Ordonare dupa: data / relevanta
Luni, 23 Ianuarie 2006
Campania "Vito si tu la cota 19.900", pentru modelul Mercedes-Benz Vito de la AUTO ROM, este o replica la "Vito cu vedere la vacanta" din vara lui 2005
Vineri, 20 Ianuarie 2006
Pe langa o campanie radio, postul de televiziune deruleaza astazi in reteaua Boom.ro o campanie de promovare online pentru emisiunea in direct cu Traian Basescu si Emil Hurezeanu de la ora 19:00
Vineri, 13 Ianuarie 2006
Grupul Publicis Romania a incheiat anul 2005 cu o petrecere in care muzica a fost asigurata chiar de Teddy Dumitrescu ( foto) - seful grupului de comunicare
Joi, 22 Decembrie 2005
Leo Burnett Group (Leo Burnett & Target, Starcom Media si Starlink Media) s-a mutat de astazi, 22 decembrie, in str. Nicolae Iorga 13 din Bucuresti
Miercuri, 21 Decembrie 2005
Semnat de Leo Burnett, spotul "Cainele" este o poveste despre un barbat care, din lipsa de timp pentru cadouri (Prietenii stiu de ce ), este nevoit sa improvizeze unul
Vineri, 09 Decembrie 2005
Pe langa producatorul de vinuri, agentia de media are in portofoliu de clienti Cosmote, Praktiker, GMP Advertising, Ipsen Romania, Codecs, BBC, Gavrila & Asociatii, Millenium Communication, Luna Promotions, Tactic Communications
Marti, 29 Noiembrie 2005
Chainsaw Europe din Bucuresti in colaborare cu casa de productie Tandem Film au finalizat un spot in care evolueaza o legendara motocicleta indiana Bajaj si cel mai faimos baietel vrajitor al lumii, Harry Potter
Vineri, 25 Noiembrie 2005
Agentia specializata in comunicare medicala si marketing social Publicis Healthcare a derulat pentru FABC o campanie de educare si informare despre maladia care atinge 400.000 de romani
Miercuri, 23 Noiembrie 2005
Compania a dat Margaritar la The AdStore si Coronita la StarLink, dupa o licitatie in care au mai participat TBWA\Merlin si Bridge Communication
Vineri, 18 Noiembrie 2005
Sub numele generic "Familia boabelor de cafea de calitate superioara", campania a fost lansata pe 10 noiembrie si cuprinde o macheta de presa si doua spoturi TV
Vineri, 11 Noiembrie 2005
„Este timpul ca agentiile de comunicare din Romania sa depaseasca stadiul declaratiilor de intentie.” a afirmat Cristofor Iosub, Deputy Managing Director la numirea lui Doru Rusanescu in functia de Trade Marketing Manager
Miercuri, 09 Noiembrie 2005
Pe langa Adelina Mustata (31 ani), agentia de publicitate a achizitionat-o pe BTL si PR pe Raluca Dobre (26 ani) si un nou director financiar -Mihaela Vacarus (28 ani)
Marti, 08 Noiembrie 2005
Dupa 5 ani de "tratament" cu medicamente, agentia de publicitate se declara "full service", deruland in prezent conturi de ATL, BTL si PR precum Gloria Jean’s Coffees si MYO-O, unic distribuitor al produselor Semanatoarea
Luni, 31 Octombrie 2005
Agentia de media va asigura retailer-ului servicii media de planificare strategica si tactica, dar si servicii de negociere si cumparare de spatiu media, contul de publicitate fiind castigat la sfarsitul anului trecut de Notorious Advertising
Vineri, 28 Octombrie 2005
Agentia de publicitate ADDV Euro RSCG Bucharest deruleaza o campanie neconventionala pana la sfarsitul anului in Plaza Romania si Bucuresti Mall pentru frigiderele side-by-side de la LG Electronics
Marti, 18 Octombrie 2005
"Si in 2006 vom aplica o strategie adaptata prin pret pietei rezidentiale" a dezvaluit astazi Pieter Bakker, Director Executiv Comercial al companiei
Miercuri, 05 Octombrie 2005
"Academia" lansata de Leo Burnett este o sesiune de training pentru 20-25 de "studenti" care vor avea ca profesori cele mai grele nume ale agentiei: Ioana Iordache si Stefan Iordache, Bogdan Naumovici, Laura Georgescu, Tudor Cuciuc si Razvan Matasel
Joi, 29 Septembrie 2005
"Licitatia a fost stransa, participand nume mari din industria publicitatii, insa finalul a venit ca o surpriza poate neasteptata pentru unii, dar binemeritata pentru The Ad Store" spune Remus Frunza, General Manager al agentiei
Joi, 08 Septembrie 2005
Campania de imagine "Pentru ego-ul tau" a beneficiat de o strategie media asigurata de BrandConnection Romania si se va derula pe presa centrala si outdoor
Miercuri, 07 Septembrie 2005
"Eu personal simteam nevoia de o agentie capabila sa spuna "nu" atunci cand trebuie sa spuna "nu" "a declarat dupa licitatia internationala din Austria Tilemachos Mavrakis, Marketing Manager Canon Central & East Europe GmbH, Photo and Video Group
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: