Ordonare dupa: data / relevanta
Joi, 16 August 2007
“Pana la sfarsitul anului, noi estimam ca vom mai putea ataca 25-50.000 de euro, insa anul viitor ne propunem sa atragem 200.000 de euro pentru proiecte online care implica bloguri”, a declarat pentru AdPlayers, fostul PR MediaPro Interactiv - Ionut Oprea, unul din fondatorii BlogAgency ce si/a propus valorificarea comunicarii pe bloguri
Vineri, 20 Iulie 2007
Lantul de magazine care a inregistrat anul trecut 70,8 Mil. EUR a lansat gama de lactate sub marcile proprii 365 si Delhaize, pe comunicare fiind angajata agentia A La Carte Advertising
Miercuri, 11 Iulie 2007
Producatorul va furniza o varietate mai mare de cartuse de imprimare cu un nou sistem de ambalare codificat dupa culori, pentru a fi mai usor de recunoscut de catre clienti
Vineri, 06 Iulie 2007
Agentia Proximity a dezvoltat impreuna cu DIFFstudio site-ul promotiei Pepsi, Traieste fotbalul adevarat!, provocandu-i pe consumatori la un joc de fotbal interactiv, o premiera pentru piata noastra, dupa cum spun autorii proiectului
Marti, 03 Iulie 2007
Cu echipa de 60 de oameni, Starlink a plecat de langa Leo Burnett si Starcom, dupa ce au fost vecini inca de la infiintare, inclusiv relocarea grupului Leo Burnett din decembrie 2005, cand, pe atunci, Starlink Group era doar o agentie cu 13 oameni
Luni, 02 Iulie 2007
Prezentata de Dragos Bucurenci, emisiunea „Linia Verde” este produsa de Sign Factor, producator pentru TVR al emisiunii Patrula de Mediu, in parteneriat cu Asociatia Salvati Delta – AC si sprijinita de Energy Holding
Vineri, 29 Iunie 2007
Conceput de agentia de publicitate Publicis Romania si realizat de casa de productie Multimedia Est, spotul pentru noua sticla URSUS Twist-off s-a ridicat la un cost de aproximativ 100.000 de euro
Vineri, 29 Iunie 2007
"Redesenarea brandului Redox a insemnat in primul rand crearea unei noi identitati, complexe si distincte, care sa dea amploare si consistenta brandului, adecvata pozitiei de varf a companiei" spune Bogdan Branzas, Creative Director si CEO al Branzas
Joi, 28 Iunie 2007
Potrivit agentiei Brands & Bears, noua campanie are ca punct de plecare parteneriatul cu echipa nationala de rugby a Romaniei, iar pentru spotul tv a fost ales un regizor fost jucator al sportului cu balonul oval
Joi, 28 Iunie 2007
Mihai Fanache (foto), Managing Director la Mediacafe estimeaza, pentru AdPlayers, ca bannerul care va promova noul produs al trupei Vama va avea peste 10 Mil. afisari
Joi, 28 Iunie 2007
Sub sloganul "de 3 secole ii rasplatim pe cei ce apreciaza Timisoreana" promotia va oferi premii constand in 20 de automobile Dacia Logan MCV si 10.000 de baxuri de bere Timisoreana la sticle de 2 litri, campania fiind dezvoltata impreuna cu agentiile GMP Advertising (ATL), GMP PR si Mercury Promotions (BTL)
Miercuri, 27 Iunie 2007
Cu o suprafata de 7 000 mp, showroomul auto este cel mai mare din tara, dupa cum afirma reprezentantii agentiei The Ad Store, iar deschiderea o va avea ca amfitrioana pe Roxana Ciuhulescu, cunoscuta prezentatoare de la ProMotor
Marti, 26 Iunie 2007
Ogilvy & Mather a dezvoltat recent o noua campanie de promovare a produselor aflate sub marca IKEA, campanie care se deruleaza in perioada 1 iunie – 31 iulie 2007
Marti, 26 Iunie 2007
"Avem in plan investitii de 130 de milioane de euro. Aceste actiuni trebuie sprijinite de o campanie de publicitate bine structurata si organizata, care sa poata comunica abilitatile noastre si calitatea servciilor", spune Michele Meoni, Directorul Operational al Continental Hotels
Luni, 25 Iunie 2007
Brands & Bears a semnat noua promotie pentru gama de produse pentru barbierit Bic
Joi, 21 Iunie 2007
Atat pentru angajatii cat si pentru partenerii si pentru clientii Ringier Romania noua organizare nu va aduce nicio schimbare majora, Bauer Publishing House a decis sa acorde echipei Ringier Romania si coordonarea operatiunilor pentru cele doua ghiduri TV (TV mania si TV Satelit) pe care le-a achizitionat
Joi, 21 Iunie 2007
Daca prima etapa a campaniei Residenz s-a desfasurat sub sloganul Willkommen acasa si expunea viitorilor rezidenti beneficiile traiului intr-un cartier construit exclusiv de un antreprenor german (LBBW Immobilien), sub garantia sigurantei si calitatii oferite de numele Tiriac, noua etapa se concentreaza in jurul ideii de diversitate – mai multe apartamente la vanzare, mai multe optiuni
Luni, 18 Iunie 2007
Noua identitate este insotita de sloganul Inspiring Excellence in Communications Worldwide si a fost anuntata la intalnirea Comitetului Executiv si a Bordului de Directori din care face parte si Presedintele IAA Romania / Felix Tataru, reuniune ce a avut loc la Cannes pe 17 si 18 iunie
Joi, 14 Iunie 2007
Ultimii doi ani, Scortea (35 de ani) a fost Marketing Manager la Cristalex, ocupandu-se de branduri precum Absolut, Campari, Teacher's, Jim Beam
Miercuri, 13 Iunie 2007
Scala JWT a abordat la 360° campania Jacobs 3 in 1. Asa mai stam de vorba
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: