Rezultatele cautarii dupa : "o"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 4 5 »
Fost director Customer Operations Tesco pentru Europa Centrala, Eric Tavoukdjian este noul director comercial Profi
Joi, 31 August 2023
 Noul sef de vanzari Profi a fost director de vanzari si director de marketing la Tesco Ungaria, devenind apoi director Customer Operations Tesco pentru Europa Centrala. Cariera si-a continuat-o timp de mai multi ani in Regatul Unit, in calitate de Director comercial marketing la Costa Coffee, inainte de a deveni...
Peste 4 milioane de romani au urmarit la TVR 1 Finala CM de Fotbal, Qatar 2022 . TVR, lider in audiente cu victoria Argentinei in fata Frantei.
Marti, 20 Decembrie 2022
 La nivel National, aproape 3 milioane de telespectatori au urmarit, in medie, partida desfasurata in intervalul 17.00 – 19.55. Meciul a pozitionat TVR 1 in fruntea topului audientelor cu un indice de audienta (rating /Rtg) de 16,4% si o cota e piata (Share / Shr) de 36,3%, triplu fata de urmatoarea...
Expozitie Mihai Sarbulescu la Galleria 28, Curatoriata de Maria Pasc
Vineri, 16 Decembrie 2022
 Maria Pasc noteaza: „Mihai Sarbulescu, vorbitor fara cusur, lasa pictura sa glasuiasca in numele sau, pe limba ei. Ce este limbajul picturii? Mare, mic, mijlociu, cald, rece, un, doi, trei, pasaj!
Cu peste 20 de ani in marketing si comunicare, Nicoleta Maican este noul Brand & Communication Manager al Telekom Mobile
Joi, 17 Noiembrie 2022
Maican coordoneaza strategia si campaniile de comunicare ale brandului, cu misiunea de a asigura o comunicare clara si inovatoare in toate punctele de interactiune ale clientilor cu compania, pentru serviciile de telecomunicatii oferite in spiritul promisiunii sale de brand
2 din 5 respondenti ai Hootsuite's 2022 Social Media Trends au indicat scaderea reach-ului organic. Micro-ambasadorii de brand, mai buni decat cei mari.
Luni, 12 Septembrie 2022
“Este posibil ca un “nor” de micro-influenceri sa fie mai eficient si mai profitabil, din punct de vedere al bugetului si ROI, decat unu-doi macro-influenceri. Dar daca vinzi produse de masa, mergi la sigur cu macro-influencerii. Vorbind de bugete, va fi tot mai rau”, spune Marius Olteanu,...
Cea mai recenta campanie ‘Back To School’ de la Sportisimo vine cu o selectie variata de articole sportive in toate magazinele sale
Marti, 30 August 2022
 Lantul de magazine ceh specializat in articole sportive continua strategia de business la nivel national si organizeaza in perioada 11 august - 18 septembrie o noua campanie Back To School.
3 din 4 romani considera sustenabilitatea la fel de importanta precum confortul locuintei
Vineri, 19 August 2022
 2 din 3 romani declara ca ar avea multa si foarte multa incredere sa construiasca o casa cu cel mai durabil si ecologic material, mai ales cei tineri, cu varsta intre 18 si 24 ani (70%), dar si cei care in prezent locuiesc in locuinte din caramida (71%) sau BCA (68%).
Transparenta nivelului salarial pe agenda Parlamentului European. Ce schimbari va aduce in Employer Branding din Romania?
Joi, 21 Iulie 2022
 Textul instituie, printre altele, dreptul angajatilor si al candidatilor de a primi informatii clare si complete cu privire la nivelurile salariale individuale si medii, defalcate pe gen. De asemenea, se instituie interzicerea secretului salarial, prin masuri care interzic clauzele contractuale care restrictioneaza...
Nou director la Bakers Digital Communication. Marius Olteanu este noul Head of Digital al agentiei din grupul V+O Communication.
Luni, 02 Mai 2022
 Marius Olteanu vine de la Henkel Romania (constructii), unde a fost Digital Brand Manager, iar anterior a lucrat pentru Krka Romania (farma), unde a fost Digital and Communication Marketing Manager. Anterior, el a mai lucrat pentru Umbrella Media Brainstorming ca digital marketing, respectiv VIP Booking, ca...
Kellogg sprijina nasterea copiilor. Angajatele companiei sau angajatii ai caror partenere urmeaza tratamente de fertilitate primesc zile libere platite
Luni, 18 Aprilie 2022
 De asemenea, in cazul in care o membra a echipei sufera o pierdere de sarcina, compania ofera doua saptamani de concediu platit, fara sa fie nevoie de prezentarea unui certificat medical.
