Rezultatele cautarii dupa : "oficialii"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Bergenbier Q-Pack Next Generation merge pe un plus de 10%
Marti, 14 Martie 2006
In 2005, vanzarile de Q-Pack au reprezentat 31.5% din totalul vanzarilor Bergenbier, Interbrew estimand ca noul ambalaj sa aduca vanzari mai mari datorita zonei grip, "ce permite manevrarea cu mai mare usurinta a  Bergenbier Q-Pack"
RMG Connect a lansat EuroLine Style pentru Euroline Retail Service
Marti, 14 Martie 2006
Divizia de BTL a agentiei Scala JWT a organizat pentru Euroline Retail Service evenimentul de lansare al cardului ce sponsorizeaza exclusiv programul umanitar "Moda tinteste cancerul mamar"
Notorious semneaza Lansare de mama focului pentru Bosch Security Systems
Joi, 09 Martie 2006
Cea mai noua divizie a Grupului Bosch in Romania a lansat cu Notorious Advertising, la Teatrul National din Bucuresti, noua centrala modulara de detectie incendiu, instalata recent si in incinta Teatrului National de Opereta
Regie Stapanul Inelelor pentru Borsec
Joi, 09 Martie 2006
Agentia de publicitate Grey Worldwide Romania a tras filmul noului spot de imagine "Intrecerea fantastica" pentru Romaqua Group cu regizorul Randall Cook, cunoscut pentru efectele speciale din filmele "Stapanul Inelelor" si "King Kong"
Media Lavazza la Foote, Cone & Belding
Joi, 09 Martie 2006
Foote, Cone & Belding Bucharest coordoneaza de la inceputul anului in media pentru campaniile producatorului de cafea din Romania si Bulgaria, prima dintre acestea derulandu-se in perioada martie – mai sub denumirea "First Class Espresso Experience"
BTB Advertising promoveaza BMW Seria 1 de la Automobile Bavaria
Marti, 07 Martie 2006
Cu o cifra de afaceri de aproximativ 1,5 milioane EUR in 2005, potrivit Lindei Willy (Foto) Executive Director, agentia de publicitate a implementat si deruleaza pe media din Romania campania ce se desfasoara la nivel national, in presa scrisa, TV, radio si outdoor, precum si campanii locale
FRIENDS Advertising a incheiat 2005 cu 1,8 milioane EUR
Joi, 02 Martie 2006
Agentia a trecut in anul 4 avand in portofoliu clienti cum sunt contul regional in 16 tari al diviziei Canon Photo-Video CEE,  marci ale Unilever (cu proiecte pentru brandurile Sunsilk, Dero, Omo, Dove), UniCredit Romania, TinaR, Medrom, Walmark, Medrom, KGK (branduri Saunier-Duvall, Airwell), Siemens Romania
Adrian Preda pleaca, Bogdan Mirica preia conducerea
Miercuri, 01 Martie 2006
"Cred ca Bogdan este o mare valoare si ca va dovedi ca poate fi si un mare Director de Creatie", a declarat Dan Moraru, Managing Director, Graffiti BBDO la preluarea conducerii departamentului de creatie
De maine, Time Out la timp liber
Miercuri, 01 Martie 2006
Potrivit Ancor Publishing, detinatoarea licentei Time Out pentru Romania, revista de timp liber este condusa de Anca Ionita – Publisher ( ex-redactorul sef la Business Review) si va fi publicata de doua ori pe luna in 20.000 de exemplare, la un pret de 2,90 RON
Mercedes-Benz Viano la GAV|Scholz&Friends Bucuresti
Marti, 28 Februarie 2006
Sub sloganul "Cauti in van altul mai bun", agentia a implementat in Romania campania internationala creata de DaimlerChrysler si Scholz & Friends Berlin pentru autoturismul multifunctional (MPV)
Sanoma Hearst Romania scoate Cosmopolitan Magic
Marti, 28 Februarie 2006
Roxana Carausu, Marketing Manager, Cosmopolitan si Beau Monde spune ca revista Cosmopolitan are, potrivit datelor BRAT (septembrie 2005), un tiraj de 43.000 exemplare si media lunara de difuzare de 35.382 exemplare, audienta fiind de 236.500 persoane (SNA aprilie 2005)
Publicis trece Claritine pe publicul larg
Duminca, 26 Februarie 2006
Schering-Plough va schimba comunicarea Claritine de la publicul de specialitate la publicul larg, odata cu trecerea de curand a medicamentului de la statutul "eliberat cu prescriptie medicala" (RX) la cel "fara prescriptie medicala" (OTC)
Internetul a devenit sursa principala de informare Ilco Kwast
Miercuri, 22 Februarie 2006
Group Brand Manager-ul Heineken motiveaza alegerea site-ului www.championsplanet.ro  ca suport principal de comunicare al campaniei Heineken "Welcome to Champions Planet" derulate de Grey Worldwide Romania (ATL, BTL) si Mediacom (media) in perioada 15 februarie – 1 mai 2006
Paul Renaud:
Marti, 21 Februarie 2006
Declaratia lui Paul Renaud, Director de Marketing Romtelecom a fost facuta la lansarea noii campanii “Numere Favorite” semnata de Grey Worldwide Romania
Radu Budes: Este momentul sa renuntam la terminatia zece
Luni, 20 Februarie 2006
Managing Partner la "cea mai mare regie de vanzari de publicitate multimedia si consultanta in marketing din Romania", Budes a afirmat legat de revenirea la vechiul nume al companiei ca "Splendid Media Zece a fost un brand utilizat pentru a comunica fuziunea cu Media Zece"
ComandaBergenbier-fara umbreluta
Luni, 20 Februarie 2006
Noul spot "Comanda" pentru Bergenbier semnat de Leo Burnett este "un spot care se pliaza pe aceeasi asociere cu lumea barbatilor vorbind despre masculinitate si complicitatea masculina"
Burda Romania se poate lauda cu cel mai eficient mesaj
Marti, 14 Februarie 2006
Potrivit reprezentantilor trustului, Practic in Bucatarie are un cost de 3,5 euro per mia de cititori (CPT),  3,7 euro Practic Idei pentru casa, gradina si apartament, iar Casa Lux 9 euro
First One Communication tinteste pozitia de lider pe piata serviciilor de relatii publice si comunicare din Romania
Luni, 13 Februarie 2006
Compania este rezultatul unei actiuni prin care GCS ISSUE Management si RSLB Partners intra pe piata relatii publice din Romania printr-un parteneriat cu One Communication
Ulker (..) nu este destul de cunoscuta in Romania Ender Bolat, General Manager, Ulker Romania
Duminca, 12 Februarie 2006
La inaugurarea noii fabrici de langa Bucuresti, seful companiei spune ca sub emblema "fabricat in Romania" o echipa de 300 de oameni are acum sansa de a transmite consumatorilor romani mesajul privind standardele de calitate ale produselor Ulker
Lucian Georgescu: Am concurat cu foarte putine lucrari la AdPrint
Joi, 09 Februarie 2006
"Am concurat cu foarte putine lucrari la AdPrint si regretam ca nu am reusit un rezultat mai bun", a declarat managing directorul Gav | Scholz & Friends, care mai spune ca ii bucura succesul colegilor prusaci la Kronstadt