Cu putin timp in urma inceperii RoNewMedia, eveniment ce se desfasoara astazi la JW Marriot, seful diviziei de New Media din grupul Realitatea Catavencu, justifica iesirea decizia din trafic.ro, investitia in SATI, si veniturile cu sapte cifre din Internet, lasand sa se inteleaga ca vorbim de peste 1...
Agentia de publicitate Sister s-a implicat pro-bono, alaturi de Asociatia Ovidiu Rom, in organizarea si productia Balului care a avut loc pe 25 Octombrie la Palatului Parlamentului
„Prietene, eu nu-s interesat de “marfa”ta, daca n-ai inteles. Ocupa-te in continuare de glumitze si de barzdeis pentru cititorii naivi. Hai gata ca time is money”, a raspuns Octavian Popescu, MD, Initiative, invitatiei AdPlayers de a vorbi despre castigarea contului...
„UAPR isi propune sa vada care sunt nevoile si asteptarile clientilor vis a vis de serviciile de advertising”, a afirmat pentru AdPlayers, Dan Petre, Managing Partner al D&D Research
„Vom avea multe de facut impreuna cu cei de la Titan Mar ”, a spus Andreea Dirzeanu (foto), Client Service Director FRIENDS Advertising.
Teddy Dumitrescu (Publicis) a "mixat" cu Serban Ciusca muzica primei editii a emisiunii AdCouture de la The Money Channel, unde estimeaza un cont important de telecom la 15-20 Milioane EUR pe media, si 0,8 – 1 Milioane EUR pe creatie...
Achizitionata de Aegis Group de curand, Dragos Grigoriu a afirmat pentru AdPlayers ca agentia a avut o crestere crestere cu 25% pe prima jumatate a anului 2008, fata de aceeasi perioada a anului trecut
„In cazul membrilor CRP se poate ajunge, in cazuri extreme, la excluderea din Club”, afirma pentru AdPlayers, Indira Crasnea, Presedintele Interimar al Clubului Roman de Presa.
Dupa 43,8 milioane LEI pe intreg anul trecut, compania a inregistrat o...
Aflata pe ultima suta de metri, licitatia pentru selectarea unei companii interactive, are ca obiectiv optimizarea canalului de vanzari pe Internet Orange, 1% din numarul de tranzactii ale operatorului
Cu peste 800.000 EUR anul trecut, Imola Zoltan, Managing Partner al agentiei, spune ca a inregistrat in prima jumatate a anului 2008 o cifra de afaceri egala cu cea de pe intreg anul 2007
De 80 de ani partener al Olimpiadei, Coca-Cola a decriptat mesajul marcii din limba tarii gazda a Jocurilor Olimpice: “Fericire delicioasa”