Rezultatele cautarii dupa : "noutati"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 4 5 »
Noua identitate a Echipei Nationale de Fotbal a Romaniei este realizata pentru FRF de Brandient
Vineri, 03 Noiembrie 2017
 Brandient semneaza pentru FRF noua identitate a Echipei Nationale de Fotbal a Romaniei - O premiera in istoria echipei nationale care incepe in 1922 - propria identitate vizuala si, totodata, un nou echipament cu care va ataca Liga Natiunilor si drumul spre Euro 2020.
Nu vreti sa vedeti noutatile in print si semnalistica? Nu vizitati Print & Sign 2017!
Miercuri, 20 Septembrie 2017
 Daca totusi nu te afli in situatiile enumerate, adplayers in calitate a de partener al noutatilor in print si semnalistica te asteapta alaturi de organizatori si furnizorii care si-au anuntat deja participarea sa descoperim impreuna noutatile Print & Sign 2017 (veti sti din timp, tot din adplayers, si lista completa a expozantilor). 
Grila de toamna PRO TV. 4 productii in premiera, 40 de blockbustere si peste 20 de filme in premiera
Luni, 28 August 2017
“Desi vara este, de obicei, o perioada de concedii, trebuie sa recunosc ca pentru echipa PRO a reprezentat o adevarata mobilizare de forte!” a spus Aleksandras Cesnavicius, CEO PRO TV despre pregatirea grilei de toamna.
Filmari cu 200 de oameni timp de 32 ore si 150 mp de chroma pentru rebrandingul canalelor Pro
Luni, 21 August 2017
 Incepand de luni, 28 august, toate canalele din grup vor avea elementul PRO in denumire, iar portofoliul de televiziuni va fi urmatorul: PRO TV, PRO 2 (Acasa TV), PRO GOLD (Acasa Gold), PRO X (Sport.ro), PRO CINEMA si PRO TV International.
1,2 mln. utilizatori AntenaPlay, in crestere cu 20% de la inceputul anului. Aplicatie noua pentru Android.
Vineri, 11 August 2017
 Platforma AntenaPlay a ajuns la un numar de 1.200.000 de utilizatori, in crestere cu 20% de la inceputul anului 2017” a afirmat pentru adplayers Augustin Roman, Head of Digital Antena TV Group.
1.483 de copii si 20 de scoli au participat la atelierele Art Safari Kids 2017
Marti, 25 Iulie 2017
Pe langa partenerii institutionali, evenimentul a fost sprijinit de Lexus, Gi Group, Domicilio, Silva, Tastemakers, Decor Floor, Milliken, Policolor, Gerflor, Microsoft, Roca, Illy, Merenist Profesional, Domeniile Samburesti, Retropolitan Republic, World Class, Huawei, Uber, Konica Minolta, Aqua Carpatica, Moir,...
Skoda recidiveaza cu o noua premiera Live Mondiala. Noul SUV Compact SKODA KAROQ.
Miercuri, 17 Mai 2017
Intr-o noua premiera Live Mondiala pentru lansarea unui model, ŠKODA isi prezinta noul SUV Compact Karoq, joi 18 mai 2017, incepand cu ora 19.00 CET la Stockholm, 20.00 la Bucuresti.
Victor Dobre, Dan Petre si Oana Bulexa, despre Etica si Legislatie in MarComm la IAA Young Professionals
Miercuri, 10 Mai 2017
 Victor Dobre (Director Executiv IAA Romania si Membru Board al Consiliului Roman pentru Publicitate), Dan Petre (Managing Partener la D&D Research si conf. univ. dr. SNSPA) si Oana Bulexa (Managing Director The Practice) vorbesc joi seara despre Etica si Legislatie in MarComm la IAA Young Professionals
Schimbari la varful marketingului unui lant de magazine gigant.
Miercuri, 01 Februarie 2017
 Neconfirmate pana la aceasta ora, potrivit informatiilor adplayers, nu este exclus ca schimbarea de managament sa aduca pe piata si o licitatie care sa invite companiile cu expertiza in furnizarea de servicii de marketing si comunicare in retail.
