Rezultatele cautarii dupa : "numar"
Ordonare dupa: data / relevanta  
The Economist vine in limba romana la Bucuresti
Joi, 13 Iunie 2013
 The Economist – Intelligent Life, cel mai bine vandut si cel mai citit magazin de business si life-style la nivel mondial, potrivit editorilor, urmeaza sa apara din toamna, la Bucuresti. Publicatia va fi lansata pe piata de Revista Romana de Consultanta aflata in portofoliul Lion House, dupa cum a afirmat pentru adplayers Andrei Cristea, managerul companiei.
INTACT MEDIA GROUP: Antenele in crestere, CME in scadere pe 18-49 urban.
Marti, 04 Iunie 2013
 Potrivit unui comunicat Intact Media Group (IMG), un numar de 6.573.000 de telespectatori din mediul urban au vizionat in medie pe zi programele IMG. Media cotei de piata in 2013, in Prime Time, este de 18,7, cu  1,2 puncte mai mare decat in 2012.

Cu 150.000 EUR fara media, ICEE Fest aduce greii miliardelor de euro investite in comunicare
Marti, 04 Iunie 2013
 Avand un buget acoperit in proportie de 50% din sponsorizari si 50% din taxe, evenimentul tinteste peste 1500 de paricipanti in cele doua zile de evenimente, pe 6 si 7 iunie
Strategie Profi la indigo de la Tesco: Vecine Lidl, bine te-am  gasit
Luni, 20 Mai 2013
 Campania si strategia  "Vecine Lidl, bine te-am  gasit" nu este noua. Managerul Profi, Pawel Musial, intampina astfel Kaufland si Lidl pe cand lucra la Tesco, in Polonia.
Media inainte si dupa Ordonanta 25/2013. Cu Brindusa Vlanga, DBV Media House.
Miercuri, 15 Mai 2013
 “Vor ramane probabil, in viata, marile grupuri de media care vor monopoliza piata si isi vor impune conditiile. Cred ca asta e si ideea. Probabil ca isi doresc sa atraga intr-o forma sau alta cele 50 de milioane de euro care in acest moment se impart intre statii de la Kanal D in jos”, este de parere Brindusa Vlanga

32.700 de oameni vad reclamele dintr-o statie RATB
Joi, 11 Aprilie 2013
 Calculata in medie, „audienta” unei reclame amplasate intr-o statie RATB ia in considerare indici cum sunt „Oportunitatea de a Vedea” care cumuleaza toate ocaziile de a vedea panourile publicitare de catre calatorii RATB, pietonii in tranzit si pasagerii din masinile care trec pe langa statie, sau indicele „Expunerea Maxima” cumuleaza ocaziile cu...
Doar 30% dintre IMM-uri apeleaza la servicii specializate de PR
Joi, 11 Aprilie 2013
 Potrivit unui studiu realizat prin interviuri cu 50 de antreprenori IMM, cele mai utilizate canale de comunicare sunt website-ul, blog-ul si media sociale (40%), urmate de relatiile cu presa (35%) si parteneriatele strategice/cross marketing (25%)

Tovarasi, Stejar cauta barbatul “strong cu o campanie de 100.000 de euro
Marti, 09 Aprilie 2013

Estimata de surse din piata la un buget de aproximativ 100.000 de euro, campania Stejar isi cheama consumatorul “strong” sa bea pentru gustul si emotia momentelor masculine in situatii de consum variate, inclusiv cu tovarasii.

