Ordonare dupa: data / relevanta
Luni, 24 Ianuarie 2011
Evenimentul de lansare TLC a fost organizat de grupul Millenium Communications impreuna cu Luna Promotions dupa o licitatie la care au mai participat Headvertising si Men In Black
Marti, 11 Ianuarie 2011
Specializata in servicii de e-CRM, agentia de comunicare interactiva din grupul Mediapost Hit Mail condusa de Adrian Alexandrescu (foto) a incheiat cu o cifra de afaceri de aproape 2,5 Mil. LEI anul 2010, si 4 Mil. LEI dupa primii doi ani de la intrarea pe piata
Luni, 10 Ianuarie 2011
Postul de televiziune a inregistrat intre orele 19-20 o cota de piata de 8,9% in randul publicului comercial ( 18-49, urban ), si 8,5% in publicul urban
Joi, 30 Decembrie 2010
Cu o productie realizata impreuna cu Empire, campania de media estimata de AdPlayers la 50-100 mii EUR este administrata de agentia Next Advertising, in urma unui proces de selectie la care au...
Joi, 16 Decembrie 2010
Conform Romanian Online Advertising Study realizat de IAB si PricewaterhouseCoopers, piata online autohtona a inregistrat pentru prima jumatate a anului 2010 o crestere a...
Marti, 07 Decembrie 2010
Cu o cifra de afaceri cumulata de 73,2 milioane LEI (17,2 Mil. EUR) , si un profit net de 1,4 milioane LEI (330.000 EUR) in 2009, agentiile Publicis Romania, Focus Advertising si...
Luni, 06 Decembrie 2010
Aproximat de surse din piata de media la 3,5 Milioane EUR pe an, Brent Valmar a declarat pentru AdPlayers ca estimeaza in 2011 o crestere usoara a bugetului de marketing si comunicare, ca oglinda a prognozelor de vanzari mai mari decat cele din acest an
Vineri, 03 Decembrie 2010
Pe 1 Decembrie, audienta medie inregistrata de ProTv pe intreaga zi a fost de 5,8 puncte de rating pe intreg publicul din mediul urban, cu o cota de piata de 22,6% si de 5,6 puncte...
Luni, 29 Noiembrie 2010
Avand o cota de piata de 63% pe piata de prezervative si 99% pe piata de lubrifianti, dupa cum a afirmat pentru AdPlayers Anca Musat, Marketing Manager la SSL Romania, bugetul de media Durex este administrat de Mediaedge:cia (MEC), agentie care deruleaza si contul Scholl in Romania
Vineri, 19 Noiembrie 2010
“Vine pensia! A 13-a!” este o continuare a conceptului campaniei lansate anul trecut “A venit pensia””, a afirmat pentru AdPlayers Carmen Oprisescu,...
Joi, 18 Noiembrie 2010
"Afisele respective sunt parte dintr-o campanie adresata pensionarilor - "Pune-ti pensia pe card si poti castiga a 13 -a pensie", afirma reprezentantii Mather...
Miercuri, 17 Noiembrie 2010
Piraeus Bank „Vine pensia A 13-a!” nu este o inventie a lunii noiembrie. Cu un mesaj asemanator insa mult mai bine executat, mesajul „A venit Pensia”, a fost...
Luni, 15 Noiembrie 2010
Noul sau proiect antreprenorial, Publyo, este o companie care asigura solutii tehnologice si know-how exclusiv clientilor ce urmaresc dezvoltarea de proiecte in domeniul publishing-ului...
Luni, 15 Noiembrie 2010
Avand in prezent o echipa de 40 de oameni, agentia de publicitate condusa de Felix Tataru anunta ca vrea pe final de an 2010 inca 3 seniori – un senior art director, un senior copywriter si un account manager.
Marti, 26 Octombrie 2010
Motion Vision Communication (MVcom) deruleaza in prezent o campanie DAR lactate, unde masinile care deplaseaza panouri mobile au GPS si sunt directionate catre zonele de distributie ale marcii
Vineri, 22 Octombrie 2010
Cu o taxa de acces de 160 EUR, participantii la evenimentul organizat de Magazinul Progresiv au stat de vorba cu invitati de prima pana...
Marti, 19 Octombrie 2010
In prezent cu o echipa alcatuita din 21 de consultanti in comunicare, GMP PR a incheiat anul 2009 cu o cifra de afaceri de 1,3 Milioane EUR.
Joi, 07 Octombrie 2010
Premiata de Romanian PR Award, Comunicarea corporatista alaturi de gestiunea de criza si comunicarea interna reprezinta 40% din business-ul agentiei de PR care a inregistrat in 2009 o cifra de afaceri de 1,12 Milioane EUR
Joi, 07 Octombrie 2010
Parte a grupului din care mai fac parte Lowe & Partners, Initiative si Hyperactive, Brand Connection si Medic One, si avand o echipa de 12 oameni, Lowe PR a incheiat anul trecut cu o cifra de afaceri de 1,23 Milioane EUR.
Joi, 07 Octombrie 2010
Cu o afacere inceputa in Elvetia avand ca target principal consumatorul preocupat de sanatate si stil de viata activ, compania Eisberg a facut din femei atat un ‘driver’...
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: