Rezultatele cautarii dupa : "oficialii"
Ordonare dupa: data / relevanta  
BMW accelereaza seria Golf Cup
Miercuri, 27 Septembrie 2006
Automobile Bavaria a organizat împreuna cu BtB Advertising, pentru a patra oara consecutiv, competitia nationala BMW Golf Cup International, una din marile linii care directioneaza implicarea BMW în organizarea si sponsorizarea de evenimente sportive, printre care se numara golful, yachting-ul si motociclismul
Auto, 17
PAPI: 500.000 de Euro în re-branding
Miercuri, 27 Septembrie 2006
Procesul de re-branding finalizat de BrandTailors a durat un an si jumatate, iar întrega actiune "a necesitat investitii de peste 500.000 de Euro, de la advertising, media, packaging, trade, pâna la matritele de produs", declara Alexandra Chirica, Director Marketing - Ciocolata Kandia-Excelent
Sensiblu se muta de la Saatchi&Saatchi la OgilvyOne România
Marti, 26 Septembrie 2006
Decizia de alegere a OgilvyOne a fost luata în urma unei licitatii, contul fiind anterior în portofoliul Saatchi&Saatchi si primul job în publicitate al sefului de creatie al agentiei
Auto, 17
Autodesk face campanie anti-piraterie
Marti, 26 Septembrie 2006
Campania pentru cel mai mare producator mondial de software de proiectare pentru PC este  gestionata si dezvoltata de distribuitorul român A&C International cu sprijinul shop-ului de creatie Wave Design
Promotie Jurnalul National cu premii de 100.000 EUR si 100.000 de abonamente
Luni, 25 Septembrie 2006
"Suntem numarul unu, iar acest lucru obliga", sustine Marius Tuca, Directorul Jurnalului National, cotidian care, pe lânga premii în valoare de 100.000 de euro puse la bataie în concursul "Milionar peste noapte", mai adauga în promotie si un numar de 100.000 de abonamente speciale
Carrefour a intrat în 323 de scoli
Luni, 25 Septembrie 2006
În saptamâna 18 – 22 septembrie 2006, Carrefour a intrat în 323 de scoli din Bucuresti si din alte 3 orase (Brasov, Ploiesti si Constanta), unde a urat “Bine ati venit la scoala!” si a acordat elevilor, din cele 830 de clase I, un numar de 280.000 de premii si 2.490 de ghiozdane cu rechizite
Orange intra în spatiul social
Vineri, 22 Septembrie 2006
Promitând sa dea tonul la tendinte în retailul telecom, pe lânga noi modele de telefoane, proaspat inauguratul Orange Concept Store aduce clientilor gustarea sau cafeaua, presa scrisa si stirile, ori posibilitatea de a lucra pe un laptop, în acelasi spatiu
Spoon Media câstiga al doilea Retail
Miercuri, 20 Septembrie 2006
"Alaturi de Kaufland, Baumax este al doilea client de retail din portofoliul agentiei, în ordinea în care au fost ei câstigati", a afirmat pentru AdPlayers, Claudia Chirilescu (foto), Director General, Spoon Media
Leo Burnett angajeaza Leo Academy II
Miercuri, 20 Septembrie 2006
Testul de admitere pentru noua serie de cursuri intensive despre publicitate este disponibil, din 18 septembrie pe site-ul www.leoacademy.ro, cei aproximativ 30 de cursanti selectati urmând sa beneficieze de o latura aplicativa mai dezvoltata
Ema Prisca este Associate Creative Director la Graffiti BBDO
Miercuri, 20 Septembrie 2006
Ex Senior Copywriter la Leo Burnett, Ema Prisca (foto) a mai lucrat pentru conturi de comunicare cum sunt BCR, Prigat, Cris-Tim, P&G sau Muzeul Grigore Antipa
FRIENDS câstiga încrederea Fundatiei Copii Sanatosi
Miercuri, 20 Septembrie 2006