Cu 20 de ani dedicati radioului, dintre care ultimii 17 la Europa FM, Toader Paun intra in echipa de Digital PR Zaga Brand
Vineri, 08 Aprilie 2022
“Am primit provocarea de a intra in echipa Zaga Brand imediat cum a devenit publica intentia de a ma retrage de la Europa FM. Am simtit pasiunea care alimenteaza Zaga, ambitia de a face cele mai bune proiecte si de a avea o echipa unita de valori cu care ma identific si eu ” spune Toader Paun, Director de Dezvoltare si Comunicare Zaga Brand.
Adrian Plesca, zis Artan, lanseaza ARTANUX2, sau Artanu’ de doua ori, o colectie sub egida Muzicisifaze
Marti, 29 Martie 2022
 Muzicisifaze si reprezinta un proiect ce ofera iubitorilor de muzica ocazia de a-si completa hobby-ul prin achizitionarea unor produse ce pot adauga un plus de valoare pasiunii pentru un solist sau o trupa.
Proiectul Kaia pentru copii refugiati din Ucraina: 1.200 de copii, 75 de voluntari, donatii din Europa
Vineri, 25 Martie 2022
 Peste 1.200 de copii ucrainieni aflati in 8 centre de refugiati din nordul Capitalei au fost implicati in activitati educativ-distractive in cadrul centrelor Kaia implementate incepand cu data de 8 martie prin eforturile celor 75 de voluntari care s-au alaturat proiectului initiat de Loredana Visa, director general...
#OameniiDeLaProfi: primele contracte de munca semnate cu refugiati ucraineni
Vineri, 18 Martie 2022
 „Ne-am adaptat 360 procesul de recrutare, angajare si inductie, astfel incat suntem pregatiti sa le spunem noilor nostri colegi ,,Bine ati venit! ”, declara Pawel Musial, Directorul general Profi. „La doar 1 zi dupa inceperea actiunii, s-au semnat deja primele contracte cu persoane sosite din...
Licitatia OPPO Romania a ales comunicarea cu agentia Oxygen
Joi, 17 Martie 2022
 „Romania este o piata cheie pentru dezvoltarea OPPO in regiune. Anul acesta vom continua sa ne concentram pe proiecte care sa consolideze pozitionarea si reputatia brandului OPPO pe piata romaneasca. Atentia orientata catre client si performanta sunt doar cateva dintre valorile comune care stau la baza...
„Centrele de activitati Kaia” pentru copiii Ucrainei din centrele de refugiati. Proiect umanitar lansat de V+O Communication si un grup de 20 de voluntari cu experienta in situatii de criza
Vineri, 11 Martie 2022
 „Fac un apel la voluntari pentru acest demers prin care vrem sa ajutam copiii refugiati sa beneficieze de o serie de activitati peste zi, care sa le asigure o minima continuitate a educatiei si, in aceelasi timp, o ocupatie. E un lucru benefic si pentru copii si pentru mamele lor. Majoritatea sunt epuizate...
Telekom Romania Mobile devine reteaua 100% nelimitata pentru utilizatorii de cartele prepaid
Marti, 15 Februarie 2022
 Potrivit companiei, urmandu-si promisiunea "Mobil asa cum vrei. Simplu si corect", facuta clientilor in luna noiembrie, Telekom Romania Mobile anunta o noua surpriza pentru sezonul iubirii, destinata de aceasta data utilizatorilor de cartele preplatite, care isi doresc sa fie conectati nelimitat cu cei pe...
Micii vizitatori ai Tiriac Collection, asteptati duminica la galerie cu surprize de la Mos Nicolae
Joi, 02 Decembrie 2021
 Cei mici, cu varste cuprinse intre 3 si 12 ani, sunt rugati sa vina cu o pereche de incaltaminte suplimentara, neaparat curata. Pe timpul vizitei in galerie, Mosul isi va exercita magia, iar la plecarea din galerie ghetutele copiilor vor fi recuperate impreuna cu surprizele dulci
16 agentii premiate la Internetics 2021. Un Grand Prix, 12 trofee de Aur si 20 trofee de Argint.
Vineri, 26 Noiembrie 2021
 Cea de-a 21 - a editie a Internetics a premiat in total 16 agentii: Cheil Centrade, Curtea Veche Publishing, Digitas Romania, GLITCH, Golin Romania, Grapefruit, Jam Session Agency, Kubis, L2 Agency, Leo Burnett Romania, MRM Romania, MSL The Practice, Publicis Romania, Saatchi & Saatchi + The Geeks, Sector 7 HUB...
Bunurile de consum, cea mai mare crestere a clientilor loiali (75%) in 2021 comparativ cu 2020
Vineri, 29 Octombrie 2021
 Sectorul retail este singurul cu o crestere neta a loialitatii in perioada 2020 – 2021 (in anul 2021 romanii se declara cu 22% mai loiali comparativ cu anul 2020), in timp ce sectorul bunuri de consum a inregistrat cel mai mare procent al clientilor loiali (75%). Cu alte cuvinte, consumatorii sunt atrasi de...
« 1 2 3 4 5 »