Cotidianul de afaceri Business Standard are o noua formula grafica, optimizata, „Standard 3.0” cum il numeste Cristian Lipan, Art Director Business Standard
Potrivit unor surse apropiate companiei, noua companie se vanumi TruMedia Research si va fi condusa de Tudor Fulea, fost Head of Global Knowledge Center in cadrul Leo Burnett si unul din fondatorii Proximity si Cupon Pro
Contul de aproximat la 4-5 Milioane EUR ar urma sa ajunga in portofoliul noii agentii de media incepand cu luna noiembrie.
Directorul de creatie al agentiei de publicitate conduse de Felix Tataru a fost Associate Creative Director la Grey
„Am lansat marca de ciocolata, de origine belgiana, Côte d`Or ce va completa portofoliul nostru de marci de succes de pe piata romaneasca: Poiana, Milka, Africana”, declara Lachlan Grave, Director General
Pe langa mediile traditionale folosite in planurile de media – TV, Outdoor -
Divizia de produse de lux L’Oreal a ales agentia de relatii publice Nicola Porter Novelli si agentia de organizare de evenimente Events&Production (ambele The Group), pentru comunicare si organizare de evenimente in 2008
Contul de media era administrat exclusiv de divizia de media de la Tempo, agentie care administra si contul de creatie
Consiliul s-a pronuntat impotriva modificarii legii audiovizualului de catre Senatul Romaniei conform careia programele de stiri ar urma sa aiba, in pondere egala, stiri cu teme pozitive si, respectiv, negative
Inchiderea redactiei BBC WS in limba romana afecteaza 46 de angajati (30 la Bucuresti, 4 la Chisinau si 12 la Londra) si va duce la o economie de 1,3 milioane de lire sterline.
Ian Gearing a ocupat timp de 5 ani pozitia de director general al Friesland Foods Malaezia si alti 5 ani pe aceeasi pozitie in Tailanda
Dupa ce a parasit Leo Burnett Romania, potrivit unor surse din piata, contul de creatie ar urma sa intre in portofoliul Publicis Romania
"Generatia actuala de business este una predestinata afacerilor, una cu date genetice care predispun la mediul concurential”, spune Bogdan Muresanu, Creative Director Addict Advertising despre noua campanie de imagine
Parteneriatul online pus pe picioare la inceputul acestui an era estimat la o treime din piata: 4,5 – 5 Milioane EUR
Pana de curand compania care semna auditul de tiraje pentru publicatii, Deloitte a fost exclusa din Biroul Roman de Audit al Tirajelor