Ordonare dupa: data / relevanta
Joi, 10 Martie 2011
Contul este aproximat de AdPlayers la cateva sute de mii de euro pe an. Cine va castiga creatia dupa Odyssey (2005), Graffiti BBDO (2007) si Brandstalk (2008) ?
Joi, 16 Decembrie 2010
In fruntea UAPR au fost alesi Radu Florescu (Saatchi & Saatchi) - Presedinte, Cristian Mucichescu (OMD) – Vicepresedinte, Victor Dobre (IAA Romania) – Trezorier, Radu...
Marti, 05 Octombrie 2010
Titlul saptamanal urmeaza sa fie reprezentat de regia Media Point inca din aceasta saptamana
Joi, 23 Septembrie 2010
Regia de vanzari Media Point care va reprezenta Adevarul Holding este detinuta 100% de Odyssey si are ca tinta din publicitate pentru Adevarul Holding: 10 Milioane EUR pe...
Marti, 21 Septembrie 2010
Controlata 100% de Odyssey, Media Point - regia de vanzari Adevarul Holding - este in negocieri de consultanta de specialitate cu fostul director de vazari la Media Pro si mai apoi Realitatea Catavencu, Sorel Radu
Joi, 05 August 2010
Optimedia a castigat bugetul de media in urma unui pitch in care, potrivit informatiilor AdPlayers, au mai participat Zenith Media, OMD si divizia de media de la Odyssey
Miercuri, 04 August 2010
„A fost un proces mai lung de selectie. Mai intai a fost o selectie de credential, in care au participat mai multe agentii, dupa care au am primit un brief pe creatie si strategie pe care l-am casigat”, a afirmat Diana Flutur pentru AdPlayers
Miercuri, 04 August 2010
Cu 30 de angajati, compania fondata de Alex Cernatescu (28 ) si fratele sau, Andrei in 2007 are jumatate din business din servicii...
Joi, 29 Iulie 2010
„In mod normal, indiferent care ar fi companiile participante, procesul de selectie trebuia sa fie reluat de la inceput”, Peter Jansen (UAPR), ori „nu trebuia sa aiba loc” Cristi Mucichescu (OMD), despre licitatia Adevarul Holding
Joi, 29 Iulie 2010
Peter Imre (foto), Director General la Adevarul Holding, a afirmat pentru AdPlayers ca Marti, 27 Iulie 2010
Estimat la 4-5 Milioane de euro pe an desi, potrivit unor surse AdPlayers apropiate licitatiei, contul ar avea obiective de 6 Milioane de EUR, bugetul Adevarul Holding va fi...
Vineri, 11 Iunie 2010
Nici dupa sapte editii organizatorii festivalului nu au invatat publicul roman ca nu agentiile de publicitate sunt castigatoarele premiilor, ci intregul aparat din spatele masinariei...
Vineri, 04 Iunie 2010
Membrii juriului vor puncta fiecare campanie timp de doar 10 minute. Cine imparte cei 83 de oameni din juriu la categorii si care sunt categoriile de concurs ?
Vineri, 19 Martie 2010
Radio Lynx aduce in prezent aproape 20.000 EUR pe luna din publicitate preponderent din player-ul video, insa potentialul este de peste 500.000 de euro pe an, dupa cum sustine Alexandru Ciochia, unul din parteneri, care vede mai degraba un concurent in publicitatea offline decat cea online.
Vineri, 30 Octombrie 2009
IAA Young Professionals organizeaza B(rand) Yourself, un seminar de branding personal la care vor participa Cristina Simion (Edipresse AS), Alexandra Olaru (Unilever SCE), Afrodita Blasius (Bridge Communication) si Diana Flutur (Odyssey Communication)
Marti, 29 Septembrie 2009
22 de companii cu servicii de media si 500 de angajati totalizeaza 550 Milioane EUR, 1 pol de media, 15 agentii sub 30 Milioane EUR, 6 agentii peste 30 Milioane EUR
Luni, 28 Septembrie 2009
AdPlayers publica raportul agentiilor de publicitate AdPlayersREPORT 2009: ADVERTISING FULL SERVICES 2009, primul raport din seria AdPlayersREPORT 2009 realizat pentru fiecare...
Vineri, 25 Septembrie 2009
AdPlayers lanseaza din ultima saptamana a lunii septembrie AdPlayersREPORT seria de rapoarte anuale pe expertize de comunicare
Marti, 22 Septembrie 2009
Printre companiile care au inscris cursanti la Scoala IAA se numara Unilever, Pepsi, Hochland, Nestle, Ursus Brewries, Saatchi&Saatchi, Media Investment, Mercury 360, Odyssey, Publicis si altele.
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: