Rezultatele cautarii dupa : "nu"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Promotii de lenjerie ID Sarrieri de la White Image
Luni, 13 Decembrie 2010
 Estimat de AdPlayers la 5.000 EUR, contul a fost castigat saptamana trecuta
Nu stim ce vrea Leo Burnett, dar Publicis a cumparat destul in Romania.
Joi, 09 Decembrie 2010
Tomasz Pawlikowski, CEO Publicis CEE explica motivele pentru care grupul inernational a cumparat companiile locale Publicis, Publicis Events si Focus, de ce grupul pe care il...
Licitatia Mars & Wrigley: Confidentiala. De ce?
Luni, 29 Noiembrie 2010
 
Pitch local de 8-9 Milioane EUR Mars si Wrigley
Vineri, 26 Noiembrie 2010

Cu un rezultat care ar putea sa fie anuntat la inceputul anului urmator, contul de media Mars & Wrigley este administrat in prezent de Media Direction ( BBDO Group Romania)

Licitatie la UniCredit Tiriac: Castigatorul, in ianuarie
Joi, 25 Noiembrie 2010
 Demarat de curand, procesul local de selectie al agentiei de publicitate care va administra strategia si creatia este dublat de curand si de un concurs pentru serviciile de PR.
Outdoor Affichage reparat, dupa articolul AdPlayers
Luni, 22 Noiembrie 2010
 In locul unei reclame expuse pe dos,  compania de outdoor a schimbat locatia cu un mesaj de autopromovare pentru mobilierul stradal
Piraeus:A venit pensia! sau Vine pensia! A 13-a!
Miercuri, 17 Noiembrie 2010
 Piraeus Bank „Vine pensia A 13-a!” nu este o inventie a lunii noiembrie. Cu un mesaj asemanator insa mult mai bine executat, mesajul „A venit Pensia”, a fost...
Silviu Prigoana: Daca nu divortam de 5 ori nu stia nici dracu de mine
Marti, 16 Noiembrie 2010
 „Meritul il are nevasta-mea. Daca nu divortam de 5 ori nu stia nici dracu de mine. Doar nu credeti ca sunt vreun mare om de afaceri”, a explicat ieri Silviu Prigoana pozitia pe locul 1 in clasamentul brandurilor personale in afaceri, realizat de revista Biz.
Marii antreprenori de top n-au fost recunoscuti Marta Usurelu, Biz
Marti, 16 Noiembrie 2010
 „Am fost surprinsi si noi ca oamenii de business performanti de care vorbim in fiecare zi nu ocupa locuri fruntase in topul de branduri personale in afaceri, ci doar acei oamenii care si-au facut imagine pe TV, si de oameni politici”, a explicat pentru AdPlayers Marta Usurelu, Redactor Sef Biz, clasamentul brandurilor personale in afaceri.
27 de televiziuni si 300.000-400.000 EUR in campania pentru prima creatie Milka in Romania
Miercuri, 27 Octombrie 2010
 Prima creatie Milka pentru Kraft Foods este semnata de Ogilvy & Mather (Ogilvy Group Romania) care a produs si primul spot tv Milka in Romania, iar bugetul de media este administrat de Starcom Media Vest (Leo Burnnett Group)
Marketing si comunicare pentru 25.000-35.000 vizitatori unici pe luna
Miercuri, 20 Octombrie 2010
 Infiintat in 2005, AdPlayers incearca sa rezolve o problema de continut careia nu multi jurnalisti reusesc sa-i dea de cap astazi. Iar cifrele arata ca 3.700 de abonati la Alerta...
Licitatie de creatie la Prodal?
Luni, 11 Octombrie 2010
 Producatorul si distribuitorul marcilor de bauturi alcoolice printre care se numara Stalinskaya, Passion, Wembley este intr-un proces de selectie de furnizori de servicii de marketing si comunicare, potrivit unor surse AdPlayers din piata de publicitate.
Patru nunti si o inmormantare la Golden Drum 2010
Luni, 11 Octombrie 2010
Silver Drum pentru Saatchi & Saatchi, Next, Publicis si Webstyler. Parca dovedind ca numarul premiilor la Ad’Or nu conteaza, ci marimea lor, Leo Burnett a avut cele mai multe intrari (21)dar a plecat cu mana goala.
De ce se fac licitatii in 2 saptamani in Romania, si in 3 luni in Franta ?
Marti, 05 Octombrie 2010
 In timp ce in Romania o licitatie are loc, de cele mai multe ori, pe parcursul a 2 saptamani, Asociatia Franceza a Agentiilor de Publicitate (AACC) a dat publicitatii de curand un catalog online in 64 de pagini, din care toti cei intersati pot invata de ce o licitatie dureaza 3 luni.
Titi Amzar despre Ad’Or: Publicitatea autohtona nu s-a bazat pe facut bani prin creativitate
Luni, 04 Octombrie 2010
 „Marea problema pleaca de la temelia pe care s-a construit aceasta industrie - si sa ma ierte batranii ei, nu a fost una care sa se fi bazat pe facut bani prin creativitate... A plecat stramb - acum merge stramb”, 
Red Bull Flugtag este inapt de zbor
Miercuri, 22 Septembrie 2010
 „Probabil ca niciun aparat nu este “apt de zbor” spun doi specialisti in industria de evenimente despre Red Bull Flugtag. In plus, „Nu reusesc totusi sa incadrez profesional omul care sare de la 6 m intr-un rau fiind calare, de exemplu, pe o „libelula” facuta din pet-uri, deci ar fi dificil de ales breasla care s-ar ocupa de pilotare”, completeaza...
Florin Alexandrescu vinde trustul Realitatea pana la sfarsitul anului 2010
Miercuri, 22 Septembrie 2010
 “Sunt in  continuare director de vanzari la Realitatea Media Together”, a declarat Florin Alexandrescu pentru AdPlayers, care a evitat sa comenteze stirea potrivit careia va fi noul director al polului de media Group M
Headvertising, agentia care a facut Flugtag 2010, trimite comunicarea accidentelor la Red Bull
Marti, 21 Septembrie 2010
 Serban Alexandrescu, managerul Headvertising - agentia organizatoare a evenimentului Red Bull Flugtag, nu a comentat accidentele care au avut loc la editia din acest an, directionand...
Kaleidoscope intra in BBDO Group fara un fondator ex Lowe si Saatchi & Saatchi
Joi, 02 Septembrie 2010
 Infiintata in luna mai 2009 ca shop de creatie si strategie online, de catre Cristian Pantazi, Miruna Ocnarescu si Alina Damaschin, parteneri care detineau procente egale din...
Enoiu despre BCR Open Romania: Nu l-am facut niciodata pentru bani, ci ca sa castigam noi clienti
Miercuri, 01 Septembrie 2010
 Cu un buget de 200.000-300.000 EUR de la BCR, intrebat cati bani face ca organizator al BCR Open Romania, Bogdan Enoiu a declarat: „Nu l-am facut niciodata pentru bani, ci ca...