Ordonare dupa: data / relevanta
Miercuri, 15 Iunie 2005
Coca-Cola Soundwave este cel mai amplu program paneuropean lansat in acest an de marca de bauturi racoritoare
Vineri, 10 Iunie 2005
Promotia are loc in perioada 1 iunie-15 august si insumeaza castiguri totale in valoare de peste 300.000$
Marti, 07 Iunie 2005
Campania "Gustul PEPSI LIGHT! Prea bun pentru ca sa fie Light" este implementata de Graffiti BBDO si Media Direction pe o creatie realizata in Franta de CLM BBDO
Marti, 07 Iunie 2005
Semnata de descendenta primei agentii de publicitate internationale din Romania, campania "Cea mai buna mutare" se desfasoara pe TV, presa, outdoor Internet, precum si materiale POS
Luni, 06 Iunie 2005
AdPlayers va pune la dispozitie noile coordonatele comunicate de agentie, chiar inainte ca site-ul tempoadvertising.ro sa fie improspatat cu noile date de contact
Joi, 02 Iunie 2005
Ursus Premium a castigat o medalie de aur si una de argint la doua concursuri internationale organizate la Bruxelles si Melbourne
Miercuri, 01 Iunie 2005
"Sper sa si castigam un premiu, campania este mult prea buna. Si e asa cum spuneam, nu am vrut sa participam la Ad'Or anul acesta.” spune Daniel Gavrila, MD, Lowe
Joi, 26 Mai 2005
Noua gama de electrocasnice Arctic comunica noul design unitar pentru frigidere, masini de spalat, aragazuri si televizoare intr-o noua abordare a marcii
Miercuri, 25 Mai 2005
Noua campanie de imagine pentru marca de la JTI se desfasoara in perioada mai - iunie si contine outdoor si POSM
Luni, 23 Mai 2005
Agentia a dezvoltat campania “Apetisamba – Carnavalul gusturilor” pentru American Restaurant System
Vineri, 20 Mai 2005
CNA a emis ieri o noua instructiune in urma discutiilor cu reprezentantii Clubului Roman de Presa
Miercuri, 18 Mai 2005
Campania non profit pentru ONG-ul Salvati Copiii contine si o campanie print pe langa spoturile “Zbor”, “Respectul de sine”, “Frumusete” si “Cimitirul”
Marti, 17 Mai 2005
Yamaha alege CRM-ul Proximity iar Bayer, Ericsson si Yamaha se alatura conturilor de PR ale Graffiti BBDO
Luni, 16 Mai 2005
Promotia cu acoperire nationala care a inceput de cateva zile, trimite « sagetile indragostite » de la Brands & Bears si se va incheia pe 26 iunie
Vineri, 13 Mai 2005
Campania "Intelegi mai mult" este construita de agentia condusa de Bogdan Enoiu dupa campania de lansare de la sfarsitul anului trecut semnata Leo Burnett si de o licitatie avand lista scurta cu ceeasi agentie
Joi, 12 Mai 2005
Campania pentru electrocasnice “Noua linie Bebeko. Si te gandesti la copii” cuprinde spot TV, advertoriale in presa scrisa declinate pe fiecare categorie de produs si POSM
Miercuri, 11 Mai 2005
Semnata de Tempo Advertising, campania cuprinde un spot cu 2 executii de 30 si 20 sec, machete in presa scrisa si se va derula in perioada 13 mai - 26 iunie si lunile septembrie octombrie
Marti, 10 Mai 2005
Promotia Panfoods comunicata de Grey Worldwide si semnata de Adventure introduce noua platforma "nu lasa lucrurile bune sa treaca pe langa tine"
Luni, 09 Mai 2005
Cu un pret de coperta de 4.500 lei, cotidianul editat de Ringier Romania intra in careul Gazetei Sporturilor (5.000 lei) pana ieri cu 'cel mai bun pret'
Vineri, 06 Mai 2005
Noua campanie de primavara "Tii la aparatele de marca?" pentru electronice si electrocasnice contine 5 spoturi TV si 5 radio
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: