Rezultatele cautarii dupa : "nu"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Unlock Market Research: 1 Mil. EUR la un an de la infiintare
Marti, 28 Aprilie 2009
 Condusa de fosta Synovate, Adina Vlad, Managing Partner Unlock market research in ultimul an de activitate, compania de cercetare de piata are 30 de oameni 
Contul de relatii publice Hard Rock Cafe, la Streetwise PR
Luni, 27 Aprilie 2009
 Fosta PR-ista Realitatea Catavencu, Lavinia Udrea, acum fondator al companiei de relatii publice Streetwise PR, spune ca agentia are 5 oameni, dar a preferat sa nu comenteze informatiile privind portofoliul de clienti
FRIENDS Advertising: 9,4 Mil. Lei (2,55 Mil. EUR) din creatie si strategie (55%), project management (30%) si PR (15%)
Vineri, 17 Aprilie 2009
 „Pune zidarul sa construiasca, atunci cand vrei o casa” spune, la 6 ani de FRIENDS Advertising, Sorin Tranca, Managing Director al agentiei, dupa un an in care a castigat 8 din 30 de licitatii, si a fost nevoit sa renunte la 14 invitatii in pitch, atunci cand a simtit ca unii clienti nu stiu ce vor, sau ce fel de agentie cauta
Unilever inchide subiectul cu Promotia nu se mai face
Marti, 14 Aprilie 2009
 Oficialii companiei subliniaza ca nu au anulat licitatii nici in 2009 nici in 2008, insa nu au oferit niciun raspuns privind castigatorul unei licitatitii desfasurate in toamna...
Generali Asigurari pentru locuinte: Concepto- creatie, Media Direction - media
Luni, 13 Aprilie 2009
 Campania de promovare Generali Asigurari pentru oferta speciale de asigurare completa a locuintei, varianta EUROCASA Completa Plus, a fost facut de Concepto Concepto –...
Bugetul BRD 10 ani – 1,5 Milioane EUR
Luni, 13 Aprilie 2009
 Campania dureaza pana la sfarsitul anului, si este administrata de agentia de publicitate Propaganda si agentia de media Zenith Media
Promotia Nu se mai face (II): Banii sunt in alta parte. In negocierile promotiei cu furnizorii
Luni, 13 Aprilie 2009
 Martorul AdPlayers spune ca agentia de publicitate care ar fi castigat licitatia pentru Promotia „Nu se mai face” ar fi avut numai ea un „agency fee” de 1-2%...
Statementul FRIENDS Advertising de participare in licitatii
Vineri, 10 Aprilie 2009
 Semnata de Sorin Tranca, Managing Partner al agentiei, comunicarea Friends Advertising a fost remisa colegilor si partenerilor la aniversarea a 6 ani de la infiintarea companiei, „in legatura cu aparitii de presa ce privesc participari ale noastre la pitch-uri din trecut, prezent sau viitor”
Licitatie Unilever pentru Promotia Nu se mai face (I)
Vineri, 10 Aprilie 2009
 In septembrie-octombrie 2008, Unilever a avut in plan o promotie de 4-5 Mil. EUR. Unul dintre participantii la brief-ul pentru ceea ce se dorea sa fie „cea mai mare promotie” Unilever facuta vreodata pe piata romaneasca rupe tacerea si spune ca la capatul a trei saptamani de munca si propuneri ale agentiei raspunsul clientului a fost ca promotia „Nu se mai face”
Tempo Media comunica integrarea a trei oameni de la Bigger, dar ei n-ar fi batut inca palma fiecare cu agentia
Vineri, 20 Martie 2009
 Surse apropiate celor trei spun ca nimic nu este batut in cuie si ca in realitate graba informarii Tempo Media pare sa fie motivata de faptul ca agentia vrea sa se asigure de clientii Bigger, conturi pe care dealtfel le derula in mare parte si inainte fara noii angajati, dar care s-ar putea indeparta de Aegis Media Group...
Stefan Iordache, Starcom Media Vest: Sunt norocos ca am initiat despartirea de Marcel (Straut, Bigger) cu mult timp in urma
Miercuri, 18 Martie 2009
 „Chiar daca din eleganta nu am dat declaratii deschise cu privire la motivele despartirii, cine avea urechi deschise sa inteleaga, putea intelege”, afirma Stefan Iordache, referitor la motivele despartirii de seful Bigger, fosta agentie Starlink
Nu comunic cu publicatii care scriu cu cine m-am incuscrit Mirela Angelescu, MD, DDB
Miercuri, 18 Martie 2009
 Managing Director la DDB Bucharest, Mirela Angelescu spune ca nu comenteaza deciziile de business ale companiei pe care o conduce
Eureko nu a asigurat aparitia Business Week Romania
Marti, 17 Martie 2009
 Fostul Interamerican, Eureko a fost printre ultimii anuntatori ai publicatiei, insuficient pentru a asigura un scenariu optimist privind aparitia publicatiei
Adevarul Holding continua prin Aegis Media, dar pentru campaniile viitoare isi cauta agentie
Marti, 17 Martie 2009
 “Pentru campaniile viitoare [..] evaluam mai multe oferte”, a afirmat pentru AdPlayers, Razvan Corneteanu, Director General, Adevarul Holding, unul dintre clientii din portofoliul Bigger, dupa incetarea activitatii agentiei cu care lucra pe contul de media
“Ne-am strans lucrurile si-am plecat unul din cei 30 angajati Bigger Group
Luni, 16 Martie 2009
 Neoficial, angajatii Bigger Group au fost astazi la sediu pentru a-si strange lucrurile si pentru a-si cauta noi locuri de munca
Key Visual Effie 2009 - replica de freelancer
Joi, 12 Martie 2009
 „Suntem ieftini si rezolvam probleme de comunicare pe care dumneavoastra nici macar nu le mai intelegeti”, spune dupa 7 ani de promo-uri tv Tudor Dumitrascu, freelancer care mai adauga: "Cum mai facem un spot daca n-avem macar 30000 de euro de ars? E greu, dar se poate, stiati asta? Cu numai 2000 de pilda.."
Valentin Oeru pleaca de la sefia regiei de vanzari Boom
Luni, 09 Martie 2009
 Numit director executiv Boom la sfarsitul anului 2006, regia de vanzari de la Netbridge Investments condusa alaturi de Cristian Petriceanu, Director General al companiei, a...
Orlando Nicoara: “Salariul meu este mai putin de jumatate din cifra declarata de AdPlayers
Vineri, 06 Martie 2009
 Desi nu a indicat cifra exacta din ratiuni evidente de confidentialitatea contractului cu angajatorul, Managerul Media Pro Interactiv dezvaluie practic pentru AdPlayers ca salariul...
SPAM de marca: Creative Luggage
Vineri, 06 Martie 2009
 O gluma de comunicare cu spamuri pe email numai buna pentru o amenda ANRCTI, lanseaza pe piata de comunicare digitala ceea ce se vrea o firma cu activitate pe Internet.
BRAT nu spune De ce publicitate in Presa Scrisa?
Joi, 05 Martie 2009
 Biroului Roman de audit al Tirajelor si-a facut campanie pentru cresterea numarului de membri BRAT, dar nu ofera raspuns la intrebarea: „De ce publicitate in Presa Scrisa?