Rezultatele cautarii dupa : "oferta"
Ordonare dupa: data / relevanta  
BryColi:acum si pentru ele īn picioare
Vineri, 23 Februarie 2007
Un catalog gratuit de marketing direct vinde pe jumatate de pagina, sub marca BryColi, un produs omologat de experientele neplacute ale urmaselor Evei la toaletele publice
Decizia CNA nr.194 din 22 februarie 2007, privind continutul audiovizual
Joi, 22 Februarie 2007
Consiliului National al Audiovizualului a votat Decizia nr. 194 din 22 februarie 2007, pentru modificarea Deciziei nr. 187 din 3 aprilie 2006 privind Codul de reglementare a continutului audiovizual
PR, GMP
GMP a concesionat Apa Nova
Duminca, 18 Februarie 2007
Apa Nova - concesionarul serviciilor publice de alimentare cu apa si de canalizare din Bucuresti, a ales agentia GMP ca partener in dezvoltarea comunicarii externe pentru urmatorii 2 ani, in urma unei licitatii publice si vizeaza comunicarea integrata ATL, BTL si PR
The Practice a cāstigat SAP
Vineri, 09 Februarie 2007
Potrivit The Practice, agentia de relatii publice a fost selectata īn urma unor cereri de oferta pe care SAP Romānia le-a facut anul trecut catre mai multe agentii de PR
TV, MTV
Boom TV cere investigatii la negocierile pentru Liga I
Joi, 08 Februarie 2007
"Negocierea pentru difuzarea meciurilor din Liga I din Campionatul intern este o farsa financiara jucata cluburilor de fotbal", sustine Ionut Bodea Director de Marketing care mai spune ca "Probabil ca o investigatie asupra acestei farse financiare ar schimba situatia īn favoarea cluburilor"
Media Galaxy a PRinstalat WindowsVista
Vineri, 02 Februarie 2007
Retailer-ul lanseaza sistemul Myria SE M03 cu Windows VistaTM preinstalat, si care, potrivit Ruxandrei Voda, Director Marketing, a intrat si īn planul de comunicare Media Galaxy
Initiative a cāstigat BMW Europa de Est
Joi, 18 Ianuarie 2007
Agentia de media Initiative a cāstigat contul BMW, inclusiv Mini, pentru operatiunile de media strategy, planning & buying derulate īn Europa de Est, contractul fiind valabil pentru cinci tari: Cehia, Slovenia, Slovacia de la 1 februarie, Romānia si Bulgaria īncepānd cu 1 iulie
Factor produce de 1.200.000 EUR, īn crestere de la 725.000 EUR, anul trecut
Luni, 18 Decembrie 2006
"Factor estimeaza pentru 2006 o cifra de afaceri de 1.200.000 EUR" a declarat, pentru AdPlayers, Tino Furtuna General Manager al casei de productie si post productie publicitara, īn crestere de la 725.000 EUR cāt īnregistra anul trecut, potrivit sefului companiei
Media Galaxy a vāndut, cu 1 Leu, 3000 de produse īn 3 saptamāni
Marti, 12 Decembrie 2006
"Conceptul produsului, si ideea de comunicare, apartin Altex iar campania de comunicare a fost dezvoltata cu sprijinul Leo Burnett", a afirmat, pentru AdPlayers, Ruxandra Voda, Director Marketing la Grupul Altex, referindu-se la Creditul "1 Leu" din reteaua Media Galaxy, demarat īn luna noiembrie
McCann Erickson īndeamna Vodafone sa faca pe cineva fericit
Luni, 27 Noiembrie 2006
Campania de Craciun pentru Vodafone transpune mesajul brandului "Traieste fiecare clipa" īn contextul sarbatorilor de iarna, spune agentia, fiind declinata īn spoturile "Disco" & "The town square", executii print, outdoor, radio, stickere si web
Media 2ND a creat site-ul DRP.GOV.RO
Luni, 20 Noiembrie 2006
Noul proiect eGovernment al Departamentului pentru Relatia cu Parlamentul drp.gov.ro (www.drp.gov.ro ) īi urmeaza site-ului SGG.RO pentru Secretariatul General al Guvernului (www.sgg.ro), lansat de catre companie īn luna mai
Adtv Crowdvertising duce televizorul īn orice multime tinta
Joi, 16 Noiembrie 2006
Initiatorii noului concept spun ca noul canal media neconventional ADtv consta īn sisteme audio-video portabile, mobile si autonome, purtate īn spate de promoteri īn orice multime tinta - statii de metrou, mall-uri, concerte, campusuri universitare, dar mai ales la punctele de vānzare
Libertatea si ProSport: 45% īn Ringier
Marti, 07 Noiembrie 2006
Lucian Romascanu, Director Executiv al diviziei Ringier, Publicatii Bulevard si Sportive spune ca cele 2 produse (Libertatea si ProSport n.r.), cu toate extensiile de brand, īnseamna aproximativ 45% din cifra de afaceri a companiei (Ringier Romānia n.r.)
Graffiti BBDO si-a īncheiat polita la Allianz–Tiriac Asigurari
Luni, 06 Noiembrie 2006
Semnate de agentia condusa de Catalina Cernica, campania sub titlul "Lucruri marunte", pentru asigurarile de viata de la Allianz-Asigurari si-a īnceput difuzarea din 26 octombrie pe principalele posturi TV nationale, fiind declinata si pentru segmentul de presa scrisa
HVB Banca pentru Locuinte face promotie cu mānutele Spotlight
Sambata, 04 Noiembrie 2006
Contul a fost cāstigat de Spotlight īn urma unui pitch īn luna august a acestui an, promotia fiind comunicata prin intermediul undelor radio si materialelor la punctele de vānzare care se va īncheia īn luna ianuarie 2007
Banca Romāneasca ia credit BBDO
Marti, 24 Octombrie 2006
Campania pentru Banca Romāneasca este semnata de agentia condusa de Catalina Cernica fiind declinata pentru TV, presa scrisa, radio si internet
PR, 23
Fostul Redactor Sef la Cronica Romāna este noul Director de Publicitate
Luni, 23 Octombrie 2006
Dan Olteanu este noul Director de Publicitate al cotidianului la care s-a īntors de curānd Horia Alexandrescu, dupa ce a ocupat pozitia de Redactor Sef
Libertatea are un nou Redactor Sef
Joi, 19 Octombrie 2006
Thomas Landolt (foto) spune ca Ana Nita a fost "prima optiune din planurile succesorale ale companiei Ringier pentru ziarul Libertatea", dupa ce, potrivit trustul de media, Adrian Halpert, fostul Redactor-Sef al ziarului, a decis sa paraseasca Ringier Romānia
Varabiescu pleaca de la Media Direction
Miercuri, 18 Octombrie 2006
"Plec din MD (Media Direction n.r.) pentru ca am o oferta pe care la momentul actual o consider mai provocatoare", a declarat, pentru AdPlayers, Razvan Varabiescu, ce se va desparti din 20 octombrie de postul de Buying Director pe care īl are la specialistul de media, din 2001
Promotie Jurnalul National cu premii de 100.000 EUR si 100.000 de abonamente
Luni, 25 Septembrie 2006
"Suntem numarul unu, iar acest lucru obliga", sustine Marius Tuca, Directorul Jurnalului National, cotidian care, pe lānga premii īn valoare de 100.000 de euro puse la bataie īn concursul "Milionar peste noapte", mai adauga īn promotie si un numar de 100.000 de abonamente speciale