Rezultatele cautarii dupa : "oficialul"
Ordonare dupa: data / relevanta  
2 Silver pentru 40% din business-ul The Practice
Joi, 07 Octombrie 2010
 Premiata de Romanian PR Award, Comunicarea corporatista alaturi de gestiunea de criza si comunicarea interna reprezinta 40% din business-ul agentiei de PR care a inregistrat in 2009 o cifra de afaceri de 1,12 Milioane EUR


Branding de 22 Milioane EUR in 2010. Stefan Liute, Grapefruit.
Miercuri, 06 Octombrie 2010
 Partener si director de strategie la Grapefruit, agentie de branding cu un business de 690.000 EUR in 2009, Stefan Liute estimeaza ca piata totala a acestor servicii este de 20...
Oblique Dolce Magazin - 205.000 ex. pe aparitie si locul 4-5 in topul tirajelor
Luni, 20 Septembrie 2010
 Cu 205.000 exemplare distribuite gratuit, lunarul gratuit Oblique Dolce TV Magazin se claseaza conform BRAT pe locul 4-5 in ce priveste topul de tiraje per editie al publicatiilor din Romania, dupa cum a afirmat pentru AdPlayers Alexandru Andrei, managerul de vanzari al publicatiei

 

Retrospectiva pierderilor de bani si audiente TVR
Joi, 16 Septembrie 2010
 TVR a inregistrat o cadere a cotei de piata pe segmentul urban de la 15% (2002) la 3,7% in 2009, in timp ce pierderile au avoluat intre 4,8 Mil. EUR (2006), 8,8 Milioane EUR (2007),...
Fosta Printactiv, acum GoodSign: 500.000 EUR pe 8 luni din productie, standuri si amenajari comerciale
Miercuri, 15 Septembrie 2010
 Cu un business de aproximativ 650.000 EUR in 2009, fosta Printactiv a devenit Goodsign si acopera servicii din domeniul semnalisticii indoor si outdoor, realizare standuri...
Sperietura Crizei si Promotionale de 620.000 EUR in 2009 la ATIP
Luni, 13 Septembrie 2010
 Infiintata in 1998, compania de produse promotionale ATIP Design a incheiat 2009 cu o cifra de afaceri de 620.000 EUR, cu 100.000 eur mai putin decat in 2008. De la 2010, Marius Buiculescu, managerul ATIP a afirmat pentru AdPlayers ca vrea sa depaseasca anul precedent.
1.7 Milioane EUR din mobile si interactive marketing la un an de Syscom Digital
Vineri, 10 Septembrie 2010
Compania de mobile marketing si servicii interactive infiintata de Maia Novolan in 2009 a lansat la aniversarea de 1 an produsul SMS WebLink „primul serviciu comercial care permite...
Schimbari la varful Euroexpo. Daniela Tarsay revine ca Deputy GM, de la Affiche
Miercuri, 01 Septembrie 2010
 Daniela Tarsay revine la Euroexpo ca Deputy General Manager, dupa ce a mai ocupat functia Director Executiv in cadrul  companiei in perioada 2003-2006, timp in care a organizat evenimente precum Luxury Show, Advertising Show, Print Show si Kidex
Pro FM inghite Info Pro. Cu 67 de statii Reteaua Pro FM devine cea mai mare retea radio
Marti, 31 August 2010
 „Este un brand care ramine in radio, dedicat insa exclusiv segmentului de stiri radio. Vedeta toamnei este ProFM, care va fi retransmis pe frecventa ocupata acum de semnalul InfoPro”, a afirmat pentru AdPlayers, Constantin Mocanu, General Director Pro TV S.A., despre viitorul brandului Info Pro
Pitch de santier la OBI Romania: Agentiile romanesti percep greu conceptul do it yourself
Joi, 26 August 2010

 „Am constatat ca este destul de greu ca agentiile romanesti sa perceapa conceptul DIY”, a declarat pentru AdPlayers Sylvia Kerzbek, Marketing, Advertising & Events Manager la OBI Romania, retailer „do it yourself” care a ales agentia OFG ADV din Italia, dupa o licitatie la care a...

Licitatia trebuia reluata de la zero Jansen (UAPR) sau nu trebuia sa aiba loc Mucichescu (OMD)
Joi, 29 Iulie 2010
 „In mod normal, indiferent care ar fi companiile participante, procesul de selectie trebuia sa fie reluat de la inceput”, Peter Jansen (UAPR), ori „nu trebuia sa aiba loc” Cristi Mucichescu (OMD), despre licitatia Adevarul Holding
Odyssey a intrat in finala licitatiei Adevarul Holding in echipa cu McCann Erickson, dar a castigat singura
Joi, 29 Iulie 2010
Peter Imre (foto), Director General la Adevarul Holding, a afirmat pentru AdPlayers ca  
300.000 EUR pentru Liberty Parade, produs de Radio 21 si Vibe FM cu Publicis Events
Vineri, 23 Iulie 2010
 12 tiruri de echipamente si logistica, 7 tiruri de accesorii, fara a lua in calcul cele cu frigidere si bauturi, dau startul sambata, 24 iulie caravanei de 3 camioane care va porni...
Cum a facut Internet Corp 1,5 Mil. EUR din publicitate online?
Joi, 15 Iulie 2010
 In totalul veniturilor, aproximativ 60% a fost atras din display advertising, 35% din volumul de business este reprezentat de proiectele speciale de publicitate online, in timp ce reclamele contextuale si alte venituri au fost sub 5%, estimeaza Mihai Seceleanu, CEO al Internet Corp
Cont de 150-200 mii EUR creatie UPC a plecat de la muschetarii Funny la McCann Erickson
Vineri, 09 Iulie 2010
 Contul de creatie era administrat de mai mult ani de atelierul de creatie Funny. Estimat la peste 1,5 Mil. EUR, bugetul de media a trecut de la inceputul acestui an la Next...
Cat poate plati Sanoma Hearst pentru un site?
Luni, 05 Iulie 2010
 „In acest an nu ne mai intalnim foarte mult cu atitudinea „asteptam sa treaca criza” a proprietarilor de site-uri a afirmat pentru AdPlayers Adina Vasilescu, director de new media la Sanoma Hearst, a carei divizie regionala online a cumparat de curand magazinuldecase.ro
De ce n-a lucrat Bergenbier Fotbal cu Leo Burnett si s-a facut cu Kick Off ?
Joi, 17 Iunie 2010
 „Ideea creativa a campaniei le-a apartinut celor de la Kick Off si era  firesc sa o implementam cu ei”, Tiberiu Mercurian, director de marketing, Bergenbier
Descalificare rautacioasa la Effie: Poiana aruncata la cos de culoarea fontului sub un grafic!
Luni, 14 Iunie 2010
 Peter Jansen, de la Cohn and Jansen, agentia care a inscris cazul, este dezamagit ca pentru o mica scapare  de forma la scrierea cazului,...
Culisele Effie. Descalificarea si schimbarea categoriei.
Joi, 03 Iunie 2010
Dupa o discutie cu Sorin Psatta, Integrated Communication Director, Graffiti BBDO Romania si membru in Comitetul de Organizare Effie 2010, AdPlayers va dezvaluie cateva lucruri mai putin...
Piata de media se prabuseste la 308 Milioane EUR, de la 339 Mil. EUR in 2009
Miercuri, 02 Iunie 2010

Conform Media Fact Book 2010, investitiile in Tv pentru acest an sunt estimate la 209 Mil. EUR, Print 27 Mil. EUR, Radio 23 Mil. EUR, OOH 35 Mil. EUR, Internet Cinema 14 Mil. EUR.