Rezultatele cautarii dupa : "noua"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Noua campanie Hornbach E randul tau! semnata de Heimat Germania si derulata local de Mediaplus Intelligence (TV, online) si Kepi (outdoor)
Miercuri, 18 Octombrie 2017
Comunicarea Hornbach „E rȃndul tau!” se va desfasura ȋn Romȃnia pe posturile de televiziune nationale, outdoor si online, de la jumatatea lunii octombrie si pȃna la sfȃrsitul anului.
We are the ANSWEAR! acum si in programul TV. 30 de brand-uri noi in sezonul de toamna - iarna
Marti, 10 Octombrie 2017
Noile spoturi TV se pot vizualiza pe canalul de YouTube si pe pagina dedicata campaniei Answear.
Echipa Allianz-Tiriac intra pe terenul de hochei. Jucatorul in servicii financiare sustine viitorii campioni.
Sambata, 07 Octombrie 2017
 Prin acest proiect, Allianz-Tiriac se alatura initiativei Fundatiei Ion Tiriac de a crea si sustine una dintre cele 5 echipe de juniori la hochei.  
CABY. Rebranding la primul sistem car-sharing, exclusiv cu masini electrice
Vineri, 06 Octombrie 2017
 Semnat de Boomerang, noul brand CABY explica potentialilor sclienti si beneficiile sistemului:  scapa de costurile si grijile utilizarii unui vehicul propriu: rate, revizii, combustibil, anvelope, asigurari si restul
CEO-ul Coca-Cola HBC, Dimitris Lois a murit. In semn de respect pentru directorul general, Coca-Cola Romania amana un eveniment.
Miercuri, 04 Octombrie 2017
 “Suntem adanc intristati de stirea mortii lui Dimitris”  a spus Anastassis David, Presedintele Coca-Cola HBC. „ A fost un privilegiu pentru mine sa il cunosc si sa lucram impreuna atatia ani. Ne vom aduce aminte intotdeauna de Dimitris si dedicarea sa pentru oameni si valorile pe care le-a promovat” a mai spus presedintele companiei.
Winter...is NOT coming! Campanie KFC de UM Studios (UM Romania, McCann Worldgroup)
Marti, 03 Octombrie 2017
 Cea mai recenta campanie KFC semnata de UM Studios, divizia de branded content UM Romania, care a luat fiinta la inceputul acestui an si a mai semnat cateva comunicari indraznete in  categorie pentru Coca-Cola, Dedeman, Virgin Radio, Intersnack.
Advertising Age rebranding. The new Ad Age for a new advertising age.
Miercuri, 27 Septembrie 2017
 Fondata in 1930, revista de publicitate, marketing si media Advertising Age prezinta noua imagine de brand, noul AdAge.
Strauss Romania a lansat Amigo Fusion cu Starcom MediaVest (media) si McCann Bucharest (creatie, productie, PR).
Vineri, 22 Septembrie 2017
 Prin tehnologia Fusion, temperatura si durata procesului de prajire sunt controlate cu grija de catre specialistii de la fabrica Norddeutsche Kaffeewerke, parte din grupul Strauss Coffee, din Germania,...
IAA a numit-o pe Ioana Marzac - Sigarteu Vicepresedinte Regional IAA YP, Europa de Est
Marti, 19 Septembrie 2017
Ioana Marzac preia responsabilitatile globale YP dupa trei ani in care a coordonat Chapter-ul local IAA Young Professionals Romania.
Comunicare Fonduri Europene: 245 mln. euro pentru modernizarea sistemului de apa din Vrancea
Luni, 11 Septembrie 2017
 Finantat prin POIM, din actuala perioada de programare, proiectul „Extinderea si modernizarea sistemului de apa si canalizare in judetul Vrancea are o valoare de 245 milioane euro.
Fuziune WPP de 1 Miliard USD vine si la Bucuresti. MEC si Maxus (Group M) devin Wavemaker
Joi, 07 Septembrie 2017
 Cu afaceri in 90 de tari si bugete de media de 38 de miliarde de dolari, noul brand de media va fi adoptat local, alaturi de noua identitate vizuala, pe masura ce fuziunea va fi completa, intregul proces urmand a fi finalizat pana in ianuarie 2018
Marele premiu Promotia cu de toate PROFI, un VW New Beetle, face fericit un castigator de 66 de ani
Marti, 05 Septembrie 2017
 Marele premiu al campaniei ,,Promotia cu de toate” prin care PROFI a sarbatorit cresterea retelei la 600 de magazine, a facut fericit cu marele premiu Volkswagen Beetle un castigator in varsta de 66 de ani, Lingurar Arghir, din comuna Recea-Cristur, judetul Cluj
Noua identitate vizuala UPC si campanie de comunicare Happy Home din septembrie
Luni, 04 Septembrie 2017
 „Prin produsele si serviciile noastre de ultima generatie le asiguram clientilor cea mai buna conexiune de internet, oriunde in casa si cea mai buna experienta de divertisment pentru momente memorabile alaturi de familie si prieteni” a declarat Robert Redeleanu, CEO UPC Romania si UPC Ungaria
Primul hipermarket unde clientii se autoservesc si platesc fara casier.
Vineri, 25 August 2017
 Lansat saptamana aceasta in hipermarketul Carrefour Baneasa, serviciul integrat „Casa ta - Self Service” este prima casa de marcat unde clientii au posibilitatea de a scana si plati singuri, in acelasi loc, produsele cumparate
Horia Brenciu vesteste cadourile pentru primul concert de Craciun cu Fabrica de PR
Luni, 21 August 2017
 Concertul de la Sala Palatului va avea invitati peste 50 de artisti care vor performa de Craciun alaturi de Horia Brenciu
Spotify a ales Universal McCann (UM) ca agentie globala de media, dupa o competitie cu Zenith Optimedia si Vizeum
Miercuri, 16 August 2017
 Indisponibil inca in Romania, serviciul de streaming muzical Spotify a ales Universal McCann dupa o competitie cu agentii precum Zenith Optimedia (Publicis Groupe) si Vizeum (Dentsu) potrivit revistelor de marketing si comunicare Adweek (US) si Marketing (Singapore).
1,2 mln. utilizatori AntenaPlay, in crestere cu 20% de la inceputul anului. Aplicatie noua pentru Android.
Vineri, 11 August 2017
 Platforma AntenaPlay a ajuns la un numar de 1.200.000 de utilizatori, in crestere cu 20% de la inceputul anului 2017” a afirmat pentru adplayers Augustin Roman, Head of Digital Antena TV Group.
Coca-Cola inlocuieste din august Coca-Cola Zero cu un nou produs
Sambata, 05 August 2017
 Noua Coca-Cola Zero Sugar (Coca-Cola Zero Zahar) va fi disponibila in Statele Unite ale Americii incepand din luna august si este insotita de o campanie integrata de marketing si comunicare
Promotia de vara Activia dezvoltata de Danone cu Geometry Global, MEC Romania si Image PR
Joi, 27 Iulie 2017
„Relaxeaza-ti simturile, castiga cu Activia” este sustinuta prin spot TV, componente de digital, activari in-store, BTL si un mix de actiuni de relatii publice
Grupul PRO (CME) vrea sa reuneasca cele sase canale sub acelasi concept grafic, vizual si denumiri
Vineri, 14 Iulie 2017
 Potrivit comunicarii reprezentantilor CME, grupul PRO va avea o singura identitate, un singur concept, in lumina caruia vor fi dezvoltate toate elementele de branding ale celor sase canale TV.