Rezultatele cautarii dupa : "noua"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Agentie condusa de 6 oameni. Conducerea executiva Graffiti PR este asigurata de sase consultati.
Vineri, 20 Iunie 2014
 Directorul executiv al agentiei este Bogdan Tomoioaga. Managing Director al Graffiti PR in ultimii sase ani, Mircea Tomescu, va dezvolta proiecte...
Promotie de baterii incarcata la 100-200 mii EUR. Creatie Rombat, de la Rusu+Bortun
Luni, 16 Iunie 2014
Campania include un spot TV, doua spoturi radio, print, OOH, Social Media si bannere online, precum si un website dedicat
PR, ARRP
Noua organizare ARRP estimeaza 500 de membri in 2014
Joi, 29 Mai 2014
 Asociatia Romana de Relatii  Publice – ARRP are o noua viziune ca urmare a schimbarii componentei si structurii Consiliului sau Director, a statutului si a regulamentului de organizare si functionare.

GMP Group: Fundatia Soros devine Fundatia pentru o societate deschisa“ cu GO Studio
Marti, 20 Mai 2014
 Fundatia Soros devine „Fundatia pentru o societate deschisa“ cu GO Studio, divizia de business a GMP Group specializata in design grafic...
Friends s-a imprietenit cu TBWA. Managementul Friends va conduce noua FRIENDS TBWA Bucharest.
Joi, 15 Mai 2014
 In baza unui contract de afiliere, agentia nou formata va prelua responsabilitatea deservirii clientilor locali si internationali ai TBWA
Doua nasteri postnatale: Fosta MD, Oana Padure pleaca la MEC. In loc vine Roxana Panturoiu
Miercuri, 09 Aprilie 2014
 Fosta Managing Director la Media Direction, Oana Padure, pleaca dupa postantal CEO la MEC. Va fi inlocuita de Roxana Panturoiu.

 

Ultima Ora! Licitatie de 5 Milioane EUR adjudecata. Domo a plecat de la Media Investment.
Marti, 18 Februarie 2014
Un email recent a anuntat fosta agentie si ceilalti participantii ca licitatia a fost adjudecata
Selgros versus FNI. Ce au in comun spoturile?
Miercuri, 05 Februarie 2014
 “Nu cred ca are nimeni monopolul firescului in publicitate, nu exista copyright pe somn sau caini” Lucian Georgescu, “ad father” GAV, agentia autoare

La revedere P&G pentru Heineken. Horhoianu - noul marketing Heineken, a lucrat pe 8 piete in Balcani
Marti, 04 Februarie 2014
 De la inceputul lunii februarie, Narcis Horhoianu, fostul marketing Procter & Gamble pe opt piete din Balcani, a intrat  in echipa de management Heinken Romania si va fi responsabil de strategia de marketing a producatorului de bere.
Euromedia confirma stirea adplayers: Noul CEO, Ionut Coldea. Reduceri de personal? No comment.
Luni, 27 Ianuarie 2014
 Ana Naie, marketing manager Euromedia, a afirmat pentru adplayers ca nu comenteaza daca noile numiri vor aduce schimbari in politica de personal. 
Topul marcilor sanatoase pentru copii: Napolact, Zuzu, Dorna, Milli si Santal
Vineri, 20 Decembrie 2013
 Topul Notorietatii pentru copii arata diferit: Kinder, Danone, Nestle urmate de Tedi, Milka, Dorna, Napolact, Barni, Tymbark si Hochlandm, potrivit rezultatelor desprinse din studiul Top Kids Brands realizat de Open-I Research la initiativa Radio ITSY BITSY
Licitatie intre 50-100 mii euro castigata de People. Glenfiddich lauda oamenii de succes din comunicare.
Luni, 16 Decembrie 2013
 Distribuit in Romania de Alexandrion Group si avand un buget estimat intre 50-100.000 EUR pe an, contul de PR al Glenfiddich a fost castigat de People Public Relationships Agency cu proiectul Book of Succes, o platforma care sa aplaude oamenii de succes din diferite industrii, inclusiv din marketing si comunicare
Rebranding IT&C de 1 Milion de euro
Joi, 12 Decembrie 2013
 Cu un rebranding care a debutat in 2012 si urmeaza sa fie finalizat anul viitor, Grupul Teamnet are o noua identitate de la Brandtailors.

+3% la TV si minim +10% la online. Zenith despre piata de media din Romania:
Marti, 10 Decembrie 2013
 Piata de media din Romania va fi in crestere cu 1,9% in 2014, potrivit estimarilor retelei de media Zenith.  „TV-ul si online-ul vor contribui major la cresterea pietei ( +3% la TV si minim +10% la online)”.
Buget de 100-200 Mii EUR in cea mai noua campanie Fan Courier
Luni, 25 Noiembrie 2013
 Estimata de surse adplayers din piata de media la un buget de 100-200 mii EUR, campania “Moving Romania forward” are ca scop consolidarea pozitiei de leadership a companiei in categorie.

 

Itsy Bitsy vrea doar parintii intre 9 si 17
Miercuri, 20 Noiembrie 2013
 Perceput drept un radio „pentru copii” conform unor cercetari de audienta, postul vrea sa accentueze perceptia „pentru parinti si copii”.

 

Johan Ohlson, ex Creative Director Saatchi & Saatchi: Creativii castiga intre 500 si 1.000 EUR pe zi!
Luni, 18 Noiembrie 2013
 Seniorii creativi castiga intre 500 EUR pe zi in Europa de Est si 1.000 EUR in Germania, UK si SUA, dupa cum a afirmat pentru adplayers Johan H. Ohlson,...
Propaganda scoate din beciul Vincon intreg portofoliul de marci
Miercuri, 13 Noiembrie 2013
 Noul site vincon.ro realizat de departamentul digital al agentiei Propaganda vrea sa puna accent inclusiv pe portofoliul de vinuri premium si superpremium si  premiile castigate de catre acestea in competittiile internationale, insuficient vizibile pe vechea pagina de internet.
Please note that our MD no longer works for us.
Miercuri, 06 Noiembrie 2013
Despre cum anunta in Romania o multinationala despartirea de managerul acesteia.
Producatorul Evolio vrea 10.000 de unitati din piata telefoanelor mobile in 6 luni
Marti, 15 Octombrie 2013
 „Estimam sa vindem aproximativ 10 mii de unitati Happy GO si Happy in urmatoarele sase luni” a declarat pentru adplayers Liviu Nistoran, director general Televoice, detinatorul marcii Evolio si de telefoane Happy Go si Happy.