Rezultatele cautarii dupa : "oficialii"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 2 3 4 5 6 »
AdPlayersREPORT 2017: Grupul TDG estimeaza ca a incheiat 2016 cu o crestere de aproximativ 30%. Pentru Romania, crestere estimata de 40%.
Joi, 05 Ianuarie 2017
Pentru operatiunile din Romania, grupul international de companii cu activitate in industria digitala estimeaza o crestere de aproximativ 40%, a afirmat pentru adplayers Dragos Stanca, Managing Partner, ThinkDigital Romania, oficialul de business TDG de la Bucuresti.
Galeriu & Partners (The Group) isi prezinta planurile La Biblioteca, in Cismigiu.
Joi, 22 Decembrie 2016
 Restaurantul din parcul Cismigiu este si loc de evenimente corporate, dupa cum anunta promotorii locului. La Biblioteca dispune de inca o sala perfecta pentru proiectari de planuri marete.
Campania Nokian Tyres semnata in Cehia sub indrumarea lui Razvan Capanescu (McCann Praga)
Marti, 20 Decembrie 2016
Cea mai noua campanie Nokian Tyres este semnata in Cehia sub indrumarea romanului Razvan Capanescu, Creative Director la McCann Praga,
Departamentul de Justitie din SUA cu ochii pe achizitiile in publicitate. IPG: cooperam cu guvernul
Miercuri, 14 Decembrie 2016
 Daca pana in prezent, atat reprezentanti ai departamentului de justitie cat si grupuri de marketing si comunicare precum Omnicom sau WPP nu au comentat pe marginea subiectului, IPG (Mullen Love, FCB, McCann) a transmis deja o pozitie publica in care a admis ca Divizia Antitrust din cadrul Departamentului de Justitie din SUA (Department of Justice...
Toate posturile Intact TV pot fi urmarite HD.  In prezent, pe Telekom, Orange TV, Akta, Nextgen si Ines
Luni, 28 Noiembrie 2016
Conform trustului de media, emisia HD a posturilor Antena 1, Antena 3, Antena Stars, Happy Channel si ZU TV  este preluata, in prezent, de companiile Telekom, Orange TV, Akta, Nextgen si Ines. 

Buget de aproape 500.000 de euro in campania Dona (800.000 euro, tarife lista). Creatie Publicis Romania
Joi, 03 Noiembrie 2016
Realizata cu sprijinul agentiei Publicis Romania, campania „Preturi mai mici decat te astepti” va fi prezenta pe TV, radio, outdoor (branding de autobuze si prezenta in statiile de metrou din Bucuresti), indoor (clinici medicale), in materialele din farmacii si in mediul...
LPF vrea cresterea numarului de spectatori si clientilor de publicitate
Vineri, 14 Octombrie 2016
 Liga Profesionista de Fotbal isi propune, in noul sezon, sa creasca numarul suporterilor prezenti pe stadion si al companiilor interesate de comunicarea directa cu fanii fotbalului profesionist. 
 TEX merge pe tinuta Danei Rogoz. Buget de zeci de mii de euro pe celebritatea vedetei de televiziune.
Vineri, 23 Septembrie 2016
 „Modul in care ea gandeste fiecare tinuta se identifica cu spiritul Carrefour, fun si inovator” motiveaza reprezentantii de marketing ai lantului de magazine, pentru adplayers, colaborarea celebrei realizatoare tv cu noul Catalog de toamna TEX 2016.
Peste 350.000 euro si mai mult de 200 de elevi in Digitaliada de la Orange.
Luni, 19 Septembrie 2016
 Avand ca tinta peste 200 de copii din clasele V-VIII si dascalii acestroa, Fundatia Orange a investit pana in acest moment peste 350.000 de euro in proiectul pilot Digitaliada de invatare prin metode digitale in 10 scoli din mediul rural.
Buget de peste 200.000 de euro in noua campanie ALTEX “Fara Teama. Media la Media Investment (The Group).
Vineri, 16 Septembrie 2016
Campania de comunicare Altex se va desfasura in perioada 15 septembrie – 15 noiembrie si se deruleaza in media TV, Radio, Online si Out of Home (OOH) si este administrata de de agentiile Cohnandjansen JWT (Creatie si strategie),...
