Ordonare dupa: data / relevanta
Joi, 15 Decembrie 2005
Sub titlul de "Cartea Alba", grupul de agentii Leo Burnett, Starcom si Starlink promit, incepand cu editia din acest an, un raport sumar al agentiilor in fata jurnalistilor
Marti, 13 Decembrie 2005
Cele doua companii si-au unit fortele si urmaresc primul volum de media din Romania si, functionand independent, o cota de piata de aproximativ 15%
Vineri, 09 Decembrie 2005
Revista lunara de la Inter Press Group a intrat in portofoliul companiei de publishing a grupului MediaPro si va fi relansata in primele luni ale anului 2006
Miercuri, 07 Decembrie 2005
Sub verdele noii marci, operatorul de telefonie mobila lanseaza tarife unice indiferent de retea si vrea "comunicare mobila accesibila tuturor"
Marti, 06 Decembrie 2005
Animatia pentru spotul Elite ce contine "un nou inceput" este semnata de Hassan El Youbi, animator care care a mai lucrat cu Nicolas Cage si Ethan Hawke pentru "Lord of the War"
Marti, 06 Decembrie 2005
Patronat de Nadia Tataru - 90% ( General Manager ) si Felix Tataru - 10%, primul post de radio pentru copii emite in Bucuresti pe 99.3 FM si vinde publicitatea prin Splendid MediaZece
Miercuri, 30 Noiembrie 2005
Derulata prin Optimedia, campania de informare si publicitate pentru programul Phare – Coeziune Economica si Sociala (CES) al Uniunii Europene are un buget de 300.000 de euro si urmareste cresterea nivelului de cunoastere a beneficiilor aduse de investitiile realizate cu fonduri nerambursabile
Marti, 22 Noiembrie 2005
Sub sloganul "Ca sa te vezi la casa ta, treci intai pe la noi!" campania Brands&Bears are 5 executii Tv si una radio, iar pentru a prezenta conceptul cu veveritele, agentia s-a vazut nevoita sa parieze inca din licitatie un prim buget de productie
Luni, 21 Noiembrie 2005
Declaratia lui Felix Tataru, Director General GMP/ASHLEY Bucharest vine dupa numirea din ultima vreme a noilor Client Service Director – Mirela Angelescu, Creative Director – Emilian Arsenoaiei, BTL Director – Bogdan Kisescu si PR Director – Ioana Manoiu (foto)
Vineri, 18 Noiembrie 2005
Sub numele generic "Familia boabelor de cafea de calitate superioara", campania a fost lansata pe 10 noiembrie si cuprinde o macheta de presa si doua spoturi TV
Vineri, 18 Noiembrie 2005
In urma unei licitatii in doua etape, Prodal’94 deruleaza campania Tv cu nou infiintata Loco, Branding & Communication
Miercuri, 16 Noiembrie 2005
La trei ani de la infiintare, agentia lucreaza pentru proiecte si conturi apartinand Panfoods, Unilever, Porsche Leasing, Porsche Bank, Karom Drinks, Total Sport FM, Sensiblu, Conagra Foods, Trinity Insurance Brokers, Total Air si Global Travel
Miercuri, 16 Noiembrie 2005
Pentru o mai buna reprezentare a agentiilor, acesta este format din Adrian Dura / Euro RSCG, Radu Florescu / Saatchi & Saatchi, Tereza Munteanu / Y&R, Victor Dobre / JWT, Serban Alexandrescu / Headvertising, Ioana Iordache / Leo Burnett si Mihail Vartosu / Grey Worldwide
Luni, 14 Noiembrie 2005
Compania lucreaza pe creatie Bergenbier cu Leo Burnett, Stella Artois cu Draft, Noroc cu Headvertising si Beck's cu McCann, pe conturile BTL Bergenbier, Stella si Beck's cu agentiile Punct, Momentum si Making Of, iar pe media cu Universal McCann
Luni, 14 Noiembrie 2005
Pentru prima data pe plan local, agentia de publicitate scoate pe poarta "fabricii" din Bucuresti o campanie la vehiculele autoutilitare Renault si o campanie promotionala la gama de autoturisme Renault
Vineri, 11 Noiembrie 2005
Flanco World din Brasov a fost promovat local pe televiziune, radio, presa scrisa si outdoor, evenimentul de lansare fiind organizat de McCann WorldGroup, prin agentia Momentum
Vineri, 11 Noiembrie 2005
„Este timpul ca agentiile de comunicare din Romania sa depaseasca stadiul declaratiilor de intentie.” a afirmat Cristofor Iosub, Deputy Managing Director la numirea lui Doru Rusanescu in functia de Trade Marketing Manager
Joi, 10 Noiembrie 2005
Incepand cu luna octombrie, agentia Ogilvy & Mather se ocupa de contul de publicitate, cel de media fiind derulat de MindShare
Joi, 10 Noiembrie 2005
Agentia de publicitate a trimis cvasi-majoritatea vedetelor postului de televiziune in filmele si printurile "Masina pornita", "Pompierii in actiune", "Teatrul de copii" si "Echipa de rugby"
Miercuri, 09 Noiembrie 2005
Obiectivele primei etape ale rebranding-ului, campania co-branded, au fost reiterarea valorilor Connex si introducerea valorilor Vodafone pe piata din Romania
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: