Ordonare dupa: data / relevanta
Joi, 10 Martie 2011
Contul este aproximat de AdPlayers la cateva sute de mii de euro pe an. Cine va castiga creatia dupa Odyssey (2005), Graffiti BBDO (2007) si Brandstalk (2008) ?
Marti, 08 Martie 2011
Estimata de AdPlayers la un buget de 300.000 EUR, campania promotionala integrata pentru lactatele Milli dureaza trei luni si are premii totale in valoare de peste 52.000 EUR (223.579 lei)
Joi, 03 Martie 2011
Contactati de catre AdPlayers, oficialii de comunicare Romtelecom nu au oferit inca un raspuns in privinta amanarii procesului de relansare a licitatiei promis la sfarsitul anului trecut
Miercuri, 02 Martie 2011
Fosta Lowe PR, acum GolinHarris, a inregistrat in 2010 o cifra de afaceri in jur de 1 Milion EUR. Printre clienti castigati de agentie in 2010 s-au numaratVineri, 25 Februarie 2011
Potrivit unor surse din piata in licitatia de creatie si strategie Peugeot au mai participat, printre altii, agentiile de publicitate ADDV Euro Rscg si Brandstalk
Marti, 22 Februarie 2011
Din informatiile AdPlayers, la licitatia finalizata in ianuarie au mai participat Graffiti BBDO si Bridge Communication
Vineri, 18 Februarie 2011
Dupa o licitatie castigata anul trecut, parteneriatul a fost extins anul acesta si va include tool-uri noi, cu focus pe comunicarea brandului in zona de media relations si servicii de PR online
Vineri, 11 Februarie 2011
Dupa un parteneriat pe evenimentele organizate incepand din 2002, Euroexpo a decis sa-si ia evenimente de aproximativ 1 Milion EUR si sa plece in alte locatii
Marti, 08 Februarie 2011
Media Direction a pierdut contul de media Mars & Wrigley, la capatul unui proces de selectie in care, potrivit informatiilor AdPlayers, agentia de media a ajuns in finala licitatiei impreuna cu OMD. Conform paginademedia.ro, contul a fost castigat de OMD.
Marti, 01 Februarie 2011
Cu tiraje de la 100-150.000 exemplare pana la peste 500.000 exemplare, proiectele speciale si suplimentele editate de companiile Medien Holding au fost inserate nu numai in produsele grupului ci si in publicatiile altor editori
Luni, 31 Ianuarie 2011
Cu un buget pe piata romaneasca aproximat de AdPlayers la 50.000 EUR, comunicarea producatorului si distribuitorului de hartie si suport de comunicare face parte din campania mondiala „Just ask Antalis”, si are ca tinta segmentul de afaceri si cel profesional
Marti, 25 Ianuarie 2011
Mutarea a avut loc in urma unei licitatii organizate la sfarsitul anului trecut la care, din informatiile AdPlayers, au mai participat alte 3 agentii de publicitate
Luni, 24 Ianuarie 2011
Evenimentul de lansare TLC a fost organizat de grupul Millenium Communications impreuna cu Luna Promotions dupa o licitatie la care au mai participat Headvertising si Men In Black
Luni, 17 Ianuarie 2011
Comunicarea dezvoltata de agentia condusa de Mihai Craiu contine trei spoturi TV si trei spoturi radio care se vor difuza pe posturi TV si radio nationale, la care se adauga...
Marti, 11 Ianuarie 2011
Specializata in servicii de e-CRM, agentia de comunicare interactiva din grupul Mediapost Hit Mail condusa de Adrian Alexandrescu (foto) a incheiat cu o cifra de afaceri de aproape 2,5 Mil. LEI anul 2010, si 4 Mil. LEI dupa primii doi ani de la intrarea pe piata
Miercuri, 15 Decembrie 2010
Potrivit unor informatii AdPlayers, din cursul diminetii de astazi, Praktiker Romania se desparte de Dan Todor, Director Marketing al companiei care lucreaza in firma incepand din...
Marti, 23 Noiembrie 2010
Agentia de publicitate Friends Advertising a castigat 6 clienti noi cu proiecte propuse direct si 2 clienti in urma unor licitatii. Compania estimeaza ca, in total, va avea in 2010 o cifra de afaceri similara cu cel din 2009, atunci cand incheia anul cu aproape 1 Mil. EUR din creatie si strategie ( 3,8 Milioane lei )
Joi, 18 Noiembrie 2010
Cu 10.000 EUR din inscrieri si 70.000 EUR din sponsorizari, veniturile au acoperit bugetul festivalului a fost de 64.000 euro, la care s-au mai adaugat bugetele de activare ale sponsorilor competitiei
Joi, 28 Octombrie 2010
Cu planificare urmarita indeaproape de marketingul HP, contul de achizitie de media pentru campania din jurul sarbatorilor tinteste atat segmentul comercial cat si cel de larg consum...
Miercuri, 27 Octombrie 2010
Prima creatie Milka pentru Kraft Foods este semnata de Ogilvy & Mather (Ogilvy Group Romania) care a produs si primul spot tv Milka in Romania, iar bugetul de media este administrat de Starcom Media Vest (Leo Burnnett Group)
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: