Ordonare dupa: data / relevanta
Vineri, 03 Iunie 2016
Campanii-pilot si teste sunt realizate deja cu unele dintre cele mai mari companii la nivel mondial, inclusiv Beiersdorf (Nivea), Deutsche Post DHL Group (SIMSme) si Ernst & Young
Miercuri, 11 Mai 2016
Ruxandra Ion, consultantul pe zona de continut a recent lansatului post al Intact Media Group, Happy TV, a raspuns intrebarilor publicatii britanice C21media. Revista livreaza specialistilor de media informatii privind continutul secolului 21, strategie care a inspirat si numele publicatiei.
Luni, 09 Mai 2016
Printre acestea se numara atragerea unui numar de peste 40 de membri, promovarea membrilor si industriilor reprezentate si inlesnirea comunicarii cu potentialii clienti ai companiilor care au aderat la asociatie.
Marti, 03 Mai 2016
Estimata de adplayers la peste 20.000 - 30.000 de euro, valoarea investitiei Boodink in noua identitate nu a fost dezvaluita de autori.
Marti, 19 Aprilie 2016
Sub titlul „Squeeze in the fun”, Fanta lanseaza campania integrata de comunicare care insoteste intrarea pe piata a noului packaging design. Parte a portofoliului de branduri Coca-Cola, comunicarea Fanta este administrata de agentiile din grupul McCann Worldgroup.
Luni, 11 Aprilie 2016
Lider in solutii de medicina integrativa pentru un stil de viata sanatos, compania Secom anunta numirea lui Razvan Robescu in postura de Marketing&Communication Director si a Cristinei David pe pozitia de Trade Marketing Manager.
Vineri, 25 Martie 2016
Dupa 16 ani de publicitate ca proprietar al agentiilor Medes Advertising si 4U Bright Ideas, la care se adauga aproape un an la cel mai mare mall din Panama, Andreea Lica (foto) s-a intors in Romania si acum pune umarul la constructia marketingului Sarica Niculitel, una dintre cele mai vechi podgorii dobrogene din Romania, dupa cum a declarat in exclusivitate...
Joi, 24 Martie 2016
In cadrul Adunarii Generale a asociatiei, membrii asociatiei au ales componenta Consilului Director care va coordona activitatea BRAT pentru urmatorii doi ani:
Vineri, 18 Martie 2016
Marti, 08 Martie 2016
Platforma de comenzi adaptata clientului de costume Braiconf “Made to Measure” ar putea fi estimata la aproximativ 10.000 de euro, insa logistica productiei si a managementului de produs ar putea sa se ridice la cateva zeci de mii de euro, pMarti, 08 Martie 2016
Consultantii de brand condusi de Dochita Zenoveiov anunta rebranding-ul pentru Conacul Archia, un business de familie din Deva ce recupereaza valorile tranvilvanene si promoveaza spiritul boierului contemporan
Miercuri, 17 Februarie 2016
“Estimez vanzari de aproximativ 60 milioane EUR prin contributia semnificativa a marketplace-ului (noul sistem prin care vom permite mai multor companii sa-si distribuie singure produsele prin intermediul platformei CEL.ro) si a extinderii viguroase pe piata de asigurari", a declarat Tiberiu Pop, CEO si actionar unic
Vineri, 12 Februarie 2016
Sub noul mesaj „Hai sa donam copiilor nascuti prematur timp pentru viata!”, campania Grija pentru copii” demarata alaturi de Salvati Copiii si reeditata in acest an cu Simona Halep a strans pana in prezent aproximativ 400.000 euro
Vineri, 29 Ianuarie 2016
Potrivit estimarilor adplayers, bugetul de marketing si comunicare Promenada este de peste 1 Milion de euro pe an, variind in functie de activitatile si campaniile co-branded cu marcile din interiorul centrului comercial.
Luni, 25 Ianuarie 2016
Din 8 martie, Euforia TV devine Happy Channel
Marti, 19 Ianuarie 2016
Thorsten Schweer este noul Director de Programe Cartoon Network si Boomerang, pentru Europa Centrala si de Est
Luni, 11 Ianuarie 2016
Dupa doar 20 de zile de la premiera din 18 decembrie 2015, „STAR WARS: Trezirea Fortei” a devenit filmul anului in Romania, avand incasari de aproximativ 2,7 milioane de dolari americani (peste 11.300.000 de RON) si aproape 510.000 de spectatori.
Vineri, 11 Decembrie 2015
Matei va ocupa postul de director comercial al regiei de canale tematice de la 1 ianuarie 2016
Fotograf american, fotomodel rus si designer japonez in germana “Obsession of an Icon" Mercedes-Benz
Vineri, 04 Decembrie 2015
Cu o imagine semnata de un fotograf american, un model din Rusia si un designer din Japonia, marca germana Mercedes-Benz lanseaza campania de toamna/iarna sub titulatura “Obsession of an Icon” (“Obsesia unei legende”)
Vineri, 20 Noiembrie 2015
„Sunt deja cativa ani de cand am inceput sa o rog si sa ma rog ca Ioana Filip sa se alature echipei MRM//McCann Romania” a spus Nir Refuah, Chief Creative Officer MRM//McCann Romania si Chief Innovation Officer pentru McCann CEE.
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: