Rezultatele cautarii dupa : "numar"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Doctor in promotionale. Nadia Visan opereaza 4,2 Milioane EUR cu grupul Today.
Miercuri, 12 Martie 2014
 De profesie medic chirurg, Nadia Visan si-a facut meserie de baza din pasiunea pentru obiecte promotionale. Grupul Today Advertising este o afacere cu 78...
Trading digital de 1,25 Mil. EUR. Infinit Solutions se mandreste ca este romanca.
Luni, 10 Martie 2014
 Daca multe fete frumoase ale publicitatii romanesti incearca sa-si marite independenta prin alte parti ale lumii, avem si una mandra de statutul de romanca. Drapelul romanesc este la loc de frunte la intrarea in cladirea Infinit Solutions.
Piata romaneasca, dar castiga nemteste. Porsche si alti clienti de 2 Mil. EUR la Springer & Jacoby
Marti, 04 Martie 2014
 Raluca Simu, Managing Partner al Springer & Jacoby trece in revista ce-a adus anul trecut in "contul" agentiei de publicitate pe care o conduce, si ce crede ca se va intampla in 2014

 

La revedere P&G pentru Heineken. Horhoianu - noul marketing Heineken, a lucrat pe 8 piete in Balcani
Marti, 04 Februarie 2014
 De la inceputul lunii februarie, Narcis Horhoianu, fostul marketing Procter & Gamble pe opt piete din Balcani, a intrat  in echipa de management Heinken Romania si va fi responsabil de strategia de marketing a producatorului de bere.
Facebook a adus peste 20% din afacerea agentiei. Interactions a incheiat 2013 cu aprox. 510.000 EUR
Vineri, 31 Ianuarie 2014
 „Estimam ca peste 20% din cifra de afaceri din 2013 provine din solicitari legate de Facebook” a declarat pentru adplayers Adrian Alexandrescu, Managing Partner al companiei care estimeaza afaceri de peste jumatate de milion de euro pentru anul recent incheiat.
Din spiritul Euromedia: Proiecte speciale in crestere. Raporteaza CA 2013 comparabila cu 2012. 8 Mil.EUR
Marti, 28 Ianuarie 2014
 „Preconizam incheierea anului 2013 cu la un nivel comparabil cu 2012. Tendinta este de mentinere” a declarat pentru adplayers Horatiu Girbea, sales director al grupului de companii Euromedia
Surse adplayers: Numarul 1 la Euromedia va fi Ionut Coldea, fost News Outdoor
Joi, 23 Ianuarie 2014
 Viitorul manager va ocupa pozitia ramasa vacanta la conducerea Euromedia, in urma plecarii lui Bogdan Vasile, fostul numar 1 al companiei

Castiga un weekend romantic pe Coasta de Azur, de Ziua Indragostitilor. (P).
Luni, 20 Ianuarie 2014
 Surprinde-ti persoana iubita cu cel mai frumos cadou - trimite o comanda de minimum 3 produse si myFragrance.ro te insoteste intr-o vizita parfumata la fabrica Galimard din capitala mondiala a parfumurilor, Grasse.
Campanie Carrefour de 300-400 mii de euro. Premii de 50-80 mii de euro pentru elevi
Miercuri, 18 Decembrie 2013
 Avand ca participanti copii din clasele I-VIII, numai premiile concursului de desene Carrefour derulat cu sprijinul partenerilor sunt estimate intre 50.000 si 80.000 de euro.

Un magazin de gheata din Romania face inconjurul lumii in SUA si China
Luni, 09 Decembrie 2013
 Lansat vineri la Bucuresti, magazinul Profi Ice Store face inconjurul lumii cu stirea privind deschiderea acestuia din Romania pana in SUA si...
Julius Meinl investeste aproximativ 100.000 euro in poezia din Romania
Marti, 26 Noiembrie 2013
 Cu un buget local estimat pentru acest an la aproximativ 100.000 euro, Katharina Bartas -  International Brand Manager Julius Meinl vede vede piata romaneasca foarte interesanta pentru marca de cafea

Buget de 100-200 Mii EUR in cea mai noua campanie Fan Courier
Luni, 25 Noiembrie 2013
 Estimata de surse adplayers din piata de media la un buget de 100-200 mii EUR, campania “Moving Romania forward” are ca scop consolidarea pozitiei de leadership a companiei in categorie.