Tendinte in marketing si comunicare, la Seara IAA Young Professionals
Luni, 23 Ianuarie 2017
 Editia a doua ii are ca invitati pe Emilia Branzan, Industry Manager at Google; Dan Benzakein, ‎Founder Realities, the Romanian VR & AR Think Tank; Daniel Matei, Director at Impact Hub Bucharest & Online Marketing Trainer/Consultant; Costin Radu, Managing Director, Saatchi & Saatchi + The Geeks;
Carrefour Veranda, pentru 500.000 de oameni. Reteaua Billa in proces de rebranding
Joi, 27 Octombrie 2016
 Andreea Mihai a afirmat pentru adplayers ca procesul de rebranding Billa, magazine care vor intra in totalitate sub brand Carrefour, este un proiect de anvergura care se va derula pana la sfarsitul anului 2017.
Breaking news Pokémon Go! Tribal Worldwide Romania si OMD au adus Pokémon Go la McDonald’s
Miercuri, 20 Iulie 2016
 Potrivit bucatarilor McDonald’s Romania, agentiile Tribal Worldwide Romania si OMD au adus Pokémon Go in restaurantele din Piata Victoriei si Piata Unirii, in Bucuresti.
Publicitate pe o aeronava in premiera inca din 2001. Inovatii in productie outdoor & indoor de zeci de milioane de euro din 1993. A&M International
Marti, 24 Mai 2016
Din 1993, compania a scos pe poarta peste 6 milioane de metri patrati de print digital si peste 50.000 de display-uri si proiecte complexe pana la decorarea unei aeronave Tarom cu tema 
Secretele comerciale, la bani marunti. Noua directiva europeana, la PRIA Registered Trademarks pe 19 mai
Marti, 10 Mai 2016
Evenimentul dedicat proprietatii intelectuale si marcilor in Romania va avea loc in data de 19 mai 2016, incepand cu ora 9,30 la hotel Novotel, sala Paris si are printre partenerii media revista adplayers.
 Cu 25 de companii si afaceri de 40-50 milioane euro, membrii APIIP au trasat obiectivele asociatiei
Luni, 09 Mai 2016
 Printre acestea se numara atragerea unui numar  de  peste 40 de membri, promovarea membrilor si industriilor reprezentate si inlesnirea comunicarii cu potentialii clienti ai companiilor care au aderat la asociatie.
Parteneriat care aduce Samsung, crestere de 6-8%, activitate si extindere pe 7 piete de la Bucuresti. Centrade Cheil la adplayers report.
Luni, 07 Martie 2016
 Radu Florescu, presedintele grupului Centrade, trece in revista doar cateva din noutatile cu care Centrade Cheil intampina piata in 2016, la intrebarile adplayers report.
Rebranding in Antena Group. Euforia TV devine Happy Channel
Luni, 25 Ianuarie 2016
 Din 8 martie, Euforia TV devine Happy Channel 

Export de seriale TV turcesti de 250 milioane USD. Estimari la 300 de milioane USD.
Joi, 21 Ianuarie 2016
 Exportul de seriale TV turcesti a crescut la peste 250 milioane de dolari in 2015, in crestere cu 25 % comparativ cu anul precedent, potrivit Calinos Holding, principalul exportator TV din Turcia, citat de targul de productii si programe de televiziune DISCOP.

Cotidian de targ tiparit in 800-1.000 exemplare. Lunarul Print Magazin face Print & Sign Daily.
Joi, 10 Septembrie 2015
Distribuita gratuit tuturor vizitatorilor intr-un tiraj zilnic de 800-1000 de exemplare, potrivit editorului Relu Liciu, publicatia este tiparita digital in 16 pagini color si are scopul de a ghida si informa zilnic in privinta noutatilor si evenimentelor ce au loc atat la standurile expozantilor cat si la conferintele organizate pe toata perioada targului (8-11 septembrie).
Piata inca nu intelege printul digital pe textile Robert Buta, Rofobit, explica la Print & Sign
Vineri, 04 Septembrie 2015
Robert Buta vine la PrintTex, in cadrul Print & Sign, unde va prezenta cele trei directii de...
« 1 2 3 4 5 »