In ultimele doua luni, indicele de audienta (rating) pe publicul comercial a fost de maxim 1,2 % iar cota de piata maxima a fost 7,2%
Sorin Kosz, directorul televiziunii locale, a spus ca „Timisoara este o alegere fireasca in strategia de dezvoltare a statiilor locale Realitatea TV”
Cu 12 ani de publicitate, fostul sef de creatie de la Punct Advertising lucreaza in comunicare din 96, unde timp de 6 ani a activat in agentia Graffiti BBDO, iar din 2002 pentru compania de care s-a despartit in urma cu doua saptamani
Nominalizatii in finala festivalului si Castigatorii Internetics 2008 , prezentati AdPlayersLIVE de la Gala de premiere a festivalului de comunicare online
Premiul pentru Publisher-ul Anului nu s-a acordat, Agentia Anului la Internetics 2008 este Webstyler, iar trofeul Webvertiserul anului a fost acordat la 2 companii - Coca-Cola Romania si L'Oreal Romania. Castigatorii Internetics Live ( Refresh pentru cititorii in timp real ai evenimentului )
Agentia de publicitate Sister s-a implicat pro-bono, alaturi de Asociatia Ovidiu Rom, in organizarea si productia Balului care a avut loc pe 25 Octombrie la Palatului Parlamentului
Noua campanie de la Next TV se desfasoara in perioda 24 octombrie- 16 noiembrie
„Am lansat marca de ciocolata, de origine belgiana, Côte d`Or ce va completa portofoliul nostru de marci de succes de pe piata romaneasca: Poiana, Milka, Africana”, declara Lachlan Grave, Director General
Reteaua Grey va fi responsabila de comunicarea ATL pentru Chevrolet in Europa Centrala si de Est
Alaturi de Michael Garin, Chief Executive Officer al CME, printre cei care vor sustine prezentari la Investor Day CME organizata la New York, joi, 23 octombrie, incepand cu 12.15 ( 6.15 PM Ora Europei Centrale, CET ) se va numara si Adrian Sarbu, Chief Operating Officer al CME
Compania de arhitectura de evenimente Event Plus a realizat cel mai recent eveniment aniversar al Impression Graphics Romania, companie specializata in productii tipografice de mari dimensiuni
Realizat de Metro Media Transilvania proiectul isi propune sa identifice posibilele efectele pe care le poate produce noua metoda de culegere a datelor asupra rezultatelor SNA
AdCouture ii aduce in aceasta saptamana la The Money Channel pe Dragos Stanca, New Media Director – Realitatea Catavencu, Bogdan Naumovici - Creative Director 23 Communications Ideas si pe Adrian Botan, Vicepresedintele UAPR, si regional Creative Director McCann Erickson CEE