Romania a atras fonduri europene de 2,9 Miliarde de euro de la inceputul anului 2016
Luni, 22 August 2016
 Romania a atras de la inceputul anului 2016 fonduri europene de 2,9 miliarde de euro, suma aferenta exercitiului financiar 2007-2013, arata Ministerul Fondurilor Europene intr-o comunicare publica, citand date dintr-un interviu acordat hotnews de catre Primul Ministru al Romaniei, Dacian Ciolos. 
Un start-up online romanesc de 500.000 de euro a deschis in SUA. Retargeting.Biz Los Angeles.
Miercuri, 17 August 2016
Lansat acum si la Los Angeles, Retargeting.Biz mai dispune de prezenta locala in Bulgaria si Polonia, insa Rares Banescu si Mugur Frunzetti, antreprenorii care dezvolta proiectul, afirma ca sunt in discutii avansate si cu parteneri din Italia.
Certificari de business de aproape 1 milion de euro. Clientii dau 2.700 de euro + TVA pentru un program
Joi, 21 Iulie 2016
 Cu o cifra de afaceri de 850.000 de euro pe an in 2015, Interact opereaza si programul de certificare de business Emergenetics cu Geil Browning, pentru care clientii scot din buzunar 2.700 euro + TVA.
InternetCorp a semnat cu Mapp Media pentru Waze si Tunein. Reprezinta exclusiv publicitatea premium pe aplicatiile mobile.
Marti, 12 Iulie 2016
 Potrivit editorului, consumatorul de continut foloseste un dispozitiv mobil intre 11 si 50 de ori pe zi, iar in peste 50% din timp il petrece pe aplicatii.
 BT deschide cont pentru Bucurestiul Intreprinzator cu Next Advertising, Rogalski Damaschin si Three
Miercuri, 22 Iunie 2016
 „Campania vine sa intareasca ideea ca Banca Transilvania este banca oamenilor intreprinzatori, care sustine business-urile cool” spun autorii proiectului
Ray-Ban a inchis in Romania 33 site-uri cu produse contrafacute. Alte 39 in curs de inchidere. Vezi lista.
Joi, 16 Iunie 2016
 Potrivit detinatorului marcii, rezultatele cautarilor pe Google sunt dominate de site-uri ilegale- 6 din primele 10 rezultate si 5 din primele 9 rezultate organice sunt reprezentate de site-uri care vand produse contrafacute!
 Fum si sute de calatori evacuati la Metrou. Tremura si firmele de publicitate indicate de Metrorex?
Marti, 14 Iunie 2016
 Cu un demers inceput dupa incendiul din luna aprilie, adplayers incearca si astazi sa afle, pe langa raspunsul Metrorex, daca firmele ce reprezinta spatiile de publicitate la metrou au structurile si panourile de publicitate avizate la incendiu sau altfel spus, ignifugate. 
Campania noului Gostat (Cris-Tim), semnata de Bloom Communication, We-Do si Impressum.
Miercuri, 08 Iunie 2016
 Comunicarea integrata a fost realizata de agentiile Unity Group: Bloom Communication – branding, creatie, digital si Social Media, We-Do Communication – Media Buying, Impressum Communication – PR, Nomenius - consultanta inregistrare marci  si proprietate intelectuala.
 Pierderi de 50% din achizitii online. 22 mln USD din adblocking. SAP Exchange Media promite eficienta.
Vineri, 03 Iunie 2016
 Campanii-pilot si teste sunt realizate deja cu unele dintre cele mai mari companii la nivel mondial, inclusiv Beiersdorf (Nivea), Deutsche Post DHL Group (SIMSme) si Ernst & Young
Aviz ISU pe publicitatea la Metrou? Obligativitatea ca materialele de publicitate sa respecte normele PSI –ISU apartine firmelor de publicitate
Vineri, 13 Mai 2016
Regia mai arata ca: „In statiile metroului se pot amplasa spatii comerciale si panouri de publicitate fixate rigid, avizate de S.C.T.M.B. METROREX S.A. si de proiectantul general. Proiectarea si exploatarea spatiilor comerciale se va face fara sa se aduca atingere functionalitatii si sigurantei metroului, cu...
« 2 3 4 5 6 »