 

Achizitie in media de 9-10 Milioane EUR pe an. Burda achizitioneaza Sanoma Hearst in Romania
Miercuri, 07 August 2013
 Estimat de adplayers la un business local de 9-10 milioane de euro pe an, autorizarea achizitiei Sanoma Hearst de catre Consiliul Concurentei, catre care s-a facut deja o notificare, va conduce la o singura structura organizatorica si un singur management local.
De la marketing cu Germanos si Isostar la marketing participativ cu Buzz Store
Marti, 09 Iulie 2013
 Dupa un marketing de tehnologie cu Gerrmanos si marketing de nisa cu produse de nutritie (Isostar, Gerlinea si Modifast, Cereale bio), unul din fondatorii marketingului de nisa al Nutrivita, Adelina Pasat, intra pe piata  seviciilor de marketing participativ sub marca agentiei Buzz Store
7 Cannes Lions pentru o campanie implementata prima data in Romania de Saatchi & Saatchi
Miercuri, 19 Iunie 2013
 Implementata prima data in Romania  pentru organizatia Samusocial de Saatchi & Saatchi Romania dupa o idee Saatchi &Saatchi Berlin, campania "Zilele Sperantei"/ "Days of Hope" in care oameni fara adapost au prezentat jurnalele meteo a facut valuri in Germania, Elvetia, Rusia, Polonia si Serbia
The Economist vine in limba romana la Bucuresti
Joi, 13 Iunie 2013
 The Economist – Intelligent Life, cel mai bine vandut si cel mai citit magazin de business si life-style la nivel mondial, potrivit editorilor, urmeaza sa apara din toamna, la Bucuresti. Publicatia va fi lansata pe piata de Revista Romana de Consultanta aflata in portofoliul Lion House, dupa cum a afirmat pentru adplayers Andrei Cristea, managerul companiei.
INTACT MEDIA GROUP: Antenele in crestere, CME in scadere pe 18-49 urban.
Marti, 04 Iunie 2013
 Potrivit unui comunicat Intact Media Group (IMG), un numar de 6.573.000 de telespectatori din mediul urban au vizionat in medie pe zi programele IMG. Media cotei de piata in 2013, in Prime Time, este de 18,7, cu  1,2 puncte mai mare decat in 2012.

Cu 150.000 EUR fara media, ICEE Fest aduce greii miliardelor de euro investite in comunicare
Marti, 04 Iunie 2013
 Avand un buget acoperit in proportie de 50% din sponsorizari si 50% din taxe, evenimentul tinteste peste 1500 de paricipanti in cele doua zile de evenimente, pe 6 si 7 iunie
Strategie Profi la indigo de la Tesco: Vecine Lidl, bine te-am  gasit
Luni, 20 Mai 2013
 Campania si strategia  "Vecine Lidl, bine te-am  gasit" nu este noua. Managerul Profi, Pawel Musial, intampina astfel Kaufland si Lidl pe cand lucra la Tesco, in Polonia.
Media inainte si dupa Ordonanta 25/2013. Cu Brindusa Vlanga, DBV Media House.
Miercuri, 15 Mai 2013
 “Vor ramane probabil, in viata, marile grupuri de media care vor monopoliza piata si isi vor impune conditiile. Cred ca asta e si ideea. Probabil ca isi doresc sa atraga intr-o forma sau alta cele 50 de milioane de euro care in acest moment se impart intre statii de la Kanal D in jos”, este de parere Brindusa Vlanga