Rezultatele cautarii dupa : "noile"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Pepsi-Cola îndrazneste mai mult: da imaginea pe mâna consumatorilor
Vineri, 13 Aprilie 2007
In noua strategie globala de marketing Pepsi-Cola lansata si in Romania, Logo-ul Pepsi si numele vor ramane neschimbate, dar grafica de fundal se va schimba frecvent, in urma interactiunii cu consumatorii
Renault Trucks aloca direct newsletter White Image
Miercuri, 21 Martie 2007
"Contul a fost câstigat prin alocare directa în urma unei propuneri de strategie de comunicare pe email", a afirmat pentru AdPlayers, Andrei Georgescu – Managing Director la White Image, vorbind despre lansarea newsletterului electronic Renault Trucks Romania
Campania Milli este integrata de Ogilvy&Mather, OgilvyAction, Ogilvy Public Relations si Starcom
Marti, 20 Martie 2007
Sub sloganul "Milli are grija de sanatatea familiei!", campania de promovare a noilor produse Milli se desfasoara pe  TV în perioada: 19 februarie – 29 aprilie, print 12 martie - 29 aprilie, activitati de PR care sustin lansarea noilor produse, promotia in-store derulata în perioada: 9 martie - 1 aprilie, si campania de direct mail, în perioada: 12 - 17 martie
Brand-urile aloca bugete importante publicitatii neconventionale
Vineri, 02 Martie 2007
Wim Vermeulen(foto), Director of Digital Innovation pentru Ogilvy Group CEE este de parere ca brand-urile aloca în ultimul timp bugete importante publicitatii neconventionale, consumatorii fiind din ce în ce mai interesati de publicitatea participativa, comparativ cu cea pasiva
IAA, TV, CNA
CNA a modificat Publicitatea în Audiovizual, începând de peste o luna de la publicarea în Monitorul Oficial
Joi, 22 Februarie 2007
Membrii CNA au votat în sedinta de ieri modificarile privind publicitatea în Codul Audiovizualului, ca urmare a discutiilor avute intre IAA si CNA, noile modificari urmând sa intre în vigoare, pe rând, începând de peste o luna de la publicarea în Monitorul Oficial
Digital Marketing Forum .ro cu 80 EUR
Duminca, 18 Februarie 2007
La evenimentul Evensys sunt invitati pe 27 februarie sa vorbeasca, despre New Media, Wim Vermeulen (Ogilvy Group CEE), Cristofor Iosub (Ogilvy One România), Felix Tataru (IAA, GMP), Cristi Pârvan (ZenithMedia), Madalin Matica (DotCommerce), Ciprian Stavar (IAB), Mugur Patrascu (iLeo), Radu Ionescu (Kinecto), Razvan Varabiescu (MediaDirection), Calin Rotarus (Arbomedia), Adrian Alexandrescu...
Vodanet crapa usa vânzarii directe, pe lânga exclusivitatea cu NetBridge
Luni, 29 Ianuarie 2007
Vodanet dezvolta divizia de Client Service care se va ocupa de managementul campaniilor online desfasurate pe site-urile din portofoliu, si, pe lânga vânzarea de catre NetBridge a spatiului de publicitate, redeschide poarta reprezentarii directe în piata, pe alte produse decât campanii de banere online
IAA a ales România pentru primul Summit European
Miercuri, 17 Ianuarie 2007
Eveniment planificat sa aiba loc timp de 2 zile, la sfârsitul lunii septembrie si estimat la o participare de peste 700 de invitati din Europa, congresul IAA Europe a ales România ca loc de desfasurare pentru, probabil, cea mai importanta reuniune a industriei de marketing si comunicare de la Bucuresti, în ultimii 17 ani
EFFIE a plecat de la BMG la Millenium
Joi, 11 Ianuarie 2007
International Advertising Association (IAA) si Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania  - UAPR ( RAAA ) îi invita pe cei interesati la primul seminar al editiei din acest an EFFIE România, intitulat  "How to Win an EFFIE", ce va avea loc vineri, 19 ianuarie
Grey Global Group are un nou Presedinte si CEO
Joi, 21 Decembrie 2006
Compania mama a Grey Worldwide si parte a WPP, Grey Global Group a anuntat numirea lui James R. Heekin III în functia de Presedinte si CEO începând cu 1 ianuarie 2007, iar Joe Celia au fost avansati VicePresedinti însarcinati, la nivel global, cu comunicarea integrata, respectiv creativitatea
Catavencu a achizitionat Bilant, IQads, Psihologia azi si va mai scoate J’adore
Miercuri, 20 Decembrie 2006
Portofoliul Catavencu ajunge la 14 branduri de presa scrisa si online, structurate pe diviziile: quality  (Cotidianul, Academia Catavencu, Idei în Dialog, Le Monde Diplomatique, IQads), business (Bilant, Investitii si Profit (I&P)), reviste pentru femei (Tabu, J’adore, Superbebe), ghiduri de timp liber (reteaua 24 FUN) si publicatii de interes special (Bucataria pentru Toti, Aventuri la...
Lowe are 6 Accounti noi
Vineri, 15 Decembrie 2006
Young & Restless, pasionate de publicitate. Asa spune Lowe & Partners ca sunt Oana Miclos, Ana-Maria Smultea, Ilinca Strajan, Gloria Tanase, Alina Cuzmin si Veronica Ciacoveanu, noi "accounti" care au planuri mari la agentia de publicitate
Libertatea si ProSport: 45% în Ringier
Marti, 07 Noiembrie 2006
Lucian Romascanu, Director Executiv al diviziei Ringier, Publicatii Bulevard si Sportive spune ca cele 2 produse (Libertatea si ProSport n.r.), cu toate extensiile de brand, înseamna aproximativ 45% din cifra de afaceri a companiei (Ringier România n.r.)
Sefa demisionara de la Ogilvy PR a plecat la Leo Burnett România
Miercuri, 01 Noiembrie 2006
Gabriela Lungu (foto), Manging Director demisionar la Ogilvy PR, va fi Managing Partner la The Practice – compania de PR din Leo Burnett România, alaturi de Ioana Iordache si Stefan Iordache, primii fondatori ai companiilor din grupul de comunicare
23
Alka framânta 1 milion EUR în prajituri
Marti, 31 Octombrie 2006
Grupul Alka anunta intrarea în productia de prajituri si încheierea primei etape a unei investitii de peste 1.000.000 Euro, din care cercetarea pentru crearea tehnologiilor si retetelor proprii si pentru sondarea preferintelor publicului a reprezentat aproximativ 40% din investitie (400.000 EUR), iar obtinerea unui ambalaj special pentru noul produs a reprezentat 10% (100.000 EUR)
Partenerii Leo Burnett au lansat Grupul Leo Burnett România
Luni, 30 Octombrie 2006
Într-o conferinta interna tinuta cu usile închise presei, Ioana Iordache, Stefan Iordache si Bogdan Naumovici, partenerii fondatori ai Leo Burnett & Target, au anuntat oficial Grupul Leo Burnett România, din care, pe lânga agentiile Leo Burnett&Target, Starcom si Starlink vor mai face parte înca trei noi entitati: 23 - un idea shop, o companie interactiva si una de PR
PR, Auto
Marks&Spencer a lansat cardul de fidelitate cu Violet Advertising
Sambata, 30 Septembrie 2006
Prezenta în Romania sub franciza Marinopoulos, reteaua de magazine Marks&Spencer a decis, de curând, lansarea cardului de fidelitate si în Romania
Propaganda si-a luat 9 ani de media
Joi, 28 Septembrie 2006
Ex Planning & Client Service Director la Media Direction, Laura Badea - noul Director de Media la Propaganda are 9 ani de experienta în publicitate si este una dintre cele mai recente achizitii ale agentiei de publicitate, pe lânga Bogdan Ioan – Client Service Director si Dan Amariei, proaspat numitul Deputy Creative Director
BMW accelereaza seria Golf Cup
Miercuri, 27 Septembrie 2006
Automobile Bavaria a organizat împreuna cu BtB Advertising, pentru a patra oara consecutiv, competitia nationala BMW Golf Cup International, una din marile linii care directioneaza implicarea BMW în organizarea si sponsorizarea de evenimente sportive, printre care se numara golful, yachting-ul si motociclismul
Un ALTFEL de Romtelecom, de la Grey
Joi, 21 Septembrie 2006
Romtelecom îsi invita clientii sa redescopere cele 75 de magazine ALTFEL, ale companiei, printr-o campanie semnata de Grey Worldwide Romania