Fundatia "Copii Sanatosi " împreuna cu FRIENDS Advertising, MEDROM - Healthy Thinking, Grey  Worldwide România si Event 4You au lansat cea de-a treia etapa a campaniei de comunicare, având ca obiectiv pe termen lung reducerea numarului de malformatii în rândul copiilor nou nascuti
Hagi s-a transferat la Vodafone
Marti, 19 Septembrie 2006
Dupa mai mult de 10 ani de publicitate cu McCann Erickson si marci precum Coca-Cola, Gillette, Texaco, agentia de publicitate condusa de Bogdan Enoiu joaca acum cu Hagi "mai mult fotbal pe telefonul mobil!" pentru Vodafone
La Dolce Vita ruleaza si în România
Marti, 19 Septembrie 2006
Peroni Nastro Azzurro  lanseaza noua campanie de comunicare globala si pe piata româneasca, un omagiu adus uneia dintre creatiile cele mai reprezentative pentru stilul tipic italian: La Dolce Vita, capodopera cinematografica a lui Federico Fellini
FCB Bucharest în promotie Glade
Marti, 19 Septembrie 2006
Realizata în colaborare cu agentia de publicitate Foote Cone & Belding Bucharest si derulata în perioada 15 septembrie - 15 decembrie 2006, promotia Johnson Wax pentru Glade cu premii în valoare totala de 30.000 euro are sloganul "Alegi ce-i mai bun, câstigi ce-i mai bun" si se desfasoara în media prin Universal McCann
Media Insight pune Bigotti pe TV
Marti, 19 Septembrie 2006
Potrivit agentiei de media conduse de Bogdan Prajisteanu (foto), din luna septembrie, campania media pentru Bigotti va avea ca principal suport de comunicare televiziunea, brandul urmând sa comunice printr-un proiect special ce va demara pe posturile de televiziune Antena 1 si Antena 3
23
Quelle România: 70.000 de clienti într-un an de la intrarea pe piata
Luni, 18 Septembrie 2006
Cu un catalog de produse tras într-un tiraj de 250.000 de exemplare, compania cu vânzari prin posta vrea în 2007 o cifra de afaceri de 7 milioane de EUR si are ca obiectiv atingerea pozitiei de vârf pe piata locala a comertului prin posta
Grey da ClickNet Express Explosion II
Joi, 14 Septembrie 2006
În noua campanie semnata de Grey Worldwide, Romtelecom arunca pe piata "viteza mai mare si preturi mai mici" spune Alfred Borcan, Brand Marketing Manager, campania fiind derulata în perioada septembrie – octombrie 2006  pe principalele canale TV, presa, cinema, radio, Internet si OOH
Finans International Leasing IFN a ales propaganda de la Propaganda
Miercuri, 13 Septembrie 2006
"Pe lânga rezolvarile creative, agentia ofera solutii în zona de marketing si are o abordare globala si strategica a domeniului nostru de activitate", motiveaza alegerea agentiei de publicitate Propaganda, Beatrice Boban de la Departamentul Relatii Publice si Comunicare, Finans International Leasing IFN
Cris-Tim revine la Îti place sa manânci sanatos
Marti, 12 Septembrie 2006
"Prin noua campanie de imagine intentionam sa ne apropiem de capacitatea maxima de 160 – 170 tone/zi", afirma oficialii de marketing Cris-Tim legat de obiectivele campaniei semnate de Leo Burnett si derulate de Starlink, amintind de campania de lansare a Salamului Sasesc Cris-Tim, care, sub acelasi slogan, în anul 2002, a condus rapid compania catre vârfuri de vânzare de 60 tone/zi
BRAT vrea si online, în aprilie 2007
Luni, 11 Septembrie 2006
Saptamâna aceasta, Comisia Tehnica a Departamentului Internet din cadrul BRAT va stabili prima descriere completa a sistemului de masurare online si prima versiune a cererii de oferte, care sa cuprinda masurare de trafic, audienta si profile demografice pentru utilizatorii site-urilor, primele audiente urmând sa fie cunoscute în aprilie 2007