Publicitatea moare si Millenium incaseaza banii. Eveniment.
Joi, 28 Martie 2013
 In timp ce baba isi piaptana cele 10 fire de par din frunte si crede ca isi face parul permanent, realitatea cruda arata ca dintr-o mare piata, mica Noapte a Agentiilor, la fel ca multe alte evenimente, atrag la numaratoarea participarii 10-20 de entitati din comunicare, in timp ce sponsorii evenimentelor au facut dintr-o agentie un adevarat grup. Millenium Group.
1.000 de aplicatii mobile fabricate in Romania. Bugete? De la mii de euro la peste 400.000 de euro!
Luni, 18 Martie 2013
 „Ca nivel de investitie, in functie de dezvoltator, aplicatiile pot fi create cu sume cuprinse intre 1,000 Euro si 30,000 Euro in functie de complexitatea aplicatiei, insa vorbim si de jocuri foarte complexe [..]care investesc sume cuprinse intre 400.000 de euro mergand pana cateva milioane de euro” Cosmin Pachiu, Mediafax Group, despre aplicatiile mobile si Mobilio Awards
Mihail Vartosu privind scandalul audientelor: 'Consecintele asupra sistemului de masurare a audientelor tv pot fi dezastruoase'
Luni, 11 Martie 2013
  "O solutie pentru situatia creata nu poate veni decat in urma unor discutii intre partile implicate: Realitatea TV, Kantar Media Audiences si ARMA. Din pacate, in prezent, Realitatea TV nu discuta cu cei doi parteneri si utilizeaza toata vocea statiei de televiziune'".
2 Mil. EUR din Goldbach Media. 2 Mil. EUR din Goldbach Audience. Vrea 300-500.000 din OOH.
Luni, 25 Februarie 2013
 Cu aproximativ 2 Mil. EUR din Goldbach Media si 2 Mil. EUR din Goldbach Audience pe anul 2012, noua divizie Goldbach Outdoor Network are ca tinta 1.000 de panouri si 300-500.000 EUR din OOH
CNA
Campania Interesul Public realizata doar cu resurse CNA
Luni, 18 Februarie 2013
 Campania CNA ,,Interesul public mai presus de gustul publicului” a fost realizata doar cu resurse interne ale Consiliului National al Audiovizualului, dupa cum au afirmat pentru adplayers reprezentantii  institutiei

40% in preferintele ascultatorilor la Radio Romania.
Miercuri, 23 Ianuarie 2013
 Conform datelor de audienta din perioada septembrie - decembrie 2012, citate de reprezentantii de comunicare, Radio Romania Actualitati este lider la nivel national, inregistrand o cota de piata: 13,4% si lider la nivel urban, avand o cota de piata: 14%.
Vandalizarea publicitatii 2012. La Multi Ani 2013!
Miercuri, 09 Ianuarie 2013
 Cat costa vandalizarea publicitatii Out Of Home?
Publicitate outdoor la curs «fara concurenta». Licitatie Carrefour de 1,4 Milioane Lei.
Marti, 04 Decembrie 2012
 Potrivit informatiilor adplayers, o licitatie electronica pentru productia outdoor a lantului de magazine a fost organizata in RON si a fost adjudecata la un prêt de productie de 2,6 euro / mp pe suport backlit, frontlit si mesh, iar pe hartie la 1,7-1,8 eur/mp.
ARIA si-a lansat primul anuar de publicitate Indoor
Joi, 01 Noiembrie 2012
Cu un numar de noua companii membre, pana in prezent din ARIA fac parte Brand Management, Elevate, Indoor Media, Reteaua Info-Sanatate, Invent Media, Oops Media, Salon Style Media, Spectacular, Sugar Media.
A castigat 150.000 euro cu Martini Royale Casting.
Vineri, 26 Octombrie 2012
 Pe langa, Barbara Gonzales, castigatoarea concursului Martini Royale Casting, in noua reclama Martini va aparea si romanca Maria Bata care s-a numar printre cele mai apreciate 7 concurente.
Sexgate razbunat. Newsweek inchide revista tiparita.
Joi, 18 Octombrie 2012
Altadata cu 3-4 Milioane de exemplare tiparite vandute, revista care a scris pentru prima data de scandalul sexual Clinton & Lewinsky si care a  declansat o isterie mediatica pe marginea copertii cu fosta guvernatoare americana Sarah Palin, trece din 31 decembrie 2012 integral in format digital cu plata - Newsweek Global.

Noi rapoarte RECMA de competitivitate in licitatii
Marti, 28 August 2012
 Compania de cercetare RECMA a finalizat de curand doua rapoarte noi privind competitivitatea locala si regionala in licitatii de media a agentiilor de media: The Compitches 2011 si Network...