campania de direct mail, în perioada: 12 - 17 martie
Miercuri, 14 Martie 2007
Friesland Foods România deruleaza împreuna cu Ogilvy Action o campanie in-store pentru Milli în principalele orase din tara, desfasurata sub sloganul Ai grija de sanatatea familiei!
Luni, 05 Martie 2007
Media Insight a fost desemnata câstigatoarea contului de media al companiei suedeze Ikea pentru Romania în urma unei licitatii locale, au declarat pentru AdPlayers oficialii agentiei de media, contul de creatie fiind în portofoliul Ogilvy&Mather
Marti, 27 Februarie 2007
Spotul Fanta Pink Grapefruit a fost conceput de catre echipa Ogilvy & Mather – Belgia, agentia McCann Erickson România fiind cea care a lucrat pentru adaptarea spotului si implementarea campaniei în Romania, contul de media fiind derulat de Universal McCann, iar componenta de PR de agentia Image Promotion
Luni, 26 Februarie 2007
Parte din grupul de marketing si comunicare local The Group prezidat de Zoltan Szigeti si Mihaela Nicola, agentia Brandstak condusa de Roxana Popescu Memetea a absolvit trainingul "Creative Planning & Performance" organizat de Ralf Langwost (foto) si Idea Management Institute
Vineri, 09 Februarie 2007
Realizat cu sprijinul Webstyler, potrivit organizatiei, International Advertising Association - IAA România a lansat portalul de comunicare www.iaa.ro ca site de stiri si informatii pentru mediul de comunicare din România, website care a primit deja de la unul dintre membri, pe lânga felicitari, si o observatie: "Bannerele sunt cam enervante"
Joi, 25 Ianuarie 2007
În cadrul singurului festival european dedicat printului, care va avea loc în perioada 8-11 februarie la Brasov, participa 64 echipe de creatie de la 20 de agentii din strainatate si 37 echipe apartinând unui numar de 22 de agentii românesti
Miercuri, 22 Noiembrie 2006
Campania media integrata "Salvati Parcurile Nationale din România" vine sa sustina prima initiativa locala de anvergura a organizatiei internationale WWF, si include mai multe medii de comunicare: tv, radio, print, internet, outdoor si public relations
Duminca, 12 Noiembrie 2006
Restaurat de curând cu o nota interbelica, podul cladirii din Grigore Alexandrescu 86 a devenit noul spatiu în care s-au mutat cei peste 20 de oameni reprezentând echipele de creatie, productie si DTP ale agentiilor din Ogilvy Group
Luni, 23 Octombrie 2006
Teddy Dumintrescu pastreza functia de Presedinte si CEO pentru toate companiile grupului Publicis, din care mai fac parte, pe lânga agentia de publicitate, si Publicis Dialog, Publicis Events, Publicis Healthcare si Optimedia
Luni, 16 Octombrie 2006
Unul dintre fostii directorii de creatie de la D’Arcy si având 12 ani în industria de publicitate, Albert Nica va conduce activitatea creativa a întregului grup si va realiza o reorganizare din punct de vedere al structurii echipei din pozitia de Executive Creative Director
Vineri, 06 Octombrie 2006
9 lucrari au intrat pe lista scurta (shortlist) a festivalului de publicitate Golden Drum, Sectiunea Radio, 3 înscrieri finaliste fiind emise din România si apartin McCann Erickson - 2 si Leo Burnett&Target SA -